Zie het als een cadeautjequote:
Mits 18+quote:
Wijn of wat?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:01 schreef Plastic_zak het volgende:
hoeveel flessen zal ik meenemen? ;o
je hoeft er niet perse aan deel te nemen, je kan ook je kleren aanhoudenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:02 schreef utopie het volgende:
[..]
oh oke, dan kom ik niet.
seks is vies
ik zou alleen al komen om met stevenmac26 te chillen, maar tis helaas te ver wegquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je hoeft er niet perse aan deel te nemen, je kan ook je kleren aanhouden
Jij moet gewoon komen want mijn zusje heet ook Myraelaquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:11 schreef Myraela het volgende:
Ik maakte eigenlijk een grapje, maar misschien kan ik best wel even langskomen.
faalquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:28 schreef Plastic_zak het volgende:
maar wat als alleen sperma, cc en ik komen?
Maar je weet niet eens hoe ik er uit zie en of ik wel cool ben buiten het internetquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:22 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als je niet alleen durft wil ik wel samen gaan
zolang ik kom is het gezelligquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:28 schreef Plastic_zak het volgende:
maar wat als alleen sperma, cc en ik komen?
Vind het wel spannend allemaal, maar ik ben een echte waaghals wat dat betreftquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:31 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Maar je weet niet eens hoe ik er uit zie en of ik wel cool ben buiten het internet
Ik ben blij dat te horenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:36 schreef Intronic het volgende:
[..]
komt goed, je zal niet teleurgesteld zijn
Kom je ook?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:31 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Maar je weet niet eens hoe ik er uit zie en of ik wel cool ben buiten het internet
En jij kom je ook?quote:
Dat zou heul erg gezellig zijn!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:11 schreef Myraela het volgende:
Ik maakte eigenlijk een grapje, maar misschien kan ik best wel even langskomen.
Jammer!quote:
TS is een autistquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:40 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Laat dit alstjeblieft nep zijn..
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:46 schreef tong80 het volgende:
Kan alleen op Fok, een Spermadonor die een meet organiseert
Dat kan jij ook helemaal niet.quote:
Dus jij komt ook?quote:
Tuurlijk wel.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:54 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Dat kan jij ook helemaal niet.
Het zal welquote:
Nee, dan heb ik al iets.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:10 schreef SpermaDonor het volgende:
Mededeling:
Vrijdag zou ik in eerste instantie vrij zijn, maar door de iPhone 4s ben ik genoodzaakt te gaan werken.
De datum van de meet heb ik daarom 1 dag naar voren moeten schuiven (Zaterdag 29-10-2011 dus)
Kunnen julllie nog steeds?
Ben je chagrijnig jonguhquote:
Ik zat er op te wachten.quote:
quote:
is al de 2e of derde keer hoor dat ie nu gepost is.quote:
Lurk fail.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:10 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
is al de 2e of derde keer hoor dat ie nu gepost is.
ja tenzij er heel weinig mensen komen, dan hoeft het nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:10 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]![]()
Nog steeds een 10tje wiet?
[..]
is al de 2e of derde keer hoor dat ie nu gepost is.
Dan niet, dan is dat wat ik haal wel genoeg inderdaadquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja tenzij er heel weinig mensen komen, dan hoeft het niet
Preciesquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:16 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Dan niet, dan is dat wat ik haal wel genoeg inderdaad
Ik ga vanavond wat PM's DM's eruit sturen om te kijken wie er wel en niet komen.quote:
Oeh spannend een eckte uitnodiging!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:27 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik ga vanavond wat PM's DM's eruit sturen om te kijken wie er wel en niet komen.
Je mag in bikini zitten hoor, geen probleemquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Oeh spannend een eckte uitnodiging!
Moeten we zwemkleren mee?
krijgen we een zakje snoep na afloop?
[ afbeelding ]
Doe ik ook een bikini aanquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
Nee dan ben ik zo'n loner die in d'r eentje in d'r bikini zit
Is het je trouwens wel eens opgevallen dat op je UI de tong van de smiley links zit, en bij dezequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:46 schreef tong80 het volgende:
Kan alleen op Fok, een Spermadonor die een meet organiseert
Mag ik ook komen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
Waarom zo ver nou weer dan.
Ik ga binnenkort echt een meet in mijn huis organiseren. Dan kan iedereen lekker naar noord-oost groningen komen.
Mijn haar is nu 6mm langquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als je je haar fixed. Ja rik, dan mag jij ook komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |