SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude Helden & Antihelden :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige deeltjes:![]()
Topicreeks: Topchef
Kranenborg wil vlokken!
De kandidaten:
http://www.rtl.nl/huistuinkeuken/topchef/kandidaten/
Uitzending terugkijken :
http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/
Paul-89
Een zenuw-slokjequote:
They need the guidancequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:16 schreef roos85 het volgende:
Waarom hebben hun die chef? vanwege aflevering #150?
Omdat de Kraan en Juul gewoon keiharde celebs zijn, jeweetzquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:16 schreef roos85 het volgende:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:19 schreef SiGNe het volgende:
Wie kan deze smilieeen blauw handje geven?
Dat lag aan de agenda van Redzepi, die was in Nederland en kennelijk heeft Kranenborg weten te regelen dat hij langs de studio wilde komen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:16 schreef roos85 het volgende:
Eens zien wat ik kan regelen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:19 schreef SiGNe het volgende:
Wie kan deze smilieeen blauw handje geven?
omdat die chef een boek uit heeftquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:16 schreef roos85 het volgende:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:28 schreef roos85 het volgende:
wil ik cup a soup nemen, was ik vergeten de stekker van de waterkoker in het stopcontact te doen... ik vond mijn theeglas al zo koud aanvoelen
wil ik cup a soup nemen, was ik vergeten de stekker van de waterkoker in het stopcontact te doen... ik vond mijn theeglas al zo koud aanvoelen
zou me nog niet inschrijven voor Topchefquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:28 schreef roos85 het volgende:
nee iddquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:29 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
zou me nog niet inschrijven voor Topchef
hahaha dat zou leuk zijn, dat we met een stel meedoen, het Fok!teamquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:29 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
zou me nog niet inschrijven voor Topchef
maar wie moet er dan hier postenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:29 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
hahaha dat zou leuk zijn, dat we met een stel meedoen, het Fok!team![]()
Dat doe ik wel danquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:30 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
maar wie moet er dan hier posten
Tussendoor met de Appquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:30 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
shit ja...stom...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:30 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
niet haten op Ronquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:34 schreef Type-R het volgende:
Dan wel beter dan zo'n friggin Ron Blaauw.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:35 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
kon ik eindelijk die term gebruiken, vond 'm zo gaaf
briljantquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:35 schreef Burner82 het volgende:
Ok, de beste chef ter wereld komt... En wat ga je dan maken met je klasje... Poffertjes![]()
Erg slecht inderdaad, had ze minstens ook hun eigen beslag laten maken en dan nog is het een simpele opdrachtquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:35 schreef Yonjuuni het volgende:
3 poffertjes met voorgemaakt beslag? Lijkt me een redelijk simpele opdracht, alleen goede smaakcombinaties maken op zich.
ben trots op je.....wat ben je hip en modernquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:35 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
kon ik eindelijk die term gebruiken, vond 'm zo gaaf
Ja, baas Mark!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:38 schreef Burner82 het volgende:
Nu zou ik graag Jaap daar willen zienof Mark
![]()
![]()
Nee, een poffertjeskraam..quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:32 schreef zoem het volgende:
Het is hier toch geen snackbar! [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:38 schreef tweesterrentent het volgende:
Julius gunt de andere kandidaten geen momentje met zijn date
Er gaat dan ook niets boven Groningenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een hoop irritante kandidaten deze week zeg.
Ik ook, dat was pas interessant geweest, leren hoe je een recept van 'm klaar maakt, 't liefst met alle moleculaire shit die er bij zit.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:39 schreef tha_dark het volgende:
Ik had eigenlijk wel een topclass van hem verwacht.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:37 schreef SiGNe het volgende:
[..](hier nog met 2 duimen en geen handschoenen)
Die kerel heeft vast 25 minuten in zijn agenda vrij gehad om nog snel die oude fabriekshal binnen te wippen voor een korte maar snelle promotie van zijn boek.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:40 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik ook, dat was pas interessant geweest, leren hoe je een recept van 'm klaar maakt, 't liefst met alle moleculaire shit die er bij zit.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:42 schreef Cateye2011 het volgende:
ik heb Paul even een berichtje gestuurd over de Kraanvis
In 10 minuten moet je toch wel een goed gerechtje samen kunnen stellen, verwachten de chefs ook van hun kandidaten tenslotte.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:43 schreef Drassss het volgende:
[..]
Die kerel heeft vast 25 minuten in zijn agenda vrij gehad om nog snel die oude fabriekshal binnen te wippen voor een korte maar snelle promotie van zijn boek.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:44 schreef SiGNe het volgende:
[..]
In 10 minuten moet je toch wel een goed gerechtje samen kunnen stellen, verwachten de chefs ook van hun kandidaten tenslotte.
Ja, wat een ontzettende lamlul is die gast ook.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:44 schreef SiGNe het volgende:
[..]
In 10 minuten moet je toch wel een goed gerechtje samen kunnen stellen, verwachten de chefs ook van hun kandidaten tenslotte.
Ik in een BKquote:
bobbie had hetzelfde als mij gisteren... tot laat werkenquote:
Hij kon niet; hij moest een gastoptreden doen in één of andere fabriekshal waar poffertjes worden gekooktquote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:48 schreef zoem het volgende:
[..]
Hij kon niet; hij moest een gastoptreden doen in één of andere fabriekshal waar poffertjes worden gekookt
Had zich wel mogen scheren dan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:48 schreef zoem het volgende:
[..]
Hij kon niet; hij moest een gastoptreden doen in één of andere fabriekshal waar poffertjes worden gekookt
Arme Bobbie....het is zo leuk vanavond weerquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:47 schreef Burner82 het volgende:
[..]
bobbie had hetzelfde als mij gisteren... tot laat werken
Maar hij moest wat meer dagen
En die smile erbijquote:
Obi Wanquote:
Ceekequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:51 schreef Cee het volgende:
Zo, ik kom ook even binnenvallen.
Ik vind die René wel cute eigenlijk.
Hoi Ceequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:51 schreef Cee het volgende:
helleuh...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:51 schreef Cee het volgende:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:52 schreef zoem het volgende:
We hebben een A, we hebben een B, we hebben Cee!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik lig alleen een beetje achter met kijken, ben nu bij "then I made the poffertje".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik lig alleen een beetje achter met kijken, ben nu bij "then I made the poffertje".Stiekem wegsteken in een spoiler he!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:55 schreef tweesterrentent het volgende:
Oprah momentje !
You will get the book of Rene Redzepiiiiiii
*aaaaah!*
Think alikequote:
René de Kookgod, Kees de Poffertjeskoning, de Terugkeer van de Blender, man man man dit is een TOPDINSDAGAVOND.quote:
je vergeet een redelijk aantrekkelijke kandidaat...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:00 schreef Cee het volgende:
[..]
René de Kookgod, Kees de Poffertjeskoning, de Terugkeer van de Blender, man man man dit is een TOPDINSDAGAVOND.
Huh, waar?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:01 schreef Burner82 het volgende:
[..]
je vergeet een redelijk aantrekkelijke kandidaat...
Tim ...quote:
hij kwam vandaag wel leuk overquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Meen je dat nou, wat vind ik dat een irritant figuur zeg
Volgens mij wilden ze beetje voorkomen dat er al te veel fout kon gaan zodat er iets enigszins presentabels op tafel kwamquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:37 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Erg slecht inderdaad, had ze minstens ook hun eigen beslag laten maken en dan nog is het een simpele opdracht
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:42 schreef zoem het volgende:
Haha [ afbeelding ]
Blauwe-handjescollectie: [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:55 schreef golfer het volgende:
Ik had eigenlijk wel een gifje verwacht van Kranenborg die een naar adem happende vis nadeed bij die verbrande kabeljauw.
Die blauwe duimpjesquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:42 schreef zoem het volgende:
Haha [ afbeelding ]
quote:
die moet je echt mailen naar Topchefquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:42 schreef zoem het volgende:
Haha [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:42 schreef zoem het volgende:
Haha [ afbeelding ]
Fareeda is zeker een schatje.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:53 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Kandidate Fareeda is een schatje& Sytze is op dit moment mijn favoriet
.
Sytze deed wat hem was opgedragen, zenuwachtig zijn. Julius vond het maar niks toen Cees bijna zijn date afpakte door een relax praatje met hem te makenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:48 schreef SiGNe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Prachtig plaatje
Sytze wordt wel een beetje voorgetrokken door de chefs heb ik het idee.
Gister werd er ook een heel vriendelijk praatje met 'm gemaakt tijdens het koken terwijl er bij andere kandidaten veel kritischer werd gereageerd.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:03 schreef golfer het volgende:
Het nieuwe 'planken' door topkoks is Kranenborgen:
http://www.missethoreca.n(...).Tp6odENUqN0.twitter
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:48 schreef zoem het volgende:
[..]
Groen? krijg je dat als je blauw te lang aanhoudt?quote:
huhquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:58 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Groen? krijg je dat als je blauw te lang aanhoudt?
Veraf lijkt het groenquote:
Verse vingerworstquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:59 schreef SiGNe het volgende:
Gaan we weer, en hoeveel vingers zullen er dit keer in plakjes worden gesneden? [ afbeelding ]
oooh zoo.. ik dacht alquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:01 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Veraf lijkt het groendichtbij blauw
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:01 schreef SiGNe het volgende:
Hoe zou Sytze z'n achternaam zijn? Ik hoop op Vliegen... Sytze Vliegen.. [ afbeelding ]
Broodje Kebab staat in de ovenquote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:01 schreef SiGNe het volgende:
Hoe zou Sytze z'n achternaam zijn? Ik hoop op Vliegen... Sytze Vliegen.. [ afbeelding ]
Sytze von Klinkerhoffen!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:05 schreef roos85 het volgende:
Sytze krijgt straks the nazi als bijnaam
Alles overleefd?quote:
Haha, gelukkig welquote:
Tandartsquote:
quote:
Ik moet terug om verstandskies te laten trekken. The horrorquote:
ik moest dat bij de kaakchirug laten doen.. ze zijn toen bijna 1 uur met 1 kies bezig geweest:(quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:12 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik moet terug om verstandskies te laten trekken. The horror
Suggereert blauwe ballenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
Of: Blauwe handen en ballen in het gerecht
???
Blauwe ballen in het gerechtquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
Of: Blauwe handen en ballen in het gerecht
???
Pff, dat is wel balen zegquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik moest dat bij de kaakchirug laten doen.. ze zijn toen bijna 1 uur met 1 kies bezig geweest:(
Ja idd,, die kies kon niet doorkomen dus moest eruit.. maar zat zo vast dat ze hem er bijna niet uit kregen...quote:
Stelde bij mij weinig voor, heb ze er all 4 (in 2 etappes uiteraard) uit laten halen. Drie gingen heel makkelijk, de laatste zat wat lastiger en dieper vast, maar in totaal heb ik beide bezoeken minder dan een half uur in de stoel gezeten en zo goed als niets gevoeld.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:12 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik moet terug om verstandskies te laten trekken. The horror
woow ik wou dat ik hetzelfde kon zeggen, 1 kies eruit haalde duurde bij mij bijna 1 uurquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:16 schreef Yonjuuni het volgende:
[..]
Stelde bij mij weinig voor, heb ze er all 4 (in 2 etappes uiteraard) uit laten halen. Drie gingen heel makkelijk, de laatste zat wat lastiger en dieper vast, maar in totaal heb ik beide bezoeken minder dan een half uur in de stoel gezeten en zo goed als niets gevoeld.
Al is je gehemelte niet echt een prettige plaats voor een plaatselijke verdoving.
Zeelandquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Andere prioriteiten
Alleen Zeeland wil ik nog wel ff zien.
quote:
Fixedquote:
Pff, dat is een vervelende ervaring dan ja. Voor mij was het een stuk simpeler, vooral de 2 boven heeft de kaakchirurg slechts 5-10 seconden aan staan wrikken voordat ze eruit waren.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:16 schreef roos85 het volgende:
[..]
woow ik wou dat ik hetzelfde kon zeggen, 1 kies eruit haalde duurde bij mij bijna 1 uur
Ja dat was niet prettig.. dat was bij de eerste kies.. (had ze alleen onder zitten) en dan moet je nog terug voor de tweede... dat was niet zo tofquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:19 schreef Yonjuuni het volgende:
[..]
Pff, dat is een vervelende ervaring dan ja. Voor mij was het een stuk simpeler, vooral de 2 boven heeft de kaakchirurg slechts 5-10 seconden aan staan wrikken voordat ze eruit waren.
Lag niet veel meer op het iddquote:
Juulquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:28 schreef Burner82 het volgende:
Aan wie gaf Tim nou die geile knipoog?
Mits SAUS!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:29 schreef Drassss het volgende:
Een friet met laat ik gewoon in zijn waarde hoor en Jaspers doet dat ook!
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:32 schreef roos85 het volgende:
tis nie heet tis nie heet tis nie heet!
Geen blauwe ballen?quote:
Alleen in het gerechtquote:
Daar doet Kraan niet meer aanquote:
Bijnaquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |