Vreemd, welke kernel?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:20 schreef Antony1989 het volgende:
Heb hem nu bijna 2 maanden en ben er niet echt over te spreken.
Had de eerste maand gewoon de standaard rom erop staan, en nu heb ik Android Revolution erop staan, maar bij mij is het niet echt veel soeps. Hij moet vaak nadenken bij het openen van een app etc. Als hij eenmaal in de app is is ie snel, maar daarbuiten reageert het gewoon niet soepel.
Grote kans dat hij binnen kort weg is en plaats moet maken voor een S2.
Hier heeft sense veel aan!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:29 schreef danny130 het volgende:
Inderdaad laat Android 4.0, maar komen.
quote:Hardware-accelerated 2D drawing
All Android-powered devices running Android 4.0 are required to support hardware-accelerated 2D drawing. Developers can take advantage of this to add great UI effects while maintaining optimal performance on high-resolution screens, even on phones. For example, developers can rely on accelerated scaling, rotation, and other 2D operations, as well as accelerated UI components such as TextureView and compositing modes such as filtering, blending, and opacity.
Standaard geprobeerd, en ook de Faux kernel waar veel over gesproken werd in dat topic.quote:
Ik heb gehad dat hij ook continue uitviel, maar bij mij gebeurde het nadat hij een keer was gevallen. Maar elke keer als die uitviel was toen ik hem opstartte de accu bijna leeg. Dus ik dacht dat het aan de accu lag, bij deal-extreme accu gehaald en sindsdien doet hij het perfect.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:45 schreef mrkrul het volgende:
Is er iemand, die dit ook heeft meegemaakt of er over heeft gelezen? Wat zou het kunnen zijn? Ik geloof eerlijk gezegd niet zo in de app theorie. En dan nog: Zo'n telefoon zou toch apps moeten kunnen draaien.
Ja, zou zeggen dat het als het aan de accu ligt, het altijd moet gebeuren en niet steeds na een paar dagen. Wat kost zo'n nieuwe accu?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:57 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik heb gehad dat hij ook continue uitviel, maar bij mij gebeurde het nadat hij een keer was gevallen. Maar elke keer als die uitviel was toen ik hem opstartte de accu bijna leeg. Dus ik dacht dat het aan de accu lag, bij deal-extreme accu gehaald en sindsdien doet hij het perfect.
Maar ik denk eigenlijk dat jij een ander probleem hebt, want dit was echt duidelijk de accu.
Het probleem kan zich ook voordoen bij een slechte/kapotte simkaart.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:45 schreef mrkrul het volgende:
Ik vind de HTC Sensation helemaal niet zo'n heerlijk apparaat.
Eerste paar weken werkte hij prima. Vervolgens begon hij te pas en te onpas uit te vallen. Software update in de vodafone winkel gehad: probleem weer terug na paar dagen. Opgestuurd, teruggekregen, probleem weer terug na paar dagen. Weer opgestuurd, teruggekregen, binnenwerk vervangen (boardswap), weer zelfde probleem na een paar dagen. HTC gebeld. Twee mogelijke oorzaken doorgesproken:
1. Bereik dataverbinding slecht, waardoor hij uitvalt. Getest door gsm only in te stellen. Probleem blijft. Dit is het dus niet.
2. Een app, die iets doet, waardoor telefoon uitvalt. Eerst meest recente apps verwijderd, uitvallen blijft. Daarna reset naar fabriekinstellingen via instellingen en daarna wel weer whatsapp, wordfeud en nog wat apps geinstalleerd, probleem blijft. Nu via "hardwarematige" reset (volumeknop en ON/OFF knop) naar fabrieksinstellingen en geen apps gedownload en kijken of hij wel aanblijft. Vanochtend gereset, telefoon is nog aan.
Is er iemand, die dit ook heeft meegemaakt of er over heeft gelezen? Wat zou het kunnen zijn? Ik geloof eerlijk gezegd niet zo in de app theorie. En dan nog: Zo'n telefoon zou toch apps moeten kunnen draaien.
Je gebruikt toch geen taskkiller/ram-optimizer of iets in die richting?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:45 schreef mrkrul het volgende:
Ik vind de HTC Sensation helemaal niet zo'n heerlijk apparaat.
Eerste paar weken werkte hij prima. Vervolgens begon hij te pas en te onpas uit te vallen. Software update in de vodafone winkel gehad: probleem weer terug na paar dagen. Opgestuurd, teruggekregen, probleem weer terug na paar dagen. Weer opgestuurd, teruggekregen, binnenwerk vervangen (boardswap), weer zelfde probleem na een paar dagen. HTC gebeld. Twee mogelijke oorzaken doorgesproken:
1. Bereik dataverbinding slecht, waardoor hij uitvalt. Getest door gsm only in te stellen. Probleem blijft. Dit is het dus niet.
2. Een app, die iets doet, waardoor telefoon uitvalt. Eerst meest recente apps verwijderd, uitvallen blijft. Daarna reset naar fabriekinstellingen via instellingen en daarna wel weer whatsapp, wordfeud en nog wat apps geinstalleerd, probleem blijft. Nu via "hardwarematige" reset (volumeknop en ON/OFF knop) naar fabrieksinstellingen en geen apps gedownload en kijken of hij wel aanblijft. Vanochtend gereset, telefoon is nog aan.
Hij staat nog steeds aan sinds gisterenochtend. Ik denk dat het dan niet de simkaart is, maar het begint toch te neigen naar iets met de apps.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:21 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Het probleem kan zich ook voordoen bij een slechte/kapotte simkaart.
Nee dat gebruik ik allemaal niet. Kan daar iets mee gebeuren dan als je het wel gebruikt?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:49 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Je gebruikt toch geen taskkiller/ram-optimizer of iets in die richting?
Heb je een lijstje met apps die je toen gebruikte? Allemaal.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:47 schreef mrkrul het volgende:
[..]
Hij staat nog steeds aan sinds gisterenochtend. Ik denk dat het dan niet de simkaart is, maar het begint toch te neigen naar iets met de apps.
Moederbord was kapot en is vervangen. Zaterdag opgestuurd, vandaag teruggestuurdquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:00 schreef PeeJie_ het volgende:
Waar we ik wacht op mijn HTC die nog terug moet komen vanwege een garantie gevalletje
Via Vodafone? Zie het toestel nog steeds niet op hun site staan namelijk en ben ook nog 'wachtende'..quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:08 schreef Wihakayda het volgende:
Ik krijg morgen de Sens. XE binnen, dus jullie gaan waarschijnelijk veel van me horen hier
Eerste vragen:
- Welk hoesje / screenprotector hebben jullie? Tevreden? En waar gehaald?
- Wat mag ik niet vergeten om te doen als ik hem binnen heb? (batterij leven etc)
- Welke apps zijn super om te hebben, en welke apps kan ik er meteen afdonderen?
Nee, heb hem uiteindelijk bij the phone house besteld; wel bij vodafone dus, maar via phonehouse.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:45 schreef Aikara het volgende:
[..]
Via Vodafone? Zie het toestel nog steeds niet op hun site staan namelijk en ben ook nog 'wachtende'..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |