Welke gamemodes speel je veel? Ik vind Jungle op TDM echt ge-weldigquote:Op maandag 31 oktober 2011 11:08 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wel: firing range, nuketown, summit
Niet: array, jungle, crisis
 maar op bijvoorbeeld Domination vind ik het ook minder.
 maar op bijvoorbeeld Domination vind ik het ook minder.

Het is echt 5 maanden geleden dat ik die heb gespeeld omdat ik er zo'n grafhekel aan heb
 Het is echt 5 maanden geleden dat ik die heb gespeeld omdat ik er zo'n grafhekel aan heb  

Ben geen fan van het snipen in black ops. Alleen in MOHAA gaf snipen voldoening.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:20 schreef BzP het volgende:
array is wel leuk als je sniped, anders is het

okquote:Op woensdag 2 november 2011 11:34 schreef kristyle het volgende:
[..]
Ben geen fan van het snipen in black ops. Alleen in MOHAA gaf snipen voldoening.

hij kon ook niet geraakt worden door wapens maar verscheen wel als rood stipje op de radar. Hack?
 hij kon ook niet geraakt worden door wapens maar verscheen wel als rood stipje op de radar. Hack?  

Ligt eraan hoeveel tijd je erin steektquote:Op donderdag 3 november 2011 17:28 schreef FUUUU het volgende:
Zou ik als ik vanavond begin nog 1e prestige in cod4 kunnen halen? voor een extra token
 een beetje speler haalt dat makkelijk
 een beetje speler haalt dat makkelijk  

Niet als je gewoon in een goede server zit.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Niet doen die game is onspeelbaar door hackers

Onzin ieder potje zit er iemand te hacken of ze zitten onder de map,erboven of je kan ze niet dood schieten.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:14 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Niet als je gewoon in een goede server zit.
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |