quote:Tijdens iedere afspraak luisteren we naar het hartje (m.u.v. het intakegesprek)
Oh hier wel, mijn intake was bij 6-7 weken en dan hebben ze geen controle uitgevoerdquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:25 schreef jaantje_ het volgende:
De eerste controle vindt later plaats joh, ik mag pas ergens in november. Maar ongeacht bij hoeveel weken de eerste controle plaatsvindt, gaan ze dus geen hartje luisteren (bij mijn praktijk dus he, kan best anders zijn bij anderen).
Bij ons staat dit op de site:quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:26 schreef sproet-je het volgende:
Ik lees vaak dat verloskundigen pas vanaf 14 weken naar het hartje willen luisteren. Ach ik zie het straks wel.
Susie, ik heb al 4 echo's achter de rug ivm vele bloedingen, volgende week de nekplooimeting dus dan hoop ik sowieso weer een teken van leven te zien!
Ah ok. Daar zal iedere praktijk dan idd andere richtlijnen voor hebben. Wellicht maken ze sowieso uitzonderingen bij laat ontdekte zwangerschappen jaquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:27 schreef bitterend het volgende:
[..]
Oh hier wel, mijn intake was bij 6-7 weken en dan hebben ze geen controle uitgevoerd
maar stel dat ik al 13 weken was bijna ofzo (te laat achter kwam dat ik zwanger was zeg maar) had ze zeker een controle gedaan en hartje geluisterd.
Dat hebben ze mij toen verteld.
Ja, dat zal het idd zijn. Meestal vindt de intake daarvoor al plaats.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:30 schreef bitterend het volgende:
jaantje volgens mij heeft het gewoon mee te maken dat onder de 11-12 weken kunnen ze nog niks horen met de doppler
Dat went wel.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:32 schreef jaantje_ het volgende:
[..]
Ja, dat zal het idd zijn. Meestal vindt de intake daarvoor al plaats.
Vind het nog steeds raar om hier mee te posten, voorlopig kijk ik nog maar wat van de zijlijn mee.
Jazeker wel!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:30 schreef bitterend het volgende:
jaantje volgens mij heeft het gewoon mee te maken dat onder de 11-12 weken kunnen ze nog niks horen met de doppler
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:00 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Jazeker wel!
Ik ben al vanaf 6 weken op controle bij de vlos en alleen de eerste keer geen hartje want dat gaat dan gewoon nog niet, maar vanaf een week of 8/9 kan ze echt wel een hartje horen, zeker als je een volle blaas hebt
Ik heb/had een griepje te pakken. Voel me sinds vandaag wel weer iets beter, in de zin dat ik m'n ontbijt EN lunch vandaag al binnen hou.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:34 schreef Poezebeest het volgende:
NTS; ben je nog steeds ziek of is het zwangerschapsgerelateerd? In ieder geval heel vervelend en veel beterschapEn naar de kapper geweest, lekker! Ik moet ook nog binnen nu en 2 weken aangezien ik binnenkort een bruiloft heb, maar heb de puf nog niet gevonden om een afspraak te maken.
goed begrepenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:01 schreef JaleesaJoia het volgende:
nirak, misschien heb ik het verkeerd begrepen. maar uit je posts begrijp ik dat je geen man hebt maar een vrouw??
wat leuk!!!quote:
Oooh pfieuw! Vond het al zo raar.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:58 schreef bitterend het volgende:
covie bij 11 weken kan je ook het hartje horen op de echodat kon bij ons met 8-9 weken
onze vk zei ook bij de eerste controle van 11 weken "ik ga proberen om het hartje te luisteren" en het is gelukt![]()
Ze zullen het je laten horen EN zien bij de echoquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:25 schreef covie het volgende:
[..]
Oooh pfieuw! Vond het al zo raar.
Hoewel zien al fantastisch is, maar wil het ook zo graag horen![]()
En inderdaad bij ons hebben ze geen echo apparaat.
Heeft wel elke vk een doppler?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |