Of het overal gebeurd, kan best zijn. Alleen hem 10 minuten of een kwartier meer speeltijd geven, had gekund.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:40 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat gebeurt overal... even een beetje rust, iedereen in de positie en de laatste minuut vol concentratie verdedigen.
Valt me nog mee dat je niet zegt dat we met hamlap 0-4 gewonnen zouden hebben.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Ondanks de Boer vandaag. Wel netjes.²
Als dat zo is zitten we op 1.2 milquote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:37 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik dacht dat gelijkspel 400.000 was.
Ik ga niet alles wat logisch is steeds maar weer roepen, dat kan irritant overkomen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:43 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat je niet zegt dat we met hamlap 0-4 gewonnen zouden hebben.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ga niet alles wat logisch steeds maar weer roepen, dat kan irritant overkomen.²
Ach, tegen die Zagrebenezen had dat niet echt gemoeten want die waren echt verdomde slecht.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:49 schreef Smoofie het volgende:
[..].
Met hamlap hadden we verloren omdat hij niet meeverdedigd of passt naar medespelers
Door Wiel en Enoh in de 1e helft hebben ze toch nog kansen gehadquote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:52 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ach, tegen die Zagrebenezen had dat niet echt gemoeten want die waren echt verdomde slecht.
Jawel, maar deze twee voetballers gunden die Zagrebenezen wel wat, aangezien ze wisten dat ze toch zouden falen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Door Wiel en Enoh in de 1e helft hebben ze toch nog kansen gehad
Dit Ajax had inderdaad even wat vertrouwen nodig. Goede kans dat het nu echt gaat lopen. Zeker tegen Feijenoord.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:21 schreef Hoogstaande het volgende:
Mooie overwinning en vol vertrouwen zondag de klassieker ingaan
Ik heb er zin in
Hij speelde erg slecht idd.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Ondanks de Boer vandaag. Wel netjes.²
De enige van de verdediging die faalde was van der wiel. de anderen 4(keeper tel ik ook even mee) speelde een goede wedstrijd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:43 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Heerlijk, eindelijk weer eens domineren op het middenveld en echt gevaarlijk zijn voorin. Janssen begitn langzaam heerlijk op te leven en ook micky speelde echt goed.
Alleen verdedigend moet het echt een stuk geconcentreerder (2e helft was al een stuk beter). Als de boer dat voor elkaar krijgt dan kan dit seizoen toch langzaam wel weer wat gaan worden.
Eerst ff Feyenoord afstraffen zondag
Wat was Wiel slecht he? Enoh wel goed, Eriksen mag van mij ook banken ondanks de goal.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Door Wiel en Enoh in de 1e helft hebben ze toch nog kansen gehad
Lijkt wel of zijn gedachte héél ergens anders is. Ook hobbelt hij vaak achter de tegenstander aan als hij de bal of duel verliest.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:05 schreef HeatWave het volgende:
vd wiel was echt een nieuw dieptepunt, echt niet normaal zo waardeloos als die speelde.
Ik weet niet wat er met hem is, maar het lijkt idd gewoon op "ik wil hier niet meer spelen". En dat is behoorlijk misplaatste arrogantie, want op deze manier zou een transfer naar RKC nog afketsenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Lijkt wel of zijn gedachte héél ergens anders is. Ook hobbelt hij vaak achter de tegenstander aan als hij de bal of duel verliest.
Zo snel mogelijk verkopen!
De Jong is ook te slap de hele tijd idd. Je kan zeggen wat je wil van Boelykin, het is geen wondervoetballer maar hij is sterk, balvast en enthousiast, alles wat de Jong mistquote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:14 schreef RijstNatie het volgende:
De 2 zwakste schakels bij ajax toch duidelijk die Wiel en de Jong.
de Wiel maakt elke wedstrijd wel een crusiale fout en de Jong doet nooit iets beslissends
Kon nog wel eens tegenvallen. Ik voorspel 1-3quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:05 schreef Scorpie het volgende:
Feyenoord aanpakken zondag op dezelfde manier, bij de strot grijpen, niet meer loslaten en gewoon met 5-0 nederlaag naar huis sturen.
Als Bulykin begint moet je het juist niet omdraaien maar boerrigter voorzetten laten geven zoals verhoek dat deed bij ado.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
Van mag Bulykin best beginnen. Verder een idee om Suljemani en Boerrigter eens om te wisselen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |