quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:56 schreef KoningStoma het volgende:
Die maurice kijkt z'n ogen uit met al deze muntjes.
Moet je de spellen in bezit hebben voor de coins?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als ik WAW nog kan lenen van iemand heb ik er 4
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:35 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Neem aan dat je gewoon met je PSN/GT geprestiged moet zijn met dat spel.
Mooi zo, moet nog 2 prestiges dus dat moet te doen zijn voor mw3quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:22 schreef GlenSpey het volgende:
Het dubbele xp weekend gaat trouwens vanaf donderdag al in en geldt voor alle spellen vanaf CoD4dus een ieder die nog een prestige wil halen in een van de spellen doet er goed aan het dit weekend te doen
Misschien 1 op de 20 matchesquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:39 schreef GlenSpey het volgende:
Nou wat is dit zeg, gemiddeld 1 op de 2 games komt nu niet meer door het 'synchronizing players'-gedeelte heen tijdens het laadscherm. Waar komt dit in godsnaam vandaan, ik ben nu zoveel tijd elke keer kwijt aan dat laadscherm en het zoeken naar een match terwijl ik dankzij die error telkens de lobby uitgeflikkerd wordtheeft dan niemand anders hier regelmatig last van?
Draadloos online gamenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:11 schreef GlenSpey het volgende:
En hoe kom ik er vanaf dat ik telkens tot host wordt benoemd? Ik ben nu zowat elke keer de host wat heerlijk is voor mijn slechte verbinding omdat ik de enige ben die dan 4 streepjes heeft, alleen tis iets minder dat ik dan elk potje gekicked wordt omdat er een nieuwe host wordt gezocht. Ik zit op een draadloos netwerk op een toch al niet al te betrouwbaar lijntje van UPC. Snap niet waarom ik uberhaupt telkens de host moet zijn. Vindt het een beetje vervelend worden nu allemaal.
Ik weet hetquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Draadloos online gamen!! Rag gewoon die kabel erin
Ik heb gewoon een gat in het plafond geboord en daar die kabel doorheen gehaald. Kost niets zo'n kabel van 10/15 meter.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:55 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik weet hetalleen ligt dat hier niet zo makkelijk. Woon nog thuis en mijn medebewoners zien een extra kabel door het huis absoluut niet zitten. Maar ik ga die kabel denk ik sowieso even scoren want ik word er zelf ook een beetje moe van, het verschil in prestatie als ik die 4 streepjes heb en als ik dat zielige enkele streepje heb ingame is zó groot dat ik het mezelf niet mag ontzeggen. Hoe we de vrede bewaren dealen we later wel weer mee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |