Ben ik het met je eens. Een hele vooruitgang als je de afgelopen weken ziet. Nu nog op de passing oefenen, dat kan nog zoveel beter.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:20 schreef gniffie het volgende:
[..]
Ik zag wel dat er vaak gelijk door het centrum vooruit werd gespeeld, terwijl de laatst tijd gelijk breed werd gespeeld.
De durf om vooruit te ballen komt iig weer terug
Nou, die Bulykin vond ik toch niet zo best vandaag hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:22 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Tsja, bij gebrek aan beter? Maar ja, De Jong hoeft er eigenlijk niet in te staan. Bulykin 90 minuten laten voetballen, zou hij het slechter doen dan De Jong? Geloof daar niet zo in.
Dus laat Bulykin maar in de punt voetballen. De Jong gewoon exit. Lodeiro en straks weer Serero moeten gewoon hun kansen krijgen. De Jong mag een andere club gaan zoeken.
Deed goed wat hij goed moet kunnen (hoge ballen opvangen > terugkoppen)quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nou, die Bulykin vond ik toch niet zo best vandaag hoor
Hij valt in kopt op de paal, legt 1x goed af met zijn hoofd en geeft een assist, wat had hij meer moeten doen als diepe spits?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je zag vandaag toch echt dat Bulykin voor dit soort wedstrijden gewoonweg tekort komt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:22 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Tsja, bij gebrek aan beter? Maar ja, De Jong hoeft er eigenlijk niet in te staan. Bulykin 90 minuten laten voetballen, zou hij het slechter doen dan De Jong? Geloof daar niet zo in.
Dus laat Bulykin maar in de punt voetballen. De Jong gewoon exit. Lodeiro en straks weer Serero moeten gewoon hun kansen krijgen. De Jong mag een andere club gaan zoeken.
Gelukkig weet hij het zelf en de Boer ook, moet echt weer in vorm komen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:24 schreef Tarado het volgende:
Slechtste van vandaag met stip was v/d Wiel
OK 2 keer iets goed gedaan van de 10 is meteen goed?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij valt in kopt op de paal, legt 1x goed af met zijn hoofd en geeft een assist, wat had hij meer moeten doen als diepe spits?
Jeps.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:20 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat zal de lakmoesproef zijn.
[..]
Ik zie De Jong als ideale 12e man. Hij mag wat mij betreft ook genoeg minuten pakken, heb niets tegen hem.
In die tiental minuten meer dan primaquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK 2 keer iets goed gedaan van de 10 is meteen goed?
Wel een assist op zijn naam en hij heeft zijn waarde door zijn doorkoppen en zijn aanname is niet slechter dan De Jong.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij komt gewoon zwaar tekortquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:26 schreef gniffie het volgende:
[..]
In die tiental minuten meer dan prima
Hij maakt wel veel meters, meeste volgens mij van alle 22 vanavond.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:26 schreef ajacied4lf het volgende:
Probleem met Greg is dat hij ook niet harder gaat werken ofzo. Spelers die uit vorm zijn stoppen 2x zoveel energie in een wedstrijd. Dat doet Greg niet, en daardoor faalt hij extra zwaar.
Van De Jong is al jaren bekend dat hij tekort komt, zelfs voor Eredivisiewedstrijden. Nah ja, Zagreb kwam wel in de buurt van een middenmotor van de Eredivisie met hun ''niveau'.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je zag vandaag toch echt dat Bulykin voor dit soort wedstrijden gewoonweg tekort komt.
Klopt, Eriksen komt daarna. Maar toch valt dat wel mee vergeleken vroeger.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij maakt wel veel meters, meeste volgens mij van alle 22 vanavond.
Met hoeveel rendement?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij maakt wel veel meters, meeste volgens mij van alle 22 vanavond.
Is volgens mij meer een principe kwestie bij sommige net als een Enoh die bij voorbaat al slecht speel aldus sommige hier.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:28 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Van De Jong is al jaren bekend dat hij tekort komt, zelfs voor Eredivisiewedstrijden. Nah ja, Zagreb kwam wel in de buurt van een middenmotor van de Eredivisie met hun ''niveau'.
Maar Bulykin, in wat is hij dan slechter dan De Jong?
Twee totaal verschillende spelers, die je niet met elkaar mag vergelijken. De Jong voetbalt gewoon beter mee, en kun je beter gebruiken. Bulykin is gewoon goed voor dat laatste paar minuten waarin je vaker de lange bal speelt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:28 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Van De Jong is al jaren bekend dat hij tekort komt, zelfs voor Eredivisiewedstrijden. Nah ja, Zagreb kwam wel in de buurt van een middenmotor van de Eredivisie met hun ''niveau'.
Maar Bulykin, in wat is hij dan slechter dan De Jong?
Tsja, jammer.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is volgens mij meer een principe kwestie bij sommige net als een Enoh die bij voorbaat al slecht speel aldus sommige hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |