do iiitquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:06 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Zoetermeer represent, zal ik ff naar ze huis gaan en een baksteen met: ''je komt nu op FOK! of we groepsverkrachten je zusje'' door z'n raam gooien?
* snuif *quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:07 schreef Oceanview het volgende:
EVEN DOUCHEN EN ONDER DEZE LIJN STILTE VOOR AIGHT
_______________________________________________________________________________________
Heb jij wel biologie gehad of niet?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
transseksueel. waar dat hermafrodiet vandaan komt, waarschijnlijk omdat ze een keer halverwege de operatie zijn gestopt. maar dat is gefixed inmiddels.
Geil hoor.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:07 schreef Oceanview het volgende:
_______________________________________________________________________________________
QFTquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:07 schreef Oceanview het volgende:
HAHA S Oquote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
transseksueel. waar dat hermafrodiet vandaan komt, waarschijnlijk omdat ze een keer halverwege de operatie zijn gestopt. maar dat is gefixed inmiddels.
jazeker. vertel maar, waar gaat mijn beredenering op stuk?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:08 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Heb jij wel biologie gehad of niet?
je piemolquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:08 schreef BBQSausage het volgende:
Jullie raden nooit wat ik nu in m'n linkerhand heb.
Je wordt hermafrodiet geboren, niet gemaakt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
jazeker. vertel maar, waar gaat mijn beredenering op stuk?
een piem0lquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:08 schreef BBQSausage het volgende:
dan ga ik ook niet raden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:08 schreef BBQSausage het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |