De mijne zijn ook weg hoorquote:
Ik doe verwoede pogingen jaquote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Heul niet! Jij hosselt mij toch elke dag?
There's hopequote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Langzaam resultaat is ook resultaat!
Ik lig elke keer dubbel als ik hem zie.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:47 schreef LompeHork het volgende:
Whahaha, die had ik nog niet gezien!
Serieus?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik lig elke keer dubbel als ik hem zie.
Gewoon omdat het mij ook kan overkomen
Juistquote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:58 schreef LompeHork het volgende:
Zag het ja, eindelijk weer op debiele tijdstippen bier halen!
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Wisten jullie al dat Ajax gisteren met 2-0 heeft gewonnen?
Iets met 3 sterrenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]Zou eens tijd worden dat ze wat wonnen.
wie is ajax?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:44 schreef Huppelmuts het volgende:
pfffffquote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:44 schreef Huppelmuts het volgende:
ze zijn beterquote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:46 schreef Patje1987 het volgende:
Ajax verdiende ook gewoon de winst daar ze veel beter waren, nu hopen dat ze verliezen dit weekend
Nee nee. Ze gaan winnenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:46 schreef Patje1987 het volgende:
Ajax verdiende ook gewoon de winst daar ze veel beter waren, nu hopen dat ze verliezen dit weekend
jou voetbalkennis hea WOW....quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Meh, 4 keer gelijkspelen is toch wel bedroevend voor zo'n club, lijkt mij dan hoor.
Ze hebben verder wel een redelijk team hoor.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Meh, 4 keer gelijkspelen is toch wel bedroevend voor zo'n club, lijkt mij dan hoor.
Jouw kennis van de Nederlandse taal WOW!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:48 schreef speedking het volgende:
[..]
jou voetbalkennis hea WOW....maar ze hebben inderdaad teveel tegedoelpunten
Oh, dat wel, maar die laatste wedstrijd tegen AZ vond ik qua spel nogal kansloos. Nee, geef mij dan maar AZ of PSV.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:48 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ze hebben verder wel een redelijk team hoor.
Is ook, het voetbal van AZ en PSV is vele malen aantrekkelijker dan dat van Ajax. AZ heeft punten laten liggen dit weekend omdat ze veel beter waren.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jouw kennis van de Nederlandse taal WOW!![]()
Maar serieus, waar claim ik dat te hebben?
[..]
Oh, dat wel, maar die laatste wedstrijd tegen AZ vond ik qua spel nogal kansloos. Nee, geef mij dan maar AZ of PSV.
Morge flipsjequote:
Hoiquote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:39 schreef LompeHork het volgende:
Mogge Flippiee en Intronic![]()
Ik ga zo maar eens naar de kapper, standje 1 mag er weer overheen
Oh shit, dat moest ik ook nog doen ja! Nieuwe bril enzo.quote:
Nee.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh shit, dat moest ik ook nog doen ja! Nieuwe bril enzo.
De opticien is toch helemaal niet zo erg?
Ach so! Lekker een beetje lucht in je ogen laten spuiten terwijl je naar iets in een apparaat tuurtquote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee.Ik moet alleen mijn ogen laten testen voor nieuwe lenzen. Nieuwe bril moet ik ook nog, maar doe ik liever niet alleen
That's what your mom said last nightquote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
I'm a motherlover. You're a motherlover. We should fuck each other mums.
Ja!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:04 schreef LompeHork het volgende:
Geen idee, het is toch schoolvakantie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |