SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude Helden & Antihelden :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige deeltjes:![]()
Topicreeks: Topchef
Kranenborg wil vlokken!
De kandidaten:
http://www.rtl.nl/huistuinkeuken/topchef/kandidaten/
Uitzending terugkijken :
http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/
Paul-89
Een zenuw-slokjequote:
They need the guidancequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:16 schreef roos85 het volgende:
Waarom hebben hun die chef? vanwege aflevering #150?
Omdat de Kraan en Juul gewoon keiharde celebs zijn, jeweetzquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:16 schreef roos85 het volgende:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:19 schreef SiGNe het volgende:
Wie kan deze smilieeen blauw handje geven?
Dat lag aan de agenda van Redzepi, die was in Nederland en kennelijk heeft Kranenborg weten te regelen dat hij langs de studio wilde komen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:16 schreef roos85 het volgende:
Eens zien wat ik kan regelen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:19 schreef SiGNe het volgende:
Wie kan deze smilieeen blauw handje geven?
omdat die chef een boek uit heeftquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:16 schreef roos85 het volgende:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:28 schreef roos85 het volgende:
wil ik cup a soup nemen, was ik vergeten de stekker van de waterkoker in het stopcontact te doen... ik vond mijn theeglas al zo koud aanvoelen
wil ik cup a soup nemen, was ik vergeten de stekker van de waterkoker in het stopcontact te doen... ik vond mijn theeglas al zo koud aanvoelen
zou me nog niet inschrijven voor Topchefquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:28 schreef roos85 het volgende:
nee iddquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:29 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
zou me nog niet inschrijven voor Topchef
hahaha dat zou leuk zijn, dat we met een stel meedoen, het Fok!teamquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:29 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
zou me nog niet inschrijven voor Topchef
maar wie moet er dan hier postenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:29 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
hahaha dat zou leuk zijn, dat we met een stel meedoen, het Fok!team![]()
Dat doe ik wel danquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:30 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
maar wie moet er dan hier posten
Tussendoor met de Appquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:30 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
shit ja...stom...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:30 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
niet haten op Ronquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:34 schreef Type-R het volgende:
Dan wel beter dan zo'n friggin Ron Blaauw.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:35 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
kon ik eindelijk die term gebruiken, vond 'm zo gaaf
briljantquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:35 schreef Burner82 het volgende:
Ok, de beste chef ter wereld komt... En wat ga je dan maken met je klasje... Poffertjes![]()
Erg slecht inderdaad, had ze minstens ook hun eigen beslag laten maken en dan nog is het een simpele opdrachtquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:35 schreef Yonjuuni het volgende:
3 poffertjes met voorgemaakt beslag? Lijkt me een redelijk simpele opdracht, alleen goede smaakcombinaties maken op zich.
ben trots op je.....wat ben je hip en modernquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:35 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
kon ik eindelijk die term gebruiken, vond 'm zo gaaf
Ja, baas Mark!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:38 schreef Burner82 het volgende:
Nu zou ik graag Jaap daar willen zienof Mark
![]()
![]()
Nee, een poffertjeskraam..quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:32 schreef zoem het volgende:
Het is hier toch geen snackbar! [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:38 schreef tweesterrentent het volgende:
Julius gunt de andere kandidaten geen momentje met zijn date
Er gaat dan ook niets boven Groningenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een hoop irritante kandidaten deze week zeg.
Ik ook, dat was pas interessant geweest, leren hoe je een recept van 'm klaar maakt, 't liefst met alle moleculaire shit die er bij zit.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:39 schreef tha_dark het volgende:
Ik had eigenlijk wel een topclass van hem verwacht.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:37 schreef SiGNe het volgende:
[..](hier nog met 2 duimen en geen handschoenen)
Die kerel heeft vast 25 minuten in zijn agenda vrij gehad om nog snel die oude fabriekshal binnen te wippen voor een korte maar snelle promotie van zijn boek.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:40 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik ook, dat was pas interessant geweest, leren hoe je een recept van 'm klaar maakt, 't liefst met alle moleculaire shit die er bij zit.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:42 schreef Cateye2011 het volgende:
ik heb Paul even een berichtje gestuurd over de Kraanvis
In 10 minuten moet je toch wel een goed gerechtje samen kunnen stellen, verwachten de chefs ook van hun kandidaten tenslotte.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:43 schreef Drassss het volgende:
[..]
Die kerel heeft vast 25 minuten in zijn agenda vrij gehad om nog snel die oude fabriekshal binnen te wippen voor een korte maar snelle promotie van zijn boek.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:44 schreef SiGNe het volgende:
[..]
In 10 minuten moet je toch wel een goed gerechtje samen kunnen stellen, verwachten de chefs ook van hun kandidaten tenslotte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |