SPOILER: Wie Speelt Wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Kutstudent op 19-10-2011 14:49:47 ]You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Het gaat om die reet. Tevens:quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:21 schreef Tauchmeister het volgende:
Wijf met smerige grafkop in de OP en die TT, jammer
Ik zie geen reet?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het gaat om die reet. Tevens:
[ afbeelding ]
Gedaan. Tevens mass effect 3 toegevoegd aan de lijst.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:21 schreef Frankii het volgende:
[..]
Zou je mij bij Skyrim willen zetten in de lijst?
Welke reet?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het gaat om die reet. Tevens:
[ afbeelding ]
geen MP game toch?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:26 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gedaan. Tevens mass effect 3 toegevoegd aan de lijst.
Achja, altijd leuk om verhalen uit te wisselen van Skyrim?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:31 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Skyrim niet nee, Mass Effect 3 wel
Maakt niet uit toch? Ik zou het niet weten eigenlijk, kan me ME niet voorstellen met MP.quote:
Geld tekort jongen?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En ik ga zeker geen MW3 of FIFA 12 spelen. Skyrim download ik misschien wel weet niet of ik me daar wel zo lang mee ga vermaken zelfde geldt voor Saints Row 3
Stef die geen MW3 gaat halen?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En ik ga zeker geen MW3 of FIFA 12 spelen. Skyrim download ik misschien wel weet niet of ik me daar wel zo lang mee ga vermaken zelfde geldt voor Saints Row 3
Mwoah eerder de behoefte om mijn geld anders uit te geven. Ga van de zomer op vakantie naar Australië met mijn vriendin dus dan bespaar ik liever wat geldquote:
Als ik hier naar buiten kijk is het links nog blauw, en wordt het rechts akelig donker.quote:
Er komen gewoon halve tennisballen de lucht uit gevallen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:20 schreef Frankii het volgende:
[..]
Als ik hier naar buiten kijk is het links nog blauw, en wordt het rechts akelig donker.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:19 schreef SoldMayor het volgende:
Yeah FIFA 12 savegame corrupt!!!!!!!!![]()
FIFA 12![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beste game evahhhhhhhhhh
Nergens last van in Delft.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Er komen gewoon halve tennisballen de lucht uit gevallen.
Ik moet nog met ME1 beginnen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:32 schreef Michhas het volgende:
Je mag mij en Bozz trouwens ook wel bij ME3 zetten MauMau, shit wordt hard
Epicquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:19 schreef SoldMayor het volgende:
Yeah FIFA 12 savegame corrupt!!!!!!!!![]()
FIFA 12![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beste game evahhhhhhhhhh
Ja tis goed met dat spel.quote:
Jaa ben ook al tijdje mee bezig geweest.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:45 schreef Tauchmeister het volgende:
Ga dan FUT of h2h doen, dat is tien keer beter.
Net ACB voor de 2e keer uitgespeeld, hoe kan het dat een franchise zo verschrikkelijk goed in elkaar zit.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:32 schreef Michhas het volgende:
Je mag mij en Bozz trouwens ook wel bij ME3 zetten MauMau, shit wordt hard
Niels sowieso.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Niemand die Arkham City gaat spelen btw?
Beste serie all time in my opinionquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:50 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Net ACB voor de 2e keer uitgespeeld, hoe kan het dat een franchise zo verschrikkelijk goed in elkaar zit.
Pfoe, was je toch even net op tijd.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:56 schreef SoldMayor het volgende:
Trouwens AC is wel vet hoor.
Voordat dalijk weer allemaal haters reageren.
Ja ofniet dan.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:57 schreef Frankii het volgende:
[..]
Pfoe, was je toch even net op tijd.
Inderdaad.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:57 schreef Frankii het volgende:
[..]
Pfoe, was je toch even net op tijd.
An animus in an animus. IT'S INCEPTION!!!!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
Beste serie all time in my opinion
En voor Black Ops we.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
AC is wel oke ik zou die game nooit voor de volle prijs halen though.
Yup 17 dagen speeltijd in zetten en veel plezier mee gehad. Gewoon na COD 4 de beste COD die ik heb gespeeld.quote:
al binnenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Niemand die Arkham City gaat spelen btw?
Hier staat ie ook aan ja.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
al binnen
Harry.Potter.And.The.Deathly.Hallows.Part.2.2011.DVDRip.XviD-playXD
Yeahhhhhhh
Yes!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
al binnen
Harry.Potter.And.The.Deathly.Hallows.Part.2.2011.DVDRip.XviD-playXD
Yeahhhhhhh
Hier al binnenquote:
Ik kan nooit lang boos op jou blijvenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:58 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja ofniet dan.![]()
Anders worden michhas en kk weer boos enzo.
Rapelay?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:24 schreef Bozz187 het volgende:
Ohja voor de wie doet wat lijst, rapelay 3 krijgt mp functie dus zet die er ook maar op
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik kan nooit lang boos op jou blijven
Daarom wacht ik op de 1080.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
Kwaliteit valt opzich wel tegen maar goed beter als die van :
Harry.Potter.e.as.Relíquias.da.Morte.Parte.2.DVDRip.XviD-LTW
Meh, moet ik dus nog steeds wachten. Wil hem graag in goede kwaliteit zien.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
Kwaliteit valt opzich wel tegen maar goed beter als die van :
Harry.Potter.e.as.Relíquias.da.Morte.Parte.2.DVDRip.XviD-LTW
Ja opzich wel, maar hij valt iig goed te bekijken. Beter als die cams en troep. 1080 zal trouwens ook niet lang meer durenquote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja opzich wel, maar hij valt iig goed te bekijken. Beter als die cams en troep. 1080 zal trouwens ook niet lang meer duren
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:24 schreef Michhas het volgende:
Echte bazen downloaden nu trouwens niet Harry Potter, maar motherfucking HOW HIGH. Neuk ja
quote:
dan zou ik als ik jou was niet meer door de prins hendrik straat gaan als het donker is.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wij kunnen wel een leuk spelletje gaan spelen.
What on earth are you wearing?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
Deze man weet
Heeey, I am down with you man. U east coast? I faaar east coast.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:33 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
dan zou ik als ik jou was niet meer door de prins hendrik straat gaan als het donker is.
Deze film is zo fucking hilarisch. En het is denk ik alweer 2 jaar geleden dat ik hem gezien heb, so scandalousquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:34 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
What on earth are you wearing?
BUFU.
BUFU?
By us. Fuck you!
Koop eens wat uit mn Storefront dan. Wil die achievement.quote:
Koop maar wat uit de mijnequote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:45 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Koop eens wat uit mn Storefront dan. Wil die achievement.
Heb je die achievement nog niet?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Koop maar wat uit de mijne. En Sold moet dat gvd ook nog doen
Wanneer heb je tentamens?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:48 schreef dreamzk het volgende:
Printer like a boss, 200 kantjes aan het uitprinten. Varierend van HC sheets en HC aantekeningen tot oefententamens.
volgens mij nietquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:47 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Heb je die achievement nog niet?
Huh what?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Koop maar wat uit de mijne. En Sold moet dat gvd ook nog doen
Volgende week don en vrijdag. Pompen als een gek nu dusquote:
Nu niet stoer doen hè! Ik moest iets kopen van jou en dan zou jij ook iets kopenquote:
Ja jonguh ik heb toch die focking lelijk stinkende Ford paint van jou gedownloade nigga.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nu niet stoer doen hè! Ik moest iets kopen van jou en dan zou jij ook iets kopen
Say what! Dat wist ik niet!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:11 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja jonguh ik heb toch die focking lelijk stinkende Ford paint van jou gedownloade nigga.![]()
Kom maar eens online....
Nog 4 levels.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:23 schreef PierreTT het volgende:
Hoezee, level 50 bij Forza! En dat in slechts 6 dagen, waar je in Forza 3 minimaal een maand of 3 over deed
Heb je zo man, nog even doorgaan met no-lifen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En dan nog 100, de level cap ligt op 150
Mwa, eerst nog de laatste twee seizoenen uitspelen van de career, en dan al die events....quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:31 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Heb je zo man, nog even doorgaan met no-lifen.
Er is geen achievement daarvoor toch?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En dan nog 100, de level cap ligt op 150
Nee, dat niet. Wel een badge en title.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:35 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Er is geen achievement daarvoor toch?
Oooohh, who gives a fuck.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Wel een badge en title.
Ikquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Oooohh, who gives a fuck. [ afbeelding ]
Maar jij bent een geval apart, want je speelt met een heartbeat sensor.quote:
En noobtubes! En AT4! En Thumperquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:54 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Maar jij bent een geval apart, want je speelt met een heartbeat sensor.
en toch nog beter dan mij en rossquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En noobtubes! En AT4! En Thumper
Niet altijdquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:03 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
en toch nog beter dan mij en ross
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |