quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
O, ik zit met grote ogen naar Gordon Ramsey te kijken.. Een jankende tweeling!!
en wat bedoel je daar meequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
Tenminste iemand de gewoon cool opend
[..]
[..]
Hoezo cool? Wat heb ik nu weer gedaan??quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
Tenminste iemand de gewoon cool opend
[..]
[..]
Niet in paniek raken, geen zweet handjes krijgen, en gewoon binnen één F5 openenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hoezo cool? Wat heb ik nu weer gedaan??
Dat ik bij jou altijd wél 10 keer moet F5-enquote:
heb anders wel 5x moeten f5enquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet in paniek raken, geen zweet handjes krijgen, en gewoon binnen één F5 openen
[..]
Dat ik bij jou altijd wél 10 keer moet F5-en
pak je racket en sla ze terug, goede oefeningquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:12 schreef Drassss het volgende:
Tennisballen die in Tennessee vallen momenteel.
Dat kwam omdat ik eigenlijk een te lange zit had en wel doortypte maar het dus later zag en er dus wat correcties op moest uitvoeren..quote:
bent zeker al lang niet meer geweestquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Tegenwoordig is openen gewoon kinderspel.. Je klikt, je verandert de titel en het is klaar..
Lijkt me best lachen om te doenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:13 schreef superkokje het volgende:
[..]
pak je racket en sla ze terug, goede oefening
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Tegenwoordig is openen gewoon kinderspel.. Je klikt, je verandert de titel en het is klaar..
Uiteraardquote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:22 schreef superkokje het volgende:
ik hou het voor gezien voor vandaag, morgen weer vroeg dag
zonde van je verlofdag. Succes dan maarquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]slaap
kokje
morgen verplicht verlofdagje om de vloer in de keuken weer te leggen, en het keukenblad af te kitten
lekker koese!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:22 schreef superkokje het volgende:
ik hou het voor gezien voor vandaag, morgen weer vroeg dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |