Jaaa, die is goed! Vroegah...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:25 schreef SilentChaos het volgende:
Lasgo met Something op 538Doet me denken aan vroegah met stappen
Schoolfeestenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:25 schreef SilentChaos het volgende:
Lasgo met Something op 538Doet me denken aan vroegah met stappen
Te weinig inderdaadquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:56 schreef minthy het volgende:
Platen in 3kwartsmaat, hoor je ook bijna nooit
Brabant van Guus bedenk ik me net, kan er zo niet meer verzinnenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Te weinig inderdaad6/8 wil je nog wel eens voorbij horen komen, maar ook heel weinig
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:13 schreef CindieY het volgende:
Het was inderdaad verschrikkelijk hot in het lokaal.
Goedemiddag!
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:21 schreef Twisted_Logic het volgende:
Hoe heet dat dance nummer wat de hele tijd als eerste wordt gedraaid bij die tune voor die actie van het Amsterdam Dance Event? Ben telkens te laat om SoundHound erbij te pakken.
Metallica - Nothing else mattersquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Brabant van Guus bedenk ik me net, kan er zo niet meer verzinnen
Money is inderdaad heel vreemd, maar dat geeft het weer iets speciaalsquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Metallica - Nothing else matters
Die is in 6/8
En Money van Pink Floyd is in 7/4Ook lekker vaag
Ja lekker tegendraads ook voelt het als je dat nummer wil spelen op (bas)gitaarquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
Money is inderdaad heel vreemd, maar dat geeft het weer iets speciaals
En voor driekwartsmaten kan je altijd bij Andre Rieu terecht
met zn kut muziekquote:
twitter:gerardekdom twitterde op donderdag 20-10-2011 om 16:16:20Net gehoord op het nieuws: "er zijn bewegende beelden van een dode Kaddafi"... #huh reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |