Daarom, rooten en custom rom.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:56 schreef ondercover het volgende:
Ik heb ook een Desire.
[..]
Ik heb zelf een Desire. Erg tevreden mee. Alleen jammer dat er zoveel bugs in de software zitten en de batterij binnen een dag leeg is.
Mijn Sensation is nog origineel.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:57 schreef Intronic het volgende:
sowieso geen custom android rom hebben
Mijn Desire HD ook.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mijn Sensation is nog origineel.
Leef je uit zou ik zeggenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zou kunnen. Niet geschoten, altijd mis zou ik zeggen.
[..]
Als het goed is kan je lezen. Als je doet wat er staat, kan er weinig mis gaan.
Unrevoked is noob-proof wat dat betreft.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mijn Sensation is nog origineel.
quote:
Ik gebruik geen Sense. LauncherPro.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:58 schreef ondercover het volgende:
[..]
Heb je dan nog Sense? Daar zitten veel handige dingen in.
als je wil wel en een veel nieuwere versiequote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:58 schreef ondercover het volgende:
[..]
Heb je dan nog Sense? Daar zitten veel handige dingen in.
Welk toestel bezit u?quote:
desire hd met android revolution op dit moment, maar ice cream sandwich is uit dus hopelijk snel nieuwe romquote:
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | function cfrmlogout() { var cfrm = confirm('Weet je zeker dat je wilt uitloggen?'); if (cfrm){ var lnk = document.createElement("meta"); lnk.setAttribute("http-equiv", "refresh"); lnk.setAttribute("content", "0;URL=logout.php"); document.getElementsByTagName("head")[0].appendChild(lnk); } } |
Ik durf echt nooit meer eieren of überhaupt iets te koken.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:00 schreef LompeHork het volgende:
Sense is waardeloos.
Oh, en nog een service mededeling:
PARTYKNAKS GEMACHT!
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik durf echt nooit meer eieren of überhaupt iets te koken.
Zelfs knakworsten kan ik laten ontploffen!
Ziet er niet vreemd uit.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:01 schreef Dalando het volgende:
[ code verwijderd ]
Waarom niet werken?![]()
Ook window.location en window.location.href
Ziet er uit als een 'opgeschoonde' default rom, zonder bloatware dus. Am I right?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:00 schreef Intronic het volgende:
[..]
desire hd met android revolution op dit moment, maar ice cream sandwich is uit dus hopelijk snel nieuwe rom
ja klopt en is super snel en stabiel - zonder lelijke skins die de meeste roms ook nog hebbenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ziet er uit als een 'opgeschoonde' default rom, zonder bloatware dus. Am I right?
Dan heb je dus de hele jQuery lib geinclude, en doe je er niks mee?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:01 schreef Dalando het volgende:
[ code verwijderd ]
Waarom niet werken?![]()
Ook window.location en window.location.href
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |