abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103334081
Sommige winkels bestaan nog, het moederbedrijf was failliet.

Prijs is 16,99 en de artwork is prachtig. :)
pi_103334458
Hm! Aan de prijzige kant hoor!

De Music Store in mijn woonplaats is sinds dit voorjaar gesloten. Een kennis van mij was daar bedrijfsleider. Zo af en toe bestelde die wel 'ns leuke dingetjes voor mij, wat elders moeilijk te krijgen was. Vond alleen de prijzen daar altijd belachelijk hoog.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 18:36:25 #78
358226 RonB79
No Scrobble, No Glory
pi_103335804
16,99 is toch n normale prijs voor een cd in de winkel (in de winkel dus, niet vergeleken met online shops)? vroeger betaalde je 44 gulden voor zo'n schijfje :D
pi_103336565
Vroeger! Toen je nog niet wist dat de productie kosten van die CD maar 5 gulden waren...

Sorry, maar ik ben van mening dat de platenmaatschappijen jarenlang teveel hebben gevraagd voor CD's en andere multi-media. Ik ga tegenwoordig voor de goedkoopste. En dat is niet omdat ik te weinig geld heb! Want zoals elke Fok! user verdien ik natuurlijk 5K per maand. ;-)
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_103341870
Vroeger, toen je in de platenzaak de cd ging voorbeluisteren voordat je m al dan niet ging kopen :p
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_103343154
Ja, bij de platenzaak was ik soms uren te vinden... lekker luisteren en het boekje van de CD doorbladeren. Om uiteindelijk toch een keuze te maken welke CD ik mee ging nemen van m'n zuurverdiende centen.

Die tijd is voorbij... we downloaden de complete discograpy van een artiest en flikkeren we de liedjes die we leuk vinden op onze MP3-player en shuffle-en vervolgens alles door elkaar. Niet echt waar albums voor bedoeld zijn denk ik. Maar goed ik dwaal af.

Ontopic! Ik vind de nieuwe Coldplay plaat leuk! *O*

@ Beaudelaire,
Is de CD een digipack vorm ofzo? Ik ben nu toch wel erg nieuwsgierig aan het worden!
Morgen eerst tot 15.00 uur werken en daarna een kapper afspraak en dan pas kan ik Mylo Xyloto ophalen... :'( Gelukkig is m'n vriendin aan het werk dan dus kan ik 'm lekker luid opzetten en relaxed op de bank hangen en er naar luisteren!
pi_103348551
Is het trouwens een plastic hoesje? Of een cardsleeve zoals de allereerste oplage van Viva la Vida?

EDIT: en zijn er nu 2 versies met verschillende cover art?

[ Bericht 26% gewijzigd door Brm-G op 20-10-2011 22:37:01 ]
  donderdag 20 oktober 2011 @ 22:38:36 #83
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_103350065
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 00:01 schreef Apotheose het volgende:

[..]

je luistert nu Paradise :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D! haha ja die kwam idd voorbij :P
pi_103350272
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 20:49 schreef CoExist het volgende:
Ja, bij de platenzaak was ik soms uren te vinden... lekker luisteren en het boekje van de CD doorbladeren. Om uiteindelijk toch een keuze te maken welke CD ik mee ging nemen van m'n zuurverdiende centen.

Die tijd is voorbij... we downloaden de complete discograpy van een artiest en flikkeren we de liedjes die we leuk vinden op onze MP3-player en shuffle-en vervolgens alles door elkaar. Niet echt waar albums voor bedoeld zijn denk ik. Maar goed ik dwaal af.

Ontopic! Ik vind de nieuwe Coldplay plaat leuk! *O*

@ Beaudelaire,
Is de CD een digipack vorm ofzo? Ik ben nu toch wel erg nieuwsgierig aan het worden!
Morgen eerst tot 15.00 uur werken en daarna een kapper afspraak en dan pas kan ik Mylo Xyloto ophalen... :'( Gelukkig is m'n vriendin aan het werk dan dus kan ik 'm lekker luid opzetten en relaxed op de bank hangen en er naar luisteren!
Een foto heb ik hier:

De cover kan op twee manieren getoond worden. Of bovenstaande, of een grijsschitterend vlak met de letters MX uitgeknipt in het boekje. Het artwork is echt prachtig met mooie graffiti, net zoals bij de concerten. De cd zelf vind ik iets minder geslaagd.

pi_103350301
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:16 schreef Brm-G het volgende:
Is het trouwens een plastic hoesje? Of een cardsleeve zoals de allereerste oplage van Viva la Vida?

EDIT: en zijn er nu 2 versies met verschillende cover art?
Het is een plastic hoesje, zoals de meeste cd's. :)

De deluxe editie heb ik niet binnen gehad trouwens, dus daar kan ik niks over zeggen.
pi_103350544
Met deluxe editie bedoel je die Box?
pi_103350564
Thnx voor de upload! Ik kan niet wachten tot ik morgen mijn eigen exemplaar in mijn hebberige materialistische handjes heb! De Deluxe versie is alleen te bestellen via Coldplay.com voor £ 50,-
pi_103350586
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:46 schreef Brm-G het volgende:
Met deluxe editie bedoel je die Box?
Ja, een hele uitgebreide versie. Ik heb alleen de standaard versie gezien, die je het meest in de winkels zult zien.
pi_103350645
Oke. Vind zo'n plastic hoesje toch minder mooi dan een card sleeve zoals ik die van viva la vida heb (zonder prospect march erbij)
pi_103350694
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:47 schreef Brm-G het volgende:
Oke. Vind zo'n plastic hoesje toch minder mooi dan een card sleeve zoals ik die van viva la vida heb (zonder prospect march erbij)
Klopt, maar de card sleeve gaan echt heel snel kapot. Er komt erg snel een (klein) scheurtje in het karton.
pi_103350779
Ik luister de CD toch nooit haha, altijd gewoon via iTunes. Koop ze alleen om te hebben ^^
pi_103350957
Kartonnen digipack's hebben ook mijn voorkeur. Vind het wat chiquerofzo...

Ik heb trouwens 3 versies van VLV liggen:
• VLV normale editie in digipack
• VLV + PM editie in digipack
• VLV + DVD van de VLV & PM video's

Kwam ook nog een gesealde Prospekt's March tegen vandaag. :-D
pi_103351091
Ik heb prospect march en viva la vida gewoon beiden in card sleeve los.

Welke is die 3e? linkje toevallig?
pi_103351408
Ik vind het eerste nummer (titel van het album) echt heel mooi. O+
pi_103351614
Al ben ik fan vanaf het begin, ik begin de nieuwe plaat steeds meer te waarderen. Waren de oude cd's melancholiek, sinds X&Y wordt het steeds vrolijker qua muziek. Ik hou daar wel van. Soms heb je echt dat zo'n nummer je helemaal vrolijk maakt, bijna de kriebels in je buik. Na de cd een paar keer gespeeld te hebben vind ik het nummer Don't let it break your heart steeds mooier worden. Een klein stukje van dat nummer (0:49) lijkt op een gitaarrif in een oud nummer. Weet zo niet precies meer welke.

quote:
7s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:00 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik vind het eerste nummer (titel van het album) echt heel mooi. O+
Ik ook! Beetje vioolachtige geluid kan ik wel waarderen!
pi_103351617
Het is deze: http://www.asiahomecd.com(...)_32&products_id=5214

Ik heb 'm paar jaar geleden gekocht voor 10,- bij CDWOW geloof ik. Hij heet gewoon VIVA en het is een Aziatische import. De DVD is wel gewoon PAL trouwens. Heb 'm eigenlijk alleen gekocht voor die toffe videoclip van Life In Technicolor II.

Ik kwam net ook nog een gesealde versie tegen van LeftRightLeftRightLeft! Dat CD-tje wat ze weg gaven tijdens de VLV tour.
pi_103352518
Don't Let It Break Your Heart, wat een verschrikkelijk heerlijk nummer. De energie die vrijkomt is geniaal :D

Ik waardeer het album steeds meer, ondanks dat het wel een van de mindere Coldplay blijft kan ik hem wel steeds meer waarderen.
pi_103352771
Ik moet nog eventjes wachten :@ Heb toch de special edition besteld O+ Vriendjelief krijgt de gewone morgen binnen, en ik moet nog even wachten op de mijne :Y Hij moet vanuit Japan komen dus het duurt nog ff maar dan heb ik wel wat :D
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_103352846
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:28 schreef DjinN het volgende:
Ik moet nog eventjes wachten :@ Heb toch de special edition besteld O+ Vriendjelief krijgt de gewone morgen binnen, en ik moet nog even wachten op de mijne :Y Hij moet vanuit Japan komen dus het duurt nog ff maar dan heb ik wel wat :D
Als je die speciale hebt besteld via coldplay.com krijg je toch de MP3's op de realeasedatum???
(Of heb je niet die POp-Up versie besteld??)
pi_103352943
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:30 schreef RvS-Coldplay het volgende:

[..]

Als je die speciale hebt besteld via coldplay.com krijg je toch de MP3's op de realeasedatum???
(Of heb je niet die POp-Up versie besteld??)
Nee, heb em niet via de coldplay site zelf besteld. Was op Bol.com aan het kijken. Daar stond de gewone cd, vinyl versie, en de speciale editie (neem aan dat dat ze daarmee de popup-versie bedoelen). De laatste heb ik besteld :) Heb er verder niet bij nagedacht dat ik em ook van de site van Coldplay zelf kon bestellen maar ach. Ik zie het wel verschijnen. Als het niet de goede versie blijkt te zijn annuleer ik de bestelling en bestel ik em alsnog van de CP site als dat nog gaat ;)
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')