WTF?!?!?!?!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:04 schreef Slip het volgende:
Sok? huh wtf neee. Ik gebruik een potje, wel zo makkelijk. deksel eraf, spuiten en weer dicht. Natuurlijk wel ff omspoelen om de zoveel liter
uhhhh, jah. waar laat je je vocht dan als vrouw zijnde?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:10 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
WTF?!?!?!?!![]()
Damn.... je spuit serieus IN een potje??![]()
![]()
Klopt, nu zit ik hier met m'n sokjes....quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:11 schreef Quickie_Brat het volgende:
Wat dat betreft is het voor vrouwen wel relaxed dat wij al die troep niet hebben
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:09 schreef Liveitup het volgende:
[..]
Dit is de realiteit, en als je er niet van wilt weten fuck dan off
Dat schreef ik ook aan onze 'TS'.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:11 schreef Joe-Momma het volgende:
Moest lachen!!!! Schrijf dit met een grijns. je moeder is ook jong geweest goos. Hahaha.
Tuurlijk weet zij dat.
En dat rukgebaar erbij slaat alles.
Zo vader zo zoon zal ze wel denken.
Zo hoor je niet tegen je 'moeder' te praten. Het is een moeilijk bespreekbaar onderwerp tussen ouders en kinderen is mijn ervaring. Terwijl het toch iets normaals is. Maar dat heeft met schaamte te maken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:14 schreef Liveitup het volgende:
Kan toch maar moeilijk zeggen wanneer me moeder vroeg, waar zijn ze: "Hou je bek vagina"
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |