Koop zelf je sokken en gebruik ze voor je zelfbevrediging. Zo zou ik het doen in jou geval.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:51 schreef Liveitup het volgende:
Meestal spuit ik mijn goedje na het finishen in een Kleenex zoals de meeste mannen hiero denk ik maar de laatste tijd haal ik er genot uit om klaar te komen in mijn sokken.
Kwam ik twee dagen geleden tot de conclusie dat ik nog maar 1 paar sokken heb terwijl me moeder er twee weken geleden nog 6 nieuwe paar had gekocht. Mijn moeder keek deze morgen in de kast en vroeg me waar deze sokken gebleven waren. Ik zei dat ik het niet wist en toen lachte ze en deed ze het afrukgebaar.
Dit was absoluut vernederend.... Ik bedoel, hoe kan ze dit weten???
Tips iemand om dit nog te voorkomen?
Waar walg je van? Dat hij zich aftrekt?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:57 schreef Liveitup het volgende:
Omdat me moeder dit weet denk ik namelijk dat mijn vader deze fetish ook had.... Doet me best walgen
Rare gedachtenkronkels vind ik. Wie trekt zich niet af, ook je vader heeft dat gedaan. Jij doet het toch ook, waarom zou het vies zijn bij je vader.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:58 schreef Liveitup het volgende:
Natuurlijk, kan me niets walgelijker voorstellen ouwe
is toch dubbel praktisch hoef je geen papier te gebruiken en dan gewoon een vieze sok nog een keer gebruiken voordat je hem in de was doetquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:10 schreef Liveitup het volgende:
Doen andere mannen het ook in sokken is mijn bijkomstige vraag???
gewoon op 80 graden was ik mn sokken altijd, ik wacht tot ik er een stuk of 30 volgespoten heb en doe ze dan allemaal tegelijkquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:13 schreef Liveitup het volgende:
Enneuh, lost mijn goedje dan ook op in de was of blijft hij hangen net zoals in schaamhaar?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:10 schreef Liveitup het volgende:
QFTquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:12 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
is toch dubbel praktisch hoef je geen papier te gebruiken en dan gewoon een vieze sok nog een keer gebruiken voordat je hem in de was doet
Ik heb enkel zwarte sokken en het residu is heel opvallend..quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:26 schreef Montelly het volgende:
btw....Volgespoten sokken altijd +1
Nadeel: als sokken zwart zijn, contrast met je hardgekoekte zaad is dan veel groter/opvallender.
Heb een hele leuke en lieve vriendin. Lijkt mij duidelijk of niet?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:10 schreef Liveitup het volgende:
Hehe, dacht wel dat andere mannen het ook dedenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:13 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Heb een hele leuke en lieve vriendin. Lijkt mij duidelijk of niet?
Ja 1 keer per week nog wel ofzo. Maar als ik op een dag 4 keer geneukt heb dan heb ik daarna echt niet veel behoefte meer om nog eens te handkarren hoor.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:27 schreef Montelly het volgende:
Mensen die beweren dat ze niet meer trekken als ze een vriendin hebben
Ts is sowieso de enige die dat in een een sok doet dus zo raar is dat nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:17 schreef Silven het volgende:
[..]
Ja 1 keer per week nog wel ofzo. Maar als ik op een dag 4 keer geneukt heb dan heb ik daarna echt niet veel behoefte meer om nog eens te handkarren hoor.En als ik het doe doe ik dat uiteraard niet in een sok.
Dit is mijn eerste relatie en we zijn nu 2 jaar bij elkaar. Maar onze eerste keer was na 3 maanden. En daarna deden we het 1 keer in de 2 a 3 weken. Dat is voor ons genoeg, aangezien zij druk bezig is met haar studie (scriptie) en ik veel werk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:17 schreef Silven het volgende:
[..]
Ja 1 keer per week nog wel ofzo. Maar als ik op een dag 4 keer geneukt heb dan heb ik daarna echt niet veel behoefte meer om nog eens te handkarren hoor.En als ik het doe doe ik dat uiteraard niet in een sok.
Vooral omdat je moeder de was moet doen. Dat doe je haar toch niet aanquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:20 schreef Liveitup het volgende:
Voel je die harde kantjes van die sok tege je eikel schrapen en dan hard klaarkomen.
Echt aanrader
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:19 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Dit is mijn eerste relatie en we zijn nu 2 jaar bij elkaar. Maar onze eerste keer was na 3 maanden. En daarna deden we het 1 keer in de 2 a 3 weken. Dat is voor ons genoeg, aangezien zij druk bezig is met haar studie (scriptie) en ik veel werk.
Nee, ik heb het druk en heb ook niet veel seks nodig en zij ook niet. Perfect match.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:24 schreef Silven het volgende:
[..]Dan heb je niet een heel hoog libido, of je vind paga slaan gewoon lekkerder dan neuken..?
HAHA, nee daar heb ik geen problemen mee. Maar het is wel beter na 2 a 3 weken, dat weet ik zeker.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:27 schreef Liveitup het volgende:
Na 2 weken zou ik in 1 minuutje klaarkomen, ik zweer het ouwe
Dus je vriendin is lelijk?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:30 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
HAHA, nee daar heb ik geen problemen mee. Maar het is wel beter na 2 a 3 weken, dat weet ik zeker.
Lelijk? Hoe kom je daarbij? Anders was ik niet eens een relatie met haar begonnen, ik vind haar juist hartstikke leuk.quote:
Veel mensen 'waarschijnlijk' wel. Maar wij zijn geen seksfanaten die het elke dag moeten doen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:33 schreef Liveitup het volgende:
Maar als je een vrouwtje echt lekker vind en je hebt her 2 weken niet gepaald dan kom je toch heel snel
Met je sokquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:36 schreef Liveitup het volgende:
Respect, ik kan me zaad niet binnenhouden als na twee dagen geen seks meer had
Wel, gewoon je pik stijf maken en daarna stop je hem in de sok (soms doe ik twee sokken over elkaar voor meer wrijving) en dan trek ik tot ik klaarkom in dat sokje.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:00 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ok... ok... ok... maar even voor de juiste beeldvorming he?![]()
Hoe gaat dit sok-fappen dan precies in zijn werk? Trek je de sok in zijn geheel over je piemeltjen heen en begin je dan gewoon te fappen? (met de sok eromheen). Of fap je gewoon op de normale manier maar mik je je kwakje tegen het einde IN de sok? Hou je met je ene hand dan die sok open? Of hoe gaat dat precies?
Ok dus het echte ruk-gedeelte vindt plaats IN de sok. Ok, duidelijk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:01 schreef Liveitup het volgende:
[..]
Wel, gewoon je pik stijf maken en daarna stop je hem in de sok (soms doe ik twee sokken over elkaar voor meer wrijving) en dan trek ik tot ik klaarkom in dat sokje.
=)
btw: vinden vrouwen dit abnormaal?
zwarte, halve sokjes van Puma. Vind ik de bestequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:02 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Ok dus het echte ruk-gedeelte vindt plaats IN de sok. Ok, duidelijk.
En over wat voor soort sokken hebben we het precies? Gewone dunne sokken? Sportsokken? Dikke geitewollensokken?
Jou moeder is een baasquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:51 schreef Liveitup het volgende:
Meestal spuit ik mijn goedje na het finishen in een Kleenex zoals de meeste mannen hiero denk ik maar de laatste tijd haal ik er genot uit om klaar te komen in mijn sokken.
Kwam ik twee dagen geleden tot de conclusie dat ik nog maar 1 paar sokken heb terwijl me moeder er twee weken geleden nog 6 nieuwe paar had gekocht. Mijn moeder keek deze morgen in de kast en vroeg me waar deze sokken gebleven waren. Ik zei dat ik het niet wist en toen lachte ze en deed ze het afrukgebaar.
Dit was absoluut vernederend.... Ik bedoel, hoe kan ze dit weten???
Tips iemand om dit nog te voorkomen?
Goed idee, maar hoe krijg jij dan de extra stimulatie die een sokje mij geeft?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:04 schreef Slip het volgende:
Sok? huh wtf neee. Ik gebruik een potje, wel zo makkelijk. deksel eraf, spuiten en weer dicht. Natuurlijk wel ff omspoelen om de zoveel liter
WTF?!?!?!?!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:04 schreef Slip het volgende:
Sok? huh wtf neee. Ik gebruik een potje, wel zo makkelijk. deksel eraf, spuiten en weer dicht. Natuurlijk wel ff omspoelen om de zoveel liter
uhhhh, jah. waar laat je je vocht dan als vrouw zijnde?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:10 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
WTF?!?!?!?!![]()
Damn.... je spuit serieus IN een potje??![]()
![]()
Klopt, nu zit ik hier met m'n sokjes....quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:11 schreef Quickie_Brat het volgende:
Wat dat betreft is het voor vrouwen wel relaxed dat wij al die troep niet hebben
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:09 schreef Liveitup het volgende:
[..]
Dit is de realiteit, en als je er niet van wilt weten fuck dan off
Dat schreef ik ook aan onze 'TS'.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:11 schreef Joe-Momma het volgende:
Moest lachen!!!! Schrijf dit met een grijns. je moeder is ook jong geweest goos. Hahaha.
Tuurlijk weet zij dat.
En dat rukgebaar erbij slaat alles.
Zo vader zo zoon zal ze wel denken.
Zo hoor je niet tegen je 'moeder' te praten. Het is een moeilijk bespreekbaar onderwerp tussen ouders en kinderen is mijn ervaring. Terwijl het toch iets normaals is. Maar dat heeft met schaamte te maken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:14 schreef Liveitup het volgende:
Kan toch maar moeilijk zeggen wanneer me moeder vroeg, waar zijn ze: "Hou je bek vagina"
quote:
bazenmoederquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:55 schreef Montelly het volgende:
OMG...moeders die een afrukgebaar maken naar hun zoon![]()
![]()
![]()
Zoiets verwacht je van je vader/broes/zus, maar no-way van je ma.
Dit.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:39 schreef Daan2x256 het volgende:
En mensen die denken dat moeders niet weet wat hun kids doen...
Ik kan het beamen, doe het ook altijd in Puma halfsokjes..quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:54 schreef Goofy88 het volgende:
ok... ik moet hier best om lachen. Denk dat ik heel saai bent want het is werkelijk nog nooit in mijn hoofd opgekomen 'm in een sok te stoppen. Vraag me wel af of er bij de sok rukkers ook nog nattesok rukkers zijn om het wat meer te laten lijken![]()
Ga trouwens ook een mailtje naar Puma sturen, dit is natuurlijk wel de reclame, onze sokken het best beoordeeld in het sokken rukkers topic!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |