quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:01 schreef Apotheose het volgende:
[..]
je luistert nu Paradise
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! haha ja die kwam idd voorbij
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
Een foto heb ik hier:quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:49 schreef CoExist het volgende:
Ja, bij de platenzaak was ik soms uren te vinden... lekker luisteren en het boekje van de CD doorbladeren. Om uiteindelijk toch een keuze te maken welke CD ik mee ging nemen van m'n zuurverdiende centen.
Die tijd is voorbij... we downloaden de complete discograpy van een artiest en flikkeren we de liedjes die we leuk vinden op onze MP3-player en shuffle-en vervolgens alles door elkaar. Niet echt waar albums voor bedoeld zijn denk ik. Maar goed ik dwaal af.
Ontopic! Ik vind de nieuwe Coldplay plaat leuk!![]()
@ Beaudelaire,
Is de CD een digipack vorm ofzo? Ik ben nu toch wel erg nieuwsgierig aan het worden!
Morgen eerst tot 15.00 uur werken en daarna een kapper afspraak en dan pas kan ik Mylo Xyloto ophalen...Gelukkig is m'n vriendin aan het werk dan dus kan ik 'm lekker luid opzetten en relaxed op de bank hangen en er naar luisteren!
Het is een plastic hoesje, zoals de meeste cd's.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:16 schreef Brm-G het volgende:
Is het trouwens een plastic hoesje? Of een cardsleeve zoals de allereerste oplage van Viva la Vida?
EDIT: en zijn er nu 2 versies met verschillende cover art?
Ja, een hele uitgebreide versie. Ik heb alleen de standaard versie gezien, die je het meest in de winkels zult zien.quote:
Klopt, maar de card sleeve gaan echt heel snel kapot. Er komt erg snel een (klein) scheurtje in het karton.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:47 schreef Brm-G het volgende:
Oke. Vind zo'n plastic hoesje toch minder mooi dan een card sleeve zoals ik die van viva la vida heb (zonder prospect march erbij)
Ik ook! Beetje vioolachtige geluid kan ik wel waarderen!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:00 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik vind het eerste nummer (titel van het album) echt heel mooi.
Als je die speciale hebt besteld via coldplay.com krijg je toch de MP3's op de realeasedatum???quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:28 schreef DjinN het volgende:
Ik moet nog eventjes wachtenHeb toch de special edition besteld
Vriendjelief krijgt de gewone morgen binnen, en ik moet nog even wachten op de mijne
Hij moet vanuit Japan komen dus het duurt nog ff maar dan heb ik wel wat
![]()
Nee, heb em niet via de coldplay site zelf besteld. Was op Bol.com aan het kijken. Daar stond de gewone cd, vinyl versie, en de speciale editie (neem aan dat dat ze daarmee de popup-versie bedoelen). De laatste heb ik besteldquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:30 schreef RvS-Coldplay het volgende:
[..]
Als je die speciale hebt besteld via coldplay.com krijg je toch de MP3's op de realeasedatum???
(Of heb je niet die POp-Up versie besteld??)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |