abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 23:30:35 #151
131800 Tarado
capô de fusca
pi_103261463
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 23:28 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Van De Jong is al jaren bekend dat hij tekort komt, zelfs voor Eredivisiewedstrijden. Nah ja, Zagreb kwam wel in de buurt van een middenmotor van de Eredivisie met hun ''niveau'.
Maar Bulykin, in wat is hij dan slechter dan De Jong?
Ik ben het met je eens over de Jong, is de perfecte 12e man, goede allrounder maar op geen enkele positie uitblinker, maar als aanspeelpunt toch echt wel beter dan Bulykin, als afmaker hoogstwaarschijnlijk niet
pi_103261485
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 23:29 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Twee totaal verschillende spelers, die je niet met elkaar mag vergelijken. De Jong voetbalt gewoon beter mee, en kun je beter gebruiken. Bulykin is gewoon goed voor dat laatste paar minuten waarin je vaker de lange bal speelt.
De Jong voetbalt beter mee? Positioneel snapt hij het Ajax-spelletje beter, maar uiteindelijk is het meevoetballen van hem eigenlijk maar een klein beetje beter. Zijn inzicht is al helemaal schrijnend.
pi_103261551
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 23:31 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

De Jong voetbalt beter mee? Positioneel snapt hij het Ajax-spelletje beter, maar uiteindelijk is het meevoetballen van hem eigenlijk maar een klein beetje beter. Zijn inzicht is al helemaal schrijnend.
Je hebt alleen iets aan Bulykin als hij rond de 16 speelt. Daarbuiten heb je er niet veel aan. Dat heb je met De Jong wel meer.
★★★
pi_103261566
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 23:28 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Van De Jong is al jaren bekend dat hij tekort komt, zelfs voor Eredivisiewedstrijden. Nah ja, Zagreb kwam wel in de buurt van een middenmotor van de Eredivisie met hun ''niveau'.
Maar Bulykin, in wat is hij dan slechter dan De Jong?
Zoals al aangegeven komt hij meevoetballend gewoon tekort. De Jong was ongelukkig in de afronding vandaag, had zelfs nog wel een penalty mogen krijgen, maar speelde verder een uitstekende wedstrijd m.i.

Ik vind wel dat de Boer zich moet afvragen hoe hij de boel gaat opstellen wanneer Sigthorson weer terug is van z'n blessure. Janssen haalt op zijn huidige positie toch veel meer rendement. Kan zijn dat hij daarom de Jong zou moeten slachtofferen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_103261631
:o
Enoh heeft geen gele kaart gehad ofwel?! :D
★★★
pi_103261659
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 23:32 schreef Monolith het volgende:

[..]

Zoals al aangegeven komt hij meevoetballend gewoon tekort. De Jong was ongelukkig in de afronding vandaag, had zelfs nog wel een penalty mogen krijgen, maar speelde verder een uitstekende wedstrijd m.i.

Ik vind wel dat de Boer zich moet afvragen hoe hij de boel gaat opstellen wanneer Sigthorson weer terug is van z'n blessure. Janssen haalt op zijn huidige positie toch veel meer rendement. Kan zijn dat hij daarom de Jong zou moeten slachtofferen.
Handelingssnelheid van De Jong is niet hoger dan dat van Bulykin. Andersom scheelt het ook niet veel. Maar ondanks dat De Jong ietsjes beter is in het meevoetballen in het Ajax-systeem zou ik toch voor Bulykin in de basis pleiten. Totdat The Sig terug is. :P

Ik vraag me dus serieus af of De Boer wel De Jong gaat slachtofferen na terugkeer van The Sig.
Tsja, hopelijk van wel.
pi_103261797
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 23:33 schreef ajacied4lf het volgende:
:o
Enoh heeft geen gele kaart gehad ofwel?! :D
Nop. ^O^
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 23:37:20 #158
198365 Morendo
The Real Deal
pi_103261803
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 23:24 schreef Monolith het volgende:

[..]

Je zag vandaag toch echt dat Bulykin voor dit soort wedstrijden gewoonweg tekort komt.
Mwoah, zijn assist was prima te noemen.
Die Lebenslust bringt dich um.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 23:37:41 #159
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_103261815
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 23:34 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Handelingssnelheid van De Jong is niet hoger dan dat van Bulykin. Andersom scheelt het ook niet veel. Maar ondanks dat De Jong ietsjes beter is in het meevoetballen in het Ajax-systeem zou ik toch voor Bulykin in de basis pleiten. Totdat The Sig terug is. :P

Ik vraag me dus serieus af of De Boer wel De Jong gaat slachtofferen na terugkeer van The Sig.
Tsja, hopelijk van wel.
Sig is positioneel helemaal een drama en voetballend ook niet beter dan Bul en De ong
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_103261816
quote:

[..]

Tsja, hopelijk van wel.
Als ie Janssen maar niet weer op CVM zet.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 23:38:11 #161
198365 Morendo
The Real Deal
pi_103261839
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 23:26 schreef ajacied4lf het volgende:
Probleem met Greg is dat hij ook niet harder gaat werken ofzo. Spelers die uit vorm zijn stoppen 2x zoveel energie in een wedstrijd. Dat doet Greg niet, en daardoor faalt hij extra zwaar.
Greg blijft een klasbak.
pi_103261881
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 23:37 schreef gniffie het volgende:

[..]

Sig is positioneel helemaal een drama en voetballend ook niet beter dan Bul en De ong
Klopt eigenlijk wel ja. Die loopt echt totaal uit positie. Dus tsja, dan toch maar Bulykin of De Jong daar neerzetten. Maar ja, Sig lijkt me toch wel zekerheid als hij terug keert. ( in de ogen van Frank de Boer, denk ik)
pi_103261898
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 23:37 schreef Morendo het volgende:

[..]

Oh dat wel, maar ik zag het spel van Ajax er toch aardig op achteruit gaan toen hij erin kwam.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 23:40:02 #164
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_103261910
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 23:39 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Klopt eigenlijk wel ja. Die loopt echt totaal uit positie. Dus tsja, dan toch maar Bulykin of De Jong daar neerzetten. Maar ja, Sig lijkt me toch wel zekerheid als hij terug keert. ( in de ogen van Frank de Boer, denk ik)
Lijkt mij dat Sigthorsson niet gelijk erin komt als die terug is, vooral als DJ/Bul gewoon goed presteert.

Hij moet zijn plek wel terugverdienen
pi_103261929
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 23:37 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Als ie Janssen maar niet weer op CVM zet.
Idd. Dat moet ten allen tijden voorkomen worden. Dat zou een ongekend domme zet zijn.
De Boer gaat een keuze moeten maken. Janssen en/of De Jong zullen denk ik het slachtoffer gaan worden.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 23:40:20 #166
131800 Tarado
capô de fusca
pi_103261931
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 23:39 schreef Monolith het volgende:

[..]

Oh dat wel, maar ik zag het spel van Ajax er toch aardig op achteruit gaan toen hij erin kwam.
Dit dus
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 23:40:26 #167
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_103261934
En Sigthorsson kan totaal niet kaatsen, Bul en De Jong wel
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 23:40:46 #168
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_103261950
quote:

[..]

Tsja, hopelijk van wel.
We moeten hopen van wel. De Jong is een puike speler om erbij te hebben maar zelden bruikbaar als basismateriaal. Janssen heeft vandaag aangetoond een absolute zekerheid te moeten zijn op het middenveld in een aanvallende rol. Eriksen heeft overduidelijk last van een mindere fase al bewijst hij met zijn goal wel enorm veel klasse. De uitstraling en rust die hij over zich had, dat is subliem! Verder heeft Enoh niet teleurgesteld vandaag al is het wel duidelijk dat hij nog veel moet groeien. Zou wel zomaar een belangrijke schakel kunnen worden in de toekomst maar zoals gezegd, in bepaalde aspecten moet hij echt snel gaan groeien!

Zonde van Van der Wiel. Die is al jaren uit vorm en moet het echt snel terug gaan vinden. Het is dat er niets beters voor handen is op het moment. Gelukkig weten we wel allemaal dat een Van der Wiel op normaal niveau een speler is die zo goed als ieder elftal beter maakt dus wat krediet geniet hij nog wel! Verder was Vermeer onzeker maar sterk als altijd en heeft het verdedigende duo laten zien dat ze sterkhouders van Ajax zijn. Boerrigter als altijd een zwakkere tweede helft maar begint nu ook sterker en voller qua conditie te worden. Topaanwinst en met wat tijd een smaakmaker in de eredivisie. Sulejmani blijft een geval apart :) In ieder geval niet iemand waar je een hekel aan kan hebben ;)
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_103261962
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 23:40 schreef gniffie het volgende:

[..]

Lijkt mij dat Sigthorsson niet gelijk erin komt als die terug is, vooral als DJ/Bul gewoon goed presteert.

Hij moet zijn plek wel terugverdienen
Dat moet ook zo zijn, maar bij De Boer heb ik het idee dat hij vooral zijn aankopen wil laten doen fungeren.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 23:42:01 #170
131800 Tarado
capô de fusca
pi_103262018
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 23:41 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Dat moet ook zo zijn, maar bij De Boer heb ik het idee dat hij vooral zijn aankopen wil laten doen fungeren.
Lijkt me juist niet want dan had hij Janssen meteen al op z'n "eigen"plek gezet
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 23:42:29 #171
198365 Morendo
The Real Deal
pi_103262040
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 23:39 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ja, logisch. Linksbuiten eruit, centrumspits erin. Dat is niet bevorderlijk voor het positiespel.
pi_103262053
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 23:40 schreef Dven het volgende:
Zonde van Van der Wiel. Die is al jaren uit vorm en moet het echt snel terug gaan vinden. Het is dat er niets beters voor handen is op het moment. Gelukkig weten we wel allemaal dat een Van der Wiel op normaal niveau een speler is die zo goed als ieder elftal beter maakt dus wat krediet geniet hij nog wel! Verder was Vermeer onzeker maar sterk als altijd en heeft het verdedigende duo laten zien dat ze sterkhouders van Ajax zijn. Boerrigter als altijd een zwakkere tweede helft maar begint nu ook sterker en voller qua conditie te worden. Topaanwinst en met wat tijd een smaakmaker in de eredivisie. Sulejmani blijft een geval apart :) In ieder geval niet iemand waar je een hekel aan kan hebben ;)
Nou ja, ik stoor me nog steeds tijdens wedstrijden wel aan Sulejmani. Vandaag kon hij ook weer een bal simpel afleggen op Boerrigter, maar kiest hij ervoor om blind huizenhoog over te schieten. Desondanks heeft hij natuurlijk veel kwaliteit.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 23:43:08 #173
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_103262071
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 23:37 schreef Morendo het volgende:

[..]

Assist was prachtig! Enige punt van Bulykin is dat hij gezien wordt als stormram en dat is hij juist niet. Kan hij ook niet.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 23:43:34 #174
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_103262087
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 23:42 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nou ja, ik stoor me nog steeds tijdens wedstrijden wel aan Sulejmani. Vandaag kon hij ook weer een bal simpel afleggen op Boerrigter, maar kiest hij ervoor om blind huizenhoog over te schieten. Desondanks heeft hij natuurlijk veel kwaliteit.
Ja, maar dat kom je op ieder niveau tegen. Heeft naar behoren gepresteerd vandaag :)
pi_103262097
Heerlijk, eindelijk weer eens domineren op het middenveld en echt gevaarlijk zijn voorin. Janssen begitn langzaam heerlijk op te leven en ook micky speelde echt goed.

Alleen verdedigend moet het echt een stuk geconcentreerder (2e helft was al een stuk beter). Als de boer dat voor elkaar krijgt dan kan dit seizoen toch langzaam wel weer wat gaan worden.

Eerst ff Feyenoord afstraffen zondag :9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')