zonde, dan mis je echt veel geniale films.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:02 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Ik wil graag naar de mensen zelf kijken dan de hele film ondertiteling te lezen.
Die is er tijdelijk uitgehaald om de site sneller te maken. Maar heel veel heeft het niet geholpenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:00 schreef SnuggLe het volgende:
Doet de exporteer-optie van Whatiwatch het niet meer?!??!
99% van de films ouder dan 1985 kan ik ook niet zien. Pure marteling.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:01 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
zonde, dan mis je echt veel geniale films.
99% v/d films voor 1970 kan ik ook niet zien, dat is pas marteling...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:01 schreef kevin_ het volgende:
[..]
99% van de films ouder dan 1985 kan ik ook niet zien. Pure marteling.
Had ik vroeger ook last van - moeite met de ondertiteling. Ging allemaal te snel. Maar toen ik een jaar of acht was ging het al een stuk makkelijker.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:02 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Ik wil graag naar de mensen zelf kijken dan de hele film ondertiteling te lezen.
Vooral bij films met hele mooie shots moet ik je wel een beetje gelijk geven, dan is het irri dat je moet blijven lezen om de film te kunnen volgen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:02 schreef kevin_ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:16 schreef macondo het volgende:
[..]
Had ik vroeger ook last van - moeite met de ondertiteling. Ging allemaal te snel. Maar toen ik een jaar of acht was ging het al een stuk makkelijker.
Inderdaad. Of bij films waar veel gepraat wordt. Dan zit je constant naar de ondertiteling te kijken, dat schiet ook niet op.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:20 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Vooral bij films met hele mooie shots moet ik je wel een beetje gelijk geven, dan is het irri dat je moet blijven lezen om de film te kunnen volgen.
Apocalypse now laatst gekeken en dat was verre van een marteling, en ook once upon a time in the west weer eens gezien.. Vind het af en toe jammer dat films niet meer zoals dat gemaakt worden!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:01 schreef kevin_ het volgende:
[..]
99% van de films ouder dan 1985 kan ik ook niet zien. Pure marteling.
Klinkt interessant.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:51 schreef Lambiekje het volgende:
Exam (2009)
8 kandidaten. 1 vraag. 80 minuten. Je papier bekliederen, praten naar de bewaking en de kamer uit lopen is diskwalificatie.
Kandidaten zijn er al snel achter dat je met elkaar mag praten. En verzinnen van alles om de vraag te weten te komen. Men gaat elkaar gaande weg steeds meer wantrouwen.
cijfer 7.5 / imdb 6.8
http://www.imdb.com/title/tt0119177/ ?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:08 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Gattica ofzo gezien, een geniale scifi met oa uma thurman. Star wars is er niks bij. Geweldige film ik kan hem iedereen aanradendikke 9
Idd 1 van de betere SF-films.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:08 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Gattica ofzo gezien, een geniale scifi met oa uma thurman. Star wars is er niks bij. Geweldige film ik kan hem iedereen aanradendikke 9
Inderdaad geniale scifi, heb de special edition thuis, ga hem snel nog eens kijkenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:08 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Die heb ik er net achteraan gekekenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:29 schreef SnuggLe het volgende:
Wat dacht je van Tropa de Elite 2? Die is nog beter...
Gattica niet kennenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:08 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |