Omdat ie op een herder lijktquote:Op maandag 24 oktober 2011 08:51 schreef Belana het volgende:
ah! Maar Diaz heeft veel langer haar! Dat vind ik leuker![]()
Ach, ik vind Diaz gewoon heel tof
Op facebook heb ik iemand die ook wat peludo's in een nest had met een wat langere vacht, zal zo ff fotos zoeken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 08:51 schreef Belana het volgende:
ah! Maar Diaz heeft veel langer haar! Dat vind ik leuker![]()
Ach, ik vind Diaz gewoon heel tof
Dit is idd niet perse nodig! Wij willen haar in een bepaalde conditie hebben voor de sport die we met haar doen. Uithoudingsvermogen en kracht is hetgeen wat ze moet hebben, vandaar dat we meer doen dan gebruikelijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:45 schreef Belana het volgende:
[..]
Ik vind dit bijna overdreven veel eerlijk gezegd. niet dat het me uitmaakt, maar het is natuurlijk niet zo dat dit nou perse nodig is.
Wij wandelen in de herfst/winter 1 maal daags een uur/1,5 uur en in de zomer is dat vaak 's avonds nog een keer.
Leuk voor je hond hoor, al dat sporten, maar waarom zal ze niet met andere honden samen kunnen??quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:39 schreef afterburner het volgende:
[..]
Dit is idd niet perse nodig! Wij willen haar in een bepaalde conditie hebben voor de sport die we met haar doen. Uithoudingsvermogen en kracht is hetgeen wat ze moet hebben, vandaar dat we meer doen dan gebruikelijk.
Zolang het buiten niet glad is (sneeuw, ijzel enz) gaan we door. Onze hond vind het heerlijk! Zodra de riem pakken staat ze kwispelend bij deur.
@maniak: Mijn vrouw werkt idd niet en ik ben ondernemer....
Als ik jullie foto's zie van zoveel honden bij elkaar ben ik weleens jaloers, dat zal met mijn hond en toekomstige hond niet goed gaan helaas.
Wat een leuke foto's Nonnekequote:Op maandag 24 oktober 2011 00:12 schreef Nonneke het volgende:
Pim en zn grootste fan
[ afbeelding ]
Mokken op de bank met de oudste is helemaal in![]()
![]()
[ afbeelding ]
Helaas heeft de ervaring me geleerd dat dat vaak niet goed gaat. Zolang de honden grote en dominanter zijn als zij geen enkel probleem, maar onderdanig en klein... Daar walst ze overheen en als die beginnen te snauwen pakt ze ze. Dus voor iedereen beter om der niet te laten spelen met andere.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Leuk voor je hond hoor, al dat sporten, maar waarom zal ze niet met andere honden samen kunnen??
Er lopen daar ook pitbull's en staffs en bulletjes, allemaal geen enkel probleem.
Een sociale hond vind ik belangrijker dan sport of show of fok of wat dan ook hoor, dat staat buiten alles op nummer 1.
Oh wat lief Belana!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:12 schreef Belana het volgende:
Gabber staat Noes op te wachten, das altijd zo komisch
Wat leuk, die laatste foto lijkt wel dansen op het waterquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:49 schreef friskvind het volgende:
Twee foto's van Beau, onze Grote Münsterlander.
Erg lieve hond, maar kan jammer genoeg heel moeilijk zonder gezeldschap van mensen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb een MAG halsband en lange lijn besteld!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:59 schreef afterburner het volgende:
MAG is prima, een van mijn vrienden heeft een pit van +/- 40 kilo, die aan weightpulling doet (1500kilo) en zijn pit heeft alleen maar MAG banden. In 5 jaar tijd nooit een kapot gegaan.
T blijft me een raadsel waarom een sociale diersoort als de hond nog gefokt wordt met expres zulke karakters hoor.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:39 schreef afterburner het volgende:
[..]
Helaas heeft de ervaring me geleerd dat dat vaak niet goed gaat. Zolang de honden grote en dominanter zijn als zij geen enkel probleem, maar onderdanig en klein... Daar walst ze overheen en als die beginnen te snauwen pakt ze ze. Dus voor iedereen beter om der niet te laten spelen met andere.
We hebben ons best gedaan, ze is als pup al veel onder andere honden geweest en als puber zelfs meer, maar sinds ze een Jack Russel te pakken heeft gehad (nadat ze zelf 2 keer was gebeten door die hond), moet ze niets meer hebben van kleine honden.
Er zit heel veel verschil in de bloedlijnen van pitjes en staffs. De mijne komt uit een lijn met vrij veel hond - hond agressie, maar ze is gelukkig naar mensen toe de liefste die er is!
Met een staff moet je gewoon je verantwoordelijkheden nemen, als die niet goed met andere honden gaat, moet je het ook niet doen. Als ze ervoor gaat wil ze het ook afmaken ook, dus niemand is erbij gebaat dat ik der vrolijk los rond laat lopen.
Waar zeg ik dat ze niet met honden kan spelen? Met bepaalde honden gaat het niet goed en daarom vermijd ik plekken met veel loslopende honden, omdat er vaak ook kleinere honden lopen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
T blijft me een raadsel waarom een sociale diersoort als de hond nog gefokt wordt met expres zulke karakters hoor.
Voor de hond moet dat toch ook niet leuk zijn?
Nooit es leuk spelen met een andere hond?
quote:
Wat een mooierdquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:49 schreef friskvind het volgende:
Twee foto's van Beau, onze Grote Münsterlander.
Erg lieve hond, maar kan jammer genoeg heel moeilijk zonder gezeldschap van mensen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha geniaal, Sjon doet dat ook altijd ( ook bij scootersquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:37 schreef _Multiply86_ het volgende:
Vriendin had deze foto gisteren gemaakt, vond hem wel grappig...de dames die liggen te wachten tot Diaz dichterbij is, om hem daarna te grazen te nemen![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |