Het boek was beter, naar mijn bescheiden mening.quote:Haar naam was Sarah
Gattaca is de titel -- IMDBquote:Gattica niet kennen
cidade de deusquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:00 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Mocht iemand nog een film weten die in deze categorie valt (History X, Tropa de elite), laat het maar weten.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:00 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Mocht iemand nog een film weten die in deze categorie valt (History X, Tropa de elite), laat het maar weten.
Doen alsof je em gezien hebtquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:59 schreef Schenkstroop het volgende:
weet niet meer waar het oevr gaat.
[..]
Gattica niet kennen
Deel 2 dus, die vond ik zelf ook beter.quote:Mocht iemand nog een film weten die in deze categorie valt (History X, Tropa de elite), laat het maar weten.
Oja: Cijfer: 9,0.
quote:
dat is toch die blije, vrij standaard, actiefilm waarin kindjes lopen te rennen en te springen? valt echt totaal niet te vergelijken met films als tropa de elite.quote:
Die ken ik allemaal niet, dus ben benieuwd. Thnx!quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Deel 2 dus, die vond ik zelf ook beter.
Aanraders in jouw genre:
- Cidade de Deus
- Banlieue 13
- Amores Perros (van hierboven)
- Satanás
- Machete
- Carandiru
- Celda 211
- Traffic
quote:Hesher is a loner. He hates the world and everyone in it. He has long greasy hair and homemade tattoos...
Misschien past deze er ook bij: http://www.imdb.com/title/tt1039652/quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:49 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Die ken ik allemaal niet, dus ben benieuwd. Thnx!
edit: Net eventjes trailers gekeken en de meeste lijken vrij aardige films, maar de enige die evt in hetzelfde genre zouden zitten is Carandiru en heel mss City of God. Een zooi zijn gewoon hollywood actiefilms. Waar ik heb over heb zijn films die wat serieuzer zijn, die bv een situatie(corruptie, drugshandel, racisme) op een hele harde manier neerzetten, zodat je er op een andere manier naar gaat kijken. Dus geen romantiek cliche's, geen onnodige hollywood actie, geen onmogelijke stunts, geen voorspelbaar einde, geen ''actiehelden (:')) ''maar gewoon realistisch.
Documentaire over real life superhelden. Blijkbaar heeft de VS er al een heleboel.quote:A journey inside the world of real life caped crusaders. From all over America, these self-proclaimed crime fighters, don masks, homemade costumes and elaborate utility belts in an attempt to bring justice to evildoers everywhere.
Zulke mensen sporen echt niet, heb die docu laatst ook gezienquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:20 schreef jimjim1983 het volgende:
Superheroes
[ afbeelding ]
[..]
Documentaire over real life superhelden. Blijkbaar heeft de VS er al een heleboel.
grappig en best mooiechte feelgood docu.
7.
Ik kan me ook nog herinneren dat ik het een toffe film vond, als ik hem nu zie dan erger ik mij kapot aan bijna heel de film.. ik zou het niet hoger geven dan een 4,5. Geef mij de originele 3 delen maar!quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:51 schreef Timo20 het volgende:
Star Wars: Episode I - The Phantom Menace
ik weet nog dat ik in 1999 met m`n broer helemaal naar Londen ging om daar de nieuwste Star Wars film te kijken, de eerste die ik ooit in de bioscoop zou gaan zien! Hij kwam daar ongeveer vier maanden eerder uit dan hier maar we wilden `m zo graag zien dat we daar niet op konden wachten, dus gingen we `m zien in de mega Odeon bioscoop op Leicester Square in hartje Londen.
Ik kan me nog van herinneren dat ik erg van onder de indruk was en het geweldig vond.
Achteraf denk ik dat dat meer kwam door m`n eerste trip naar Londen en de omvang van de bioscoop dan van de film opzich.
Eigenlijk is het gewoon veruit de minste van de zes delen. Het verhaal loopt niet écht lekker en de acteerprestaties zijn onder de maat (waarbij vooral Ewan McGregor enigzins tegenvalt).
Maar wat de film echt de nek omdraait is de ont-zet-tend flauwe humor, vaak tot aan het beschamende toe en gewoonweg Star Wars onwaardig. Had iemand George Lucas er maar van weerhouden om die eeuwig verschrikkelijke Gungans (en uiteraard vooral Jar-Jar Binks) een rol te geven...
IMDB Cijfer: 6,4/10
Mijn Cijfer: 6,5/10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. die achter het kind aan zitten. De spanning wordt aardig opgebouwd maar als meer van het mysterie ontrafelt wordt is het bepaald niet eng, en dat was toch de insteek. Don't be afraid of the Dark kijkt aardig weg maar echt spannend wil het niet worden en de climax valt ook tegen.
6.2
[ Bericht 0% gewijzigd door planethugo op 31-10-2011 12:10:47 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |