De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen moeten terug de keuken in.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Zullen we een stelling gaan bespreken?
Zo ja, wie heeft er een stelling?
nee:Squote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij mag de elektrische triangel zijn.
eensquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vrouwen moeten terug de keuken in.
Maar ik kan niet kokenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vrouwen moeten terug de keuken in.
Officieel gezien wel, maar eigenlijk gewoon niet imoquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:03 schreef BBQSausage het volgende:
Stelling: murp is geen mod.
Juist of onjuist, verklaar U nader.
zo lopen er wel meer rondquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:04 schreef Dalando het volgende:
[..]
Officieel gezien wel, maar eigenlijk gewoon niet.
Onjuist. Hij mod wel degelijk. Ninja dit dat.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:03 schreef BBQSausage het volgende:
Stelling: murp is geen mod.
Juist of onjuist, verklaar U nader.
Klopt ja, ik wou net zeggen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:05 schreef mc-Piel het volgende:
Wisten jullie dat murp hermafrodiet is?
Jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:05 schreef mc-Piel het volgende:
transseksueel. waar dat hermafrodiet vandaan komt, waarschijnlijk omdat ze een keer halverwege de operatie zijn gestopt. maar dat is gefixed inmiddels.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:05 schreef mc-Piel het volgende:
ik las herman frietquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:05 schreef mc-Piel het volgende:
Zoetermeer represent, zal ik ff naar ze huis gaan en een baksteen met: ''je komt nu op FOK! of we groepsverkrachten je zusje'' door z'n raam gooien?quote:
do iiitquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:06 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Zoetermeer represent, zal ik ff naar ze huis gaan en een baksteen met: ''je komt nu op FOK! of we groepsverkrachten je zusje'' door z'n raam gooien?
* snuif *quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:07 schreef Oceanview het volgende:
EVEN DOUCHEN EN ONDER DEZE LIJN STILTE VOOR AIGHT
_______________________________________________________________________________________
Heb jij wel biologie gehad of niet?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
transseksueel. waar dat hermafrodiet vandaan komt, waarschijnlijk omdat ze een keer halverwege de operatie zijn gestopt. maar dat is gefixed inmiddels.
Geil hoor.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:07 schreef Oceanview het volgende:
_______________________________________________________________________________________
QFTquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:07 schreef Oceanview het volgende:
HAHA S Oquote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
transseksueel. waar dat hermafrodiet vandaan komt, waarschijnlijk omdat ze een keer halverwege de operatie zijn gestopt. maar dat is gefixed inmiddels.
jazeker. vertel maar, waar gaat mijn beredenering op stuk?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:08 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Heb jij wel biologie gehad of niet?
je piemolquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:08 schreef BBQSausage het volgende:
Jullie raden nooit wat ik nu in m'n linkerhand heb.
Je wordt hermafrodiet geboren, niet gemaakt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
jazeker. vertel maar, waar gaat mijn beredenering op stuk?
een piem0lquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:08 schreef BBQSausage het volgende:
dan ga ik ook niet raden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:08 schreef BBQSausage het volgende:
quote:
gmta enzulksquote:
Rezania heeft wel biologie gehad.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je wordt hermafrodiet geboren, niet gemaakt.
wat :Squote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:09 schreef Dalando het volgende:
Ik heb een wondje op mijn rug en iedere keer als ik leun gaat dat korstje los en nu zit de halve stoel onder
ik vind karnemelk lekker ;Dquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:10 schreef utopie het volgende:
Karnemelk
Karnemelk of botermelk is een vetarm, zuur en drinkbaar zuivelproduct.
[ afbeelding ]
Deels leeggedronken glas karnemelk. Bovenin het glas de strepen die achterblijven na het drinken van karnemelk
Verder is die meuk gewoon niet te zuipen
Vragen?
Remlof!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
#2 Sluit je aan bij de 'Revolutionaire Computerprobleem Democraten'
is dicht wat flikt remlof me nou weer
Hoi utopolisquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:10 schreef utopie het volgende:
Karnemelk
[ afbeelding ]
Deels leeggedronken glas karnemelk. Bovenin het glas de strepen die achterblijven na het drinken van karnemelk
Vragen?
Dat was een en al baggerquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
#2 Sluit je aan bij de 'Revolutionaire Computerprobleem Democraten'
is dicht wat flikt remlof me nou weer
Welk merk was het.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:10 schreef utopie het volgende:
Karnemelk
[ afbeelding ]
Vragen?
Wat is het nouquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:10 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]Ik dacht dat jullie dachten dat ik rechtshandig was.
friesche vlagquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Welk merk was het.
inb4 niets laten merken van de merken.
hey faffiquote:
ayran????quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:11 schreef coban het volgende:
Turkse karnemelk zelfgemaakt kapotlekker
true. maar begrijpend lezen is een vak. lees het nog eens, en stel je voor hoe die situatie dan is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je wordt hermafrodiet geboren, niet gemaakt.
Moet je er limonadesiroop bij gooien, krijg je van dat yogho dinges.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:10 schreef utopie het volgende:
Karnemelk
[ afbeelding ]
Vragen?
huidigequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:11 schreef utopie het volgende:
ik zit met het dilemma of ik al mijn sinterklaas UI zal gebruiken of mijn huidige
Rustig broeder rustugquote:
Ja, het zal wel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:11 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
true. maar begrijpend lezen is een vak. lees het nog eens, en stel je voor hoe die situatie dan is.
operatie. halverwege gestopt. en daarvan komt het verhaal in de wereld dat hij/zij hermafrodiet is. RARARA.
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:11 schreef coban het volgende:
SM.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:11 schreef coban het volgende:
Ik heb teveel op mijn onderlip gebeten dus ben bang dat ik straks kapotbijt.
Mja is stoer beschadiging aan gezicht
TURKSE YOGHURT OMNOMNOMquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:11 schreef coban het volgende:
Ik heb al dikke fleecetrui aan maar geef maarquote:
Nee, ook hier ben ik het niet mee eens.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:11 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
true. maar begrijpend lezen is een vak. lees het nog eens, en stel je voor hoe die situatie dan is.
operatie. halverwege gestopt. en daarvan komt het verhaal in de wereld dat hij/zij hermafrodiet is. RARARA.
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:12 schreef speedking het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gekke turkse buren die dan soms turkse hapjes brengen als me moeder niet os is gooi ik t altijd weg
oh ben je aant hangjongerenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:12 schreef coban het volgende:
[..]
Ik heb al dikke fleecetrui aan maar geef maar
Mja benniet thuis beetje koude plek momenteel
Wil je een dildo in je reet? Kom maar halen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Waarom heeft een vriend van mij wel een dildo feestje en ik niet
Schaam je kapot achter hun rug om kostbaar voedselquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:12 schreef speedking het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gekke turkse buren die dan soms turkse hapjes brengen als me moeder niet os is gooi ik t altijd weg
baklava mogen ze wel brengen van mijquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:13 schreef coban het volgende:
[..]
Schaam je kapot achter hun rug om kostbaar voedsel
Later.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Jullie gaan te snel voor dit oude mens dus doei doei tot morgen
Maar ben je lekker?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wil je een dildo in je reet? Kom maar halen.
styloquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:14 schreef 92Merel het volgende:
Hooooi![]()
Kopen of niet?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, ben je een man van 50 of zo?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:14 schreef 92Merel het volgende:
Hooooi![]()
Kopen of niet?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ff eerlijk nee, t is echt lelijk en standaardquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:14 schreef 92Merel het volgende:
Hooooi![]()
Kopen of niet?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
neequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:14 schreef 92Merel het volgende:
Hooooi![]()
Kopen of niet?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:14 schreef 92Merel het volgende:
Hooooi![]()
Kopen of niet?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weyoow dies wel naissquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:14 schreef 92Merel het volgende:
Hooooi![]()
Kopen of niet?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welterusten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:15 schreef Patje1987 het volgende:
Zo aardig voetbalavondje, nu lekker slapen.
Truste allemaal
Ja, is goed, gezellig hoor.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Oke, dildoparty bij jou thuis?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:15 schreef coban het volgende:
[..]
Rezania is KAOLAOALOKAOALOAKOLOLEKKER
Ja tochquote:
Meisje van 19, maar heb een tas nodig waarin ik mijn laptop kan doen en deze vind ik ook nog best mooiquote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:14 schreef speedking het volgende:
[..]
ff eerlijk nee, t is echt lelijk en standaard
quote:
Ik had dit niet aan mannen moeten vragen denk ikquote:
Hihiquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:14 schreef aight1 het volgende:
zulke tassen zijn tof bij meisjes zoals merel
Vond ik ook wel en afgeprijsd nuquote:
Wel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:14 schreef 92Merel het volgende:
Hooooi![]()
Kopen of niet?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik zit ook te twijfelen. help eens mee.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:11 schreef utopie het volgende:
ik zit met het dilemma of ik al mijn sinterklaas UI zal gebruiken of mijn huidige
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |