SPOILER: Wie Speelt Wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Kutstudent op 19-10-2011 14:49:47 ]You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Het gaat om die reet. Tevens:quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:21 schreef Tauchmeister het volgende:
Wijf met smerige grafkop in de OP en die TT, jammer
Ik zie geen reet?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het gaat om die reet. Tevens:
[ afbeelding ]
Gedaan. Tevens mass effect 3 toegevoegd aan de lijst.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:21 schreef Frankii het volgende:
[..]
Zou je mij bij Skyrim willen zetten in de lijst?
Welke reet?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het gaat om die reet. Tevens:
[ afbeelding ]
geen MP game toch?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:26 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gedaan. Tevens mass effect 3 toegevoegd aan de lijst.
Achja, altijd leuk om verhalen uit te wisselen van Skyrim?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:31 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Skyrim niet nee, Mass Effect 3 wel
Maakt niet uit toch? Ik zou het niet weten eigenlijk, kan me ME niet voorstellen met MP.quote:
Geld tekort jongen?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En ik ga zeker geen MW3 of FIFA 12 spelen. Skyrim download ik misschien wel weet niet of ik me daar wel zo lang mee ga vermaken zelfde geldt voor Saints Row 3
Stef die geen MW3 gaat halen?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En ik ga zeker geen MW3 of FIFA 12 spelen. Skyrim download ik misschien wel weet niet of ik me daar wel zo lang mee ga vermaken zelfde geldt voor Saints Row 3
Mwoah eerder de behoefte om mijn geld anders uit te geven. Ga van de zomer op vakantie naar Australië met mijn vriendin dus dan bespaar ik liever wat geldquote:
Als ik hier naar buiten kijk is het links nog blauw, en wordt het rechts akelig donker.quote:
Er komen gewoon halve tennisballen de lucht uit gevallen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:20 schreef Frankii het volgende:
[..]
Als ik hier naar buiten kijk is het links nog blauw, en wordt het rechts akelig donker.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:19 schreef SoldMayor het volgende:
Yeah FIFA 12 savegame corrupt!!!!!!!!![]()
FIFA 12![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beste game evahhhhhhhhhh
Nergens last van in Delft.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Er komen gewoon halve tennisballen de lucht uit gevallen.
Ik moet nog met ME1 beginnen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:32 schreef Michhas het volgende:
Je mag mij en Bozz trouwens ook wel bij ME3 zetten MauMau, shit wordt hard
Epicquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:19 schreef SoldMayor het volgende:
Yeah FIFA 12 savegame corrupt!!!!!!!!![]()
FIFA 12![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beste game evahhhhhhhhhh
Ja tis goed met dat spel.quote:
Jaa ben ook al tijdje mee bezig geweest.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:45 schreef Tauchmeister het volgende:
Ga dan FUT of h2h doen, dat is tien keer beter.
Net ACB voor de 2e keer uitgespeeld, hoe kan het dat een franchise zo verschrikkelijk goed in elkaar zit.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:32 schreef Michhas het volgende:
Je mag mij en Bozz trouwens ook wel bij ME3 zetten MauMau, shit wordt hard
Niels sowieso.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Niemand die Arkham City gaat spelen btw?
Beste serie all time in my opinionquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:50 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Net ACB voor de 2e keer uitgespeeld, hoe kan het dat een franchise zo verschrikkelijk goed in elkaar zit.
Pfoe, was je toch even net op tijd.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:56 schreef SoldMayor het volgende:
Trouwens AC is wel vet hoor.
Voordat dalijk weer allemaal haters reageren.
Ja ofniet dan.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:57 schreef Frankii het volgende:
[..]
Pfoe, was je toch even net op tijd.
Inderdaad.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:57 schreef Frankii het volgende:
[..]
Pfoe, was je toch even net op tijd.
An animus in an animus. IT'S INCEPTION!!!!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
Beste serie all time in my opinion
En voor Black Ops we.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
AC is wel oke ik zou die game nooit voor de volle prijs halen though.
Yup 17 dagen speeltijd in zetten en veel plezier mee gehad. Gewoon na COD 4 de beste COD die ik heb gespeeld.quote:
al binnenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Niemand die Arkham City gaat spelen btw?
Hier staat ie ook aan ja.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
al binnen
Harry.Potter.And.The.Deathly.Hallows.Part.2.2011.DVDRip.XviD-playXD
Yeahhhhhhh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |