Zie het als een cadeautjequote:
Mits 18+quote:
Wijn of wat?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:01 schreef Plastic_zak het volgende:
hoeveel flessen zal ik meenemen? ;o
je hoeft er niet perse aan deel te nemen, je kan ook je kleren aanhoudenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:02 schreef utopie het volgende:
[..]
oh oke, dan kom ik niet.
seks is vies
ik zou alleen al komen om met stevenmac26 te chillen, maar tis helaas te ver wegquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je hoeft er niet perse aan deel te nemen, je kan ook je kleren aanhouden
Jij moet gewoon komen want mijn zusje heet ook Myraelaquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:11 schreef Myraela het volgende:
Ik maakte eigenlijk een grapje, maar misschien kan ik best wel even langskomen.
faalquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:28 schreef Plastic_zak het volgende:
maar wat als alleen sperma, cc en ik komen?
Maar je weet niet eens hoe ik er uit zie en of ik wel cool ben buiten het internetquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:22 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als je niet alleen durft wil ik wel samen gaan
zolang ik kom is het gezelligquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:28 schreef Plastic_zak het volgende:
maar wat als alleen sperma, cc en ik komen?
Vind het wel spannend allemaal, maar ik ben een echte waaghals wat dat betreftquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:31 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Maar je weet niet eens hoe ik er uit zie en of ik wel cool ben buiten het internet
Ik ben blij dat te horenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:36 schreef Intronic het volgende:
[..]
komt goed, je zal niet teleurgesteld zijn
Kom je ook?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:31 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Maar je weet niet eens hoe ik er uit zie en of ik wel cool ben buiten het internet
En jij kom je ook?quote:
Dat zou heul erg gezellig zijn!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:11 schreef Myraela het volgende:
Ik maakte eigenlijk een grapje, maar misschien kan ik best wel even langskomen.
Jammer!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |