Apenzoon Dingen vragen doe je maar in FB. + 48 uur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.forum@fok.nl
Maak daar maar een permban van.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
Computerprobleem post een te lang verhaal, 72 uur
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:11 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maak daar maar een permban van.
Inmidddels veranderd in een IP-ban, aangifte wegens computervredebreuk, alles.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:11 schreef utopie het volgende:
computerprobleem, heb je hem ook weerhoeft nooit meer weg te komen. user oubliëtte
120 waren er nodig. De hele tijd op f5 liggen te rammen maar het resultaat is erquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:24 schreef LompeHork het volgende:
Haifisch voor het spammen van z'n Youtube kanaalpermaban.
Ik heb niet eens een F5 knopquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
Haifisch ramt op de F5 knop, je snel-reageerknop is 48 uur weg
Haifisch heeft geen F5 knop, 48 uur wordt 1 weekquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:17 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een F5 knop
Trouwens ook geen capslocktoets, windowstoets, en delete knop
Ohja, printscreen heb ik ook niet.
Ik heb geen iPad, iPod, iAnderspulquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:18 schreef Rezania het volgende:
Haifisch, opscheppen met zijn iPad, tot over 4,5 weken.
Je tablet dan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:19 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Ik heb geen iPad, iPod, iAnderspul
Ook nietquote:
Ik heb je een ban gegeven, nou oprotten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:21 schreef Atmosphere82 het volgende:
Mag ik misschien weer in het KPD 18+ forum kijken, lieve admins?!
Heb ook al gemaild naar het algemeen fok emailadres en naar Danny,
maar tot op heden geen reactie!
Alsjeblieft?
PS. Ik zal het dan zeker niet meer over 'neppikken' hebben en me gedragen!
Banquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:21 schreef Atmosphere82 het volgende:
Mag ik misschien weer in het KPD 18+ forum kijken, lieve admins?!
Heb ook al gemaild naar het algemeen fok emailadres en naar Danny,
maar tot op heden geen reactie!
Alsjeblieft?
PS. Ik zal het dan zeker niet meer over 'neppikken' hebben en me gedragen!
En jij maakte een spelfout in je vorige post. Ik zag het wel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
Hooidraad bestrijdt vuur met vuur, 48 uur
Ja maar hoe lang duurt die?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:22 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb je een ban gegeven, nou oprotten.
je bent wel op dreef heh ?!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
Atmosphere82 blijft zeuren, 1 week weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |