Enoh deed het prima. Hij mag van mij tegen Feyenoord spelen. Helaas is dat niet mogelijkquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:52 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Is al eerder besproken hier, dit zou goed zijn voor Ajax, mits hij dan wel Janssen gewoon aanspeelt. Gauw die Enoh op de bank.
Alles wat Frank zegt klopt ook gewoon.quote:
blijf nou eens van je clit afquote:
Is gewoon een baaaaaaaaaaasquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:55 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Alles wat Frank zegt klopt ook gewoon.
hahahahahahahahahaquote:
Neequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Het is wel te hopen dat Sulejmani nog een hoop kinderen krijgt, het viel wel te zien dat hij vandaag voor zijn zoontje wilde presteren
als zijn vrouw eens meer kindjes baart.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Het is wel te hopen dat Sulejmani nog een hoop kinderen krijgt, het viel wel te zien dat hij vandaag voor zijn zoontje wilde presteren
Zat ook aan de buis gekluisterd die zoon, zal wel blij zijn dat zijn vader zo goed speelde.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
dan moet hij wel pics posten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:59 schreef Liveitup het volgende:
JOngens, laten we nu even bekoelen en zeggen dat VD Wiel toch wel enkele mooie acties had.
Voor het geval hij dit forum volgt
jo-di 16-1quote:
Ik heb serieus zitten nadenken om wat positiefs te zeggen voor de grap, maar ik kan op niks komen...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:59 schreef Liveitup het volgende:
JOngens, laten we nu even bekoelen en zeggen dat VD Wiel toch wel enkele mooie acties had.
Voor het geval hij dit forum volgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |