abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103277571
quote:
2s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:27 schreef kovenant het volgende:
vraag me toch eerder af hoe zit met de reden waarom ze worden weg gepest.
er is een hoop vooraf gegaan met waarom er zo word gedacht..
Alsof er ooit ook maar één legitieme reden is om mensen uit hun buurt weg te pesten. :')
  woensdag 19 oktober 2011 @ 14:06:08 #62
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_103278438
Noord-Holland Noord? Dan heb je het wel over 1 van de meest verkankerde type mensen die de wereld rijk is. Die mensen daar gunnen echt het licht in elkaars ogen niet.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_103288281
Het artikel bedoeld natuurlijk dat allochtonen graag een wegpest-slachtofferrol aannemen. :Y
How'd you like to scrape the barnacles off of me rudder?
pi_103288577
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:45 schreef klipper het volgende:
Ik vraag me dan wel af of het inderdaad wegpesten van allochtonen is of dat de allochtoon het gewoon verkeerd begrijpt.

Het valt mij namelijk op dat vooral Marokkanen bijvoorbeeld een opmerking echt letterlijk nemen en niet de intonatie ervan kunnen inschatten, ze zien vrijwel alles als aanval op hun functioneren?
Als je dan een opmerking maakt dan moet je gelijk uitleggen wat je ermee bedoelt, terwijl de autochtoon dit vanzelf al door heeft.

Opmerkingen zijn tenslotte niet altijd een aanval op functioneren maar zeer vaak een advies.
Precies dit.

Bij de mildste vorm van kritiek ben je ook al een nazi als 'witte man' zijnde.
pi_103288903
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:45 schreef klipper het volgende:
Ik vraag me dan wel af of het inderdaad wegpesten van allochtonen is of dat de allochtoon het gewoon verkeerd begrijpt.

Het valt mij namelijk op dat vooral Marokkanen bijvoorbeeld een opmerking echt letterlijk nemen en niet de intonatie ervan kunnen inschatten, ze zien vrijwel alles als aanval op hun functioneren?
Als je dan een opmerking maakt dan moet je gelijk uitleggen wat je ermee bedoelt, terwijl de autochtoon dit vanzelf al door heeft.

Opmerkingen zijn tenslotte niet altijd een aanval op functioneren maar zeer vaak een advies.
Da's bij homo's ook altijd het geval. Die nemen feedback zo zwaar op omdat ze met zichzelf in de knoei zitten.

:')_!
  woensdag 19 oktober 2011 @ 20:19:27 #66
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_103294937
quote:
2s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:32 schreef mazaru het volgende:
Er is in de wijk waar ik woon een golf van Poolse immigranten gekomen. Met deze golf van Poolse immigranten is er een plotselinge golf van inbraken en diefstal over de wijk gevallen. Als ik daar mijn conclusies uit trek, ben ik dan een racist of een realist?
Hangt er van af.. In welke omgeving houd jij je op, en hecht je veel aan je leven/eigendom.
pi_103295868
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:52 schreef Mylene het volgende:
Naar homo's die worden wegetreiterd wordt echter niet omgekeken, die worden in de steek gelaten omdat de daders allochtonen zijn. Zie Utrecht en die drol van een burgemeester. Het wordt genegeerd en gebagatelliseerd.
Durft ze glashard te beweren terwijl hier in dit topic meer dan 3/4 van de reacties dan wel ontkennend zijn, bagatelliserend, of keihard de bal terugkaatsen met opmerkingen als 'zij zijn waarschijnlijk begonnen'.
quote:
vraag me toch eerder af hoe zit met de reden waarom ze worden weg gepest.
er is een hoop vooraf gegaan met waarom er zo word gedacht..
quote:
Onderzoek wijst dus uit dat Joden en blanken minder snel klagen.
quote:
Onbeschaamd. Werkelijk, ben jij iemand van de FOK!-crew?
pi_103296253
Vreemd dat dat nooit in het nieuws komt.
Zoals lesbiennes en homo's die weggepest worden door vaderlanders nooit in het nieuws komt.
I´m back.
pi_103296507
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:52 schreef Mylene het volgende:
Naar homo's die worden wegetreiterd wordt echter niet omgekeken, die worden in de steek gelaten omdat de daders allochtonen zijn. Zie Utrecht en die drol van een burgemeester. Het wordt genegeerd en gebagatelliseerd.
Niet omgekeken?

Zwaardere straffen worden ingevoerd, volop media aandacht etc.

:')
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_103296758
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 20:48 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

Niet omgekeken?

Zwaardere straffen worden ingevoerd, volop media aandacht etc.

:')
Ik vrees echt dat ze meende wat ze schreef. Zo'n plaat hebben bepaalde mensen voor hun kop.
pi_103298175
quote:
Dat blijkt uit cijfers van de Landelijke Branchevereniging van Antidiscriminatiebureaus (LBA)
Geven wij hier geld aan uit ?
Antidiscriminatiebureaus, meervoud dus
plus een overkoepelende organisatie LBA ?

Er kan nog veel bezuinigd worden
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_103299484
Niet interessant genoeg voor de meeste media dit helaas
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
pi_103299546
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 21:16 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Geven wij hier geld aan uit ?
Antidiscriminatiebureaus, meervoud dus
plus een overkoepelende organisatie LBA ?

Er kan nog veel bezuinigd worden
Anti-discriminatie is belangrijk. Artikel 1 van de Grondwet. Als het je niet bevalt staat het je vrij te vertrekken.
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
pi_103300046
quote:
1s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 21:40 schreef De_Nuance het volgende:

[..]

Anti-discriminatie is belangrijk. Artikel 1 van de Grondwet. Als het je niet bevalt staat het je vrij te vertrekken.
Ik heb anti-discriminatiebureaus nooit een echt goed idee gevonden. Ze lijken te zeilen tussen privaatrecht en strafrecht. Pesterijen. Gevallen waar mensen hun wijk uit worden gepest lijkt me iets voor politie. En als je je niet serieus genomen voelt op je werk vanwege je huidskleur, dan moet je, naar mijn idee, maar je werkgever aanklagen. De private weg bewandelen.

Maar anti-discriminatiebureaus hebben wel degelijk hun grenzen verlegd. Ze zijn er echt niet alleen voor de allochtoontjes. Ik vind het vooral bizar hoe makkelijk dit onderwerp wordt weggewuifd. Het lijkt erop dat de homo's de nieuwe allochtonen zijn: dat zijn mensen die geen kwaad in hun bloed hebben en alleen maar gepest kunnen worden.

Bij een weggepest homo-stel is het pesten automatisch begonnen vanwege hun geaardheid. Dat is de meest logische conclusie en dat is waarom weggetreiterde homo's zo populair zijn om breed uit te pakken in de kranten. Een weggepest negertje zal het er wel zelf naar gemaakt hebben.
pi_103304561
Boeiend artikel, maar wie verteld mij dat die weggepeste allochtonen zich altijd netjes hebben gedragen in hun buurt? Dat zeggen ze er nu niet bij. Wil het verhaal van de buren ook wel eens horen.
pi_103304642
quote:
2s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 21:49 schreef skrn het volgende:
Een weggepest negertje zal het er wel zelf naar gemaakt hebben.
En jawel... :')

quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 22:59 schreef ebke het volgende:
Boeiend artikel, maar wie verteld mij dat die weggepeste allochtonen zich altijd netjes hebben gedragen in hun buurt? Dat zeggen ze er nu niet bij. Wil het verhaal van de buren ook wel eens horen.
pi_103305083
Bah, altijd weer die "witte man". Het is dat 'ie nog wat belasting afdraagt, anders kon 'ie beter uitgeroeid worden... :')
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_103308027
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 23:00 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

En jawel... :')

[..]

Waar we meteen tot de kern van de zaak komen. Ik wil absoluut niet pesterijen van homo's goedpraten. Maar heel Nederland vertrouwt op summiere informatie, gaat er van uit dat die homo's perfecte burgers zijn, concludeert meteen dat de gemeente te laks is geweest, en heel Nederland legt de volledige schuld bij de burgemeester, waar het meteen beter uitkomt als die een verkeerde politieke kleur heeft.

Het is niet per se verkeerd om van incidenten uit te gaan, maar het gevaar loert natuurlijk dat de selectie van de incidenten, namelijk de incidenten die door de media worden gerapporteerd, willekeurig wordt gekozen.

En dat gebeurt nu. Alsof die homostellen de enige weggetreiterde mensen zijn. Kom op zeg.
pi_103309729
Dat anderen ook gepest worden, is nog geen vergoeding voor de schade die je hebt geleden.
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
  donderdag 20 oktober 2011 @ 00:53:07 #80
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_103310400
Ik ben eens een keer voor allochtoon uitgemaakt toen ik klein was, door een oudere ietwat vochtige man. Dat was de dag dat ik er achter kwam dat mijn soort hier niet welkom is. :{

Welkom is. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  donderdag 20 oktober 2011 @ 01:05:28 #81
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_103310776
quote:
2s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 23:57 schreef skrn het volgende:

[..]

Waar we meteen tot de kern van de zaak komen. Ik wil absoluut niet pesterijen van homo's goedpraten. Maar heel Nederland vertrouwt op summiere informatie, gaat er van uit dat die homo's perfecte burgers zijn, concludeert meteen dat de gemeente te laks is geweest, en heel Nederland legt de volledige schuld bij de burgemeester, waar het meteen beter uitkomt als die een verkeerde politieke kleur heeft.
Dat is sowieso typisch Nederlands. Op het moment dat je fiets gejat wordt, dan heeft de burgemeester of de politiek gefaald. Hoe is nooit helemaal duidelijk, maar mensen verzinnen wel wat. Als het een PvdA burgemeester dan is de oorzaak al voldoende duidelijk.
quote:
Het is niet per se verkeerd om van incidenten uit te gaan, maar het gevaar loert natuurlijk dat de selectie van de incidenten, namelijk de incidenten die door de media worden gerapporteerd, willekeurig wordt gekozen.

En dat gebeurt nu. Alsof die homostellen de enige weggetreiterde mensen zijn. Kom op zeg.
Homo's doen het met dit soort zaken op dit moment beter op TV dan allochtonen. Daarnaast maakt het ook uit of mensen überhaupt in contact kunnen komen met de pers. Veel mensen die gezeik hebben met de buren, jeugdbendes, gemeente of ander tuig vanwege afkomst, geloof of seksualiteit hebben geen eens weet van bij wie, hoe en of ze het onder de aandacht moeten brengen. De meeste 'incidenten' halen dan ook nooit het nieuws.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_103310987
quote:
15s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 00:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben eens een keer voor allochtoon uitgemaakt toen ik klein was, door een oudere ietwat vochtige man. Dat was de dag dat ik er achter kwam dat mijn soort hier niet welkom is. :{

Je kan het ook als geuzennaam dragen. :7 en overdrijven is ook een vak. :')
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_103313982
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 01:05 schreef Ryon het volgende:
... typisch Nederlands. Op het moment dat je fiets gejat wordt, dan heeft de burgemeester of de politiek gefaald. Hoe is nooit helemaal duidelijk, maar mensen verzinnen wel wat. Als het een PvdA burgemeester dan is de oorzaak al voldoende duidelijk.
Onzin. De procedure begint anders.
1. in gesprek proberen te gaan met de overlastgevers zelf
2. in gesprek proberen te gaan met de ouders
3. bij schade aangifte doen
4. bij schade aangifte doen
5. bij schade aangifte doen
6. in gesprek gaan met de politie en wijkagent
7. bij schade aangifte doen, en weer in gesprek gaan
8. idem
9. idem
10. idem
11. de pers opzoeken
etc etc
En het gaat wel om iets meer dan het jatten van een fiets, en van wat voor partij de burgemeester is maakt geen ene flikker uit.
Huidige trend atmosf. CO2 Mauna Loa: 411 ppm ,10 jaar geleden: 387 ppm , 25 jaar geleden: 358 ppm
pi_103314083
quote:

Normaliter zijn trolls om te lachen, maar van jou springen me geregeld de tranen in de (daardoor ietwat vochtige) ogen. Eigenlijk ben je dus gewoon een pierrot-troll...

pierrot.

“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_103314233
Er wordt weer lekker met twee maten gemeten. Als homo's worden weggepest dan is het land te klein, maar als huizen worden ondergekalkt met hakenkruizen dan stelt de allochtoon zich maar een beetje aan en zal hij er wel om gevraagd hebben of dan is het een verzonnen onderzoek van een anti-discriminatiebureau omdat ze subsidie willen blijven houden :')
pi_103314336
quote:

Dat jouw soort hier niet welkom (meer) is, ligt niet aan de buren, maar aan veel van jouw soortgenoten zelf.
Voor het overige is racisme en discriminatie diep geworteld in de Nederlandse cultuur.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 09:20:15 #87
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_103314428
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 09:15 schreef stekelzwijn het volgende:

[..]

Dat jouw soort hier niet welkom (meer) is, ligt niet aan de buren, maar aan veel van jouw soortgenoten zelf.
Voor het overige is racisme en discriminatie diep geworteld in de Nederlandse cultuur.
Mijn probleem is dat ik de mensheid in het algemeen en de Nederlandse samenleving in het bijzonder te serieus neem. Ik acht ze in staat rationeel te kunnen denken. En steeds maar weer kom ik van een koude kermis thuis. Omdat Ahmed uit Amsterdam een fiets steelt, Abdullah uit Veenendaal wiet kweekt en Mustafa uit Rotterdam een loverboy is, word ik als klein veekbelovend jongetje uitgemaakt voor allochtoon. :{

Voor allochtoon. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_103314762
quote:
15s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 09:20 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Mijn probleem is dat ik de mensheid in het algemeen en de Nederlandse samenleving in het bijzonder te serieus neem. Ik acht ze in staat rationeel te kunnen denken. En steeds maar weer kom ik van een koude kermis thuis. Omdat Ahmed uit Amsterdam een fiets steelt, Abdullah uit Veenendaal wiet kweekt en Mustafa uit Rotterdam een loverboy is, word ik als klein veekbelovend jongetje uitgemaakt voor allochtoon. :{

Voor allochtoon. :{

Het rationeel denken houdt bij iedereen op, wanneer ze voortdurend met dezelfde problemen te maken krijgen zonder dat er daadwerkelijk iets aan gedaan wordt door de mensen die dat zouden moeten/kunnen doen, zoals overheid, ouders, familie. En dan wordt iedereen een verdachte. Vervelend, onterecht, maar ook wel begrijpelijk.

Overigens is pestgedrag meestal een actie van groepen, bestaande uit kansloze sukkels.
pi_103314811
Uiteindelijk gaat het allemaal om intolerantie, veelal gebaseerd of gepaard met vooroordelen. Degenen die homo's wegpesten, koesteren bepaalde vooroordelen en menen dat ze in hun recht staan. Zo ook mensen die allochtonen wegpesten.

Het één niet erger of minder erg dan het ander. Ik vind het een goede zaak dat het wegpesten van homo's extra (media-)aandacht krijgt, maar laten we wel realistisch blijven en inzien dat ook het wegpesten van allochtonen aandacht verdient. Ik vind het een slechte zaak als dat onder het tapijt wordt geschoven, want het is onwenselijk en ongehoord dat mensen vanwege hun afkomst worden weggepest.
pi_103314845
quote:
15s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 09:40 schreef Elfletterig het volgende:
Uiteindelijk gaat het allemaal om intolerantie, veelal gebaseerd of gepaard met vooroordelen. Degenen die homo's wegpesten, koesteren bepaalde vooroordelen en menen dat ze in hun recht staan. Zo ook mensen die allochtonen wegpesten.

Het één niet erger of minder erg dan het ander. Ik vind het een goede zaak dat het wegpesten van homo's extra (media-)aandacht krijgt, maar laten we wel realistisch blijven en inzien dat ook het wegpesten van allochtonen aandacht verdient. Ik vind het een slechte zaak als dat onder het tapijt wordt geschoven, want het is onwenselijk en ongehoord dat mensen vanwege hun afkomst worden weggepest.
Eens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')