als ik dan op je schoot mag zittenquote:
I dare you!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
als ik dan op je schoot mag zitten
Ik ben net een kleuter he met dat soort dingen, als je dat zegt dan ga ik het juist doenquote:
Mooi, staat zwart op wit nu.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben net een kleuter he met dat soort dingen, als je dat zegt dan ga ik het juist doen
Oke, dan zal ik meteen mijn meest zondagse-outfit aantrekken want wil niet als een sloeber overkomenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mooi, staat zwart op wit nu.
HW maakt een foto ter bewijs
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:02 schreef SpermaDonor het volgende:
Oké ik kommaar kom rond 17.30 uur ongeveer en kan niet heul lang, vriendin wilt 's avonds nog ergens naar toe met mij
wel een vraagje, mag er in die pub gerookt worden?
Je zult het zienquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:06 schreef BrandX het volgende:
[..]ben je irl ook zo ingewikkeld als in dit topic
?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 1 januari 2012 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
Mochten we kinderen willen, hebben we je nodig, just so you know. :')
Wat denk je zelfquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:02 schreef SpermaDonor het volgende:
Oké ik kommaar kom rond 17.30 uur ongeveer en kan niet heul lang, vriendin wilt 's avonds nog ergens naar toe met mij
wel een vraagje, mag er in die pub gerookt worden?
Dat is dus een jaquote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:06 schreef BrandX het volgende:
ben je irl ook zo ingewikkeld als in dit topic
?
vraag dat maar aan HWquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:22 schreef HighLander het volgende:
[..]ben je irl ook zo makkelijk als in dit topic
?
![]()
Jah duh.. Die spreekt dan nooit de waarheid natuurlijk.quote:
Als ik nu zeg dat er nog nooit wat tussen mij en HW is geweest, geloof je me dan? Vast niet hequote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:42 schreef HighLander het volgende:
[..]
Jah duh.. Die spreekt dan nooit de waarheid natuurlijk.
Of je hem nou een enorme tik hebt verkocht toen die z'n hand verspeelde of dat ie je daarvoor eerst dronken heeft gevoerd. Er komt altijd het stoerste verhaal uit.
Ok dan ben je niet al te makkelijk.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:04 schreef BrandX het volgende:
Als ik nu zeg dat er nog nooit wat tussen mij en HW is geweest, geloof je me dan? Vast niet he?
Ik ben selectief makkelijkquote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:13 schreef HighLander het volgende:
[..]
Ok dan ben je niet al te makkelijk.![]()
Al is de andere standaard respons: " ja maar dat hoeft ook helemaal niet".
De halsband mocht af? Of krijg je een gps tracker om je enkel?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:48 schreef SpermaDonor het volgende:
Je kan me toevoegen hoor in de OP Heatwave .
quote:
Nee nee, gewoon 110% mijn schuldquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:22 schreef HighLander het volgende:
[..]ben je irl ook zo makkelijk als in dit topic
?
![]()
En gvd, als ik die kant op ga moet ik dat weekend weer kilometers vreten. Dat maakt het ook niet echt aantrekkelijker. HW je planning stinkt weer enorm weet je dat.
Of is het dan remlof zijn schuld?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 08:59 schreef HighLander het volgende:
[..]
De halsband mocht af? Of krijg je een gps tracker om je enkel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |