Bij een uitzendbureau zit je nergens aan vast, meen ikquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:25 schreef Woussie1987 het volgende:
[..]
Maar als je tijdelijke klussen hebt, zit je toch aan een contract verbonden?
Klopt denk ik! Plus je kan het ook aangeven bij het uitzendbureau in kwestie. Ik heb in augustus mijn diploma gehad en ben op zoek naar werk. Ik werk nu part-time via het uzb en heb gewoon aangegeven dat ik, wanneer ik een fulltime baan vind, daarvoor zal kiezen. Dat was geen probleemquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:10 schreef baskick het volgende:
[..]
Bij een uitzendbureau zit je nergens aan vast, meen ik
Wat voor werk doe je dan? En waarin ben je afgestudeerd?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Klopt denk ik! Plus je kan het ook aangeven bij het uitzendbureau in kwestie. Ik heb in augustus mijn diploma gehad en ben op zoek naar werk. Ik werk nu part-time via het uzb en heb gewoon aangegeven dat ik, wanneer ik een fulltime baan vind, daarvoor zal kiezen. Dat was geen probleem
Ik schrijf tekstjes voor een websitequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:04 schreef Woussie1987 het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je dan? En waarin ben je afgestudeerd?
Dat hangt heel erg sterk af van je opleiding.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:20 schreef H.FR het volgende:
Feit blijft dat het gewoon moeilijk is een vaste baan te vinden. We zijn dus concurrenten
Het gaat hier over HBO Bedrijfseconomie. Lijkt me dus vanzelfsprekend dat ik dat ook bedoel hier.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:30 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dat hangt heel erg sterk af van je opleiding.
Welke school ben je afgestudeerd?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:20 schreef H.FR het volgende:
Grappig om dit te lezen, ik ben zelf in juni afgestudeerd op HBO Bedrijfseconomie.
Duurde ook lang voordat ik wat had, stuk of 5 verschillende bedrijven bezocht voor een gesprek, ook 3 2e gesprekken gehad. Helaas niks geworden. Ik werk nu via een recruiter in Duitsland (tijdelijke job, loopt 18 november af) per 1 december heb ik weer een andere tijdelijke functie.
Ondertussen inderdaad nog op zoek naar een vaste functie met groeimogelijkheden (ik wil vanaf volgend jaar september een opleiding volgen naast het werk). Is nog niet makkelijk.
Wat ik tot nu toe heb gehoord: andere kandidaten/niet passend bij bedrijf/te jong (perfecte functie, ook voor een starter, ben super flexibel en snap deze niet echt) en overgekwalificeerd voor een MBO functie (ze vroegen 3-6 jaar ervaring hiervoor).
Nu een jaarcontract bij een bedrijf in de administratie, verder ga ik het wagenparkbeheer doen en een aantal rapportages opzetten/overnemen.
Feit blijft dat het gewoon moeilijk is een vaste baan te vinden. We zijn dus concurrenten
Windesheim, jij?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:35 schreef Woussie1987 het volgende:
[..]
Welke school ben je afgestudeerd?
Ik las het als een algemeenheid, en die wilde ik ontkrachten. That's all.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:16 schreef H.FR het volgende:
[..]
Het gaat hier over HBO Bedrijfseconomie. Lijkt me dus vanzelfsprekend dat ik dat ook bedoel hier.
Master helpt NIET tegen het feit dat je nog geen werkervaring hebt. Die heb je over twee jaar namelijk ook niet....quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 08:20 schreef HeertjeB het volgende:
Waarom ga je geen Master doen? Zit je iig weer even 2 jaar wat nuttigs te doen. Wellicht is het daarna weer wat makkelijker om een job te vinden.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:41 schreef Woussie1987 het volgende:
Gelukkig een onverwacht sollicitatiegesprek gehad vorige week. Hopelijk kan ik door naar een 2de gesprek.
Congrats!quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:41 schreef Woussie1987 het volgende:
Gelukkig een onverwacht sollicitatiegesprek gehad vorige week. Hopelijk kan ik door naar een 2de gesprek.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |