abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 oktober 2011 @ 16:46:37 #51
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_103331278
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 16:40 schreef afterburner het volgende:

[..]

Mijn teef is +/- 22 kilo, maar ze krijgt heel erg veel beweging, denk gemiddeld 3 a 4 uur per dag, dus ja dan eet ze ook wat meer als dat je er weinig mee doet!

Het pigment zit er wel (foto is overbelicht), ze heeft heel fijn eyeliner om der ogen.
Nou aan die beweging komen die van mij ook makkelijk hoor , per dag :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_103331638
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 16:06 schreef afterburner het volgende:
quote][
Mijn teefje op Stafford Times afgelopen zaterdag:

[ afbeelding ]
Wat een leukerd O+

Is dat toevallig een MAG halsband? :)

[ Bericht 6% gewijzigd door Pisces29 op 20-10-2011 17:00:55 ]
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_103334855
Voor de geïnteresseerden

Vanavond op sbs6 in dieren op het spreekuur om 20.00 uur schijnen mijn vriendin Ingrid en haar bullterrier Dino te zitten *O*
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
pi_103334944
quote:
Alle foto's zijn weer top maar die onderste is echt om op te vreten O+
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
pi_103336792
Wow 1000 euro per jaar is wel heel veel vind ik..
Mijn hond eet voor ongeveer 20 euro per maand (hij weegt 17 kg), en verder ga ik ongeveer 1 keer per jaar naar de dierenarts. En dat zijn de enige kosten geloof ik.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_103337038
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 18:14 schreef bianca en michael het volgende:
Voor de geïnteresseerden

Vanavond op sbs6 in dieren op het spreekuur om 20.00 uur schijnen mijn vriendin Ingrid en haar bullterrier Dino te zitten *O*
Oh dan ga ik ook even kieken!
pi_103337074
Ik betaal aan de verzekering voor m'n hond al eh... ruim 250 per jaar. Maar dat haal ik er elk jaar lang en breed uit :)
  donderdag 20 oktober 2011 @ 19:21:30 #58
24188 Belana
kloon van belana
pi_103338035
tja, ik heb 2 olifanten, 1 van 42 kilo en 1 van 55 kilo, die eten heel wat. Noes eet 1,5 kilo vlees per dag, Gabber eet 800 gram vlees en daarnaast 250 gram brokken.
Alleen daar aan ben ik al 45 euro per week kwijt.
Daarnaast heb ik toevallig botte pech met Noes gehad en een dure operatie.
Ik wild emaar dat ik verzekerd was geweest.
Ik ga dat nu ook wel doen.

welke verzekering heb jij Pisces?
stormy waters...
sailin'
pi_103338400
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 19:21 schreef Belana het volgende:
tja, ik heb 2 olifanten, 1 van 42 kilo en 1 van 55 kilo, die eten heel wat. Noes eet 1,5 kilo vlees per dag, Gabber eet 800 gram vlees en daarnaast 250 gram brokken.

45 euro per week :o
  donderdag 20 oktober 2011 @ 19:38:21 #60
24188 Belana
kloon van belana
pi_103339043
yup, maar dat is omdat ik momenteel Noes Naturis worsten geef, omdat ze wel even flink moest bijtrekken van alles. Ik ga nu weer bestellen bij kiezebrink en dat is dan wel weer wat goedkoper.
Ben ik voor 30 kilo 100 euro kwijt.

Tja, grote honden :)

By the way, binnenkort heb ik eindelijk de stamboom en eigendomsbewijs van Gabber *O*
helemaal via de RvB geregeld uiteindelijk...
stormy waters...
sailin'
pi_103339554
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 19:21 schreef Belana het volgende:

Ik zit al 7 jaar bij Proteq. :) Sinds dit jaar zijn de premies flink verhoogd, maar ik blijf waar ik zit, scheelt maar een paar euro met elders en dat is het mij niet waard. Ben tevreden dus dat hou ik zo :Y
  donderdag 20 oktober 2011 @ 20:02:24 #62
24188 Belana
kloon van belana
pi_103340377
wat een geld evengoed ook, komt voor alleen Noes al op 37 euro :o

Maarja, nu ben ik ook 1200 euro lichter...
stormy waters...
sailin'
pi_103340762
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 20:02 schreef Belana het volgende:
wat een geld evengoed ook, komt voor alleen Noes al op 37 euro :o

Maarja, nu ben ik ook 1200 euro lichter...
Ja je kunt ook zelf maandelijks iets apart leggen, gebruik je het niet dan spaar je het wel mooi zelf :)

Ik heb nu het laatste half jaar niks nodig gehad, maar in de jaren hiervoor wel. 3 jaar geleden alleen al een MRI scan, 800 euro met alle toeters en bellen. Dan is het wel fijn als een groot deel vergoed wordt. Dus ik vind het wel prettig, ik haal het er wel uit. Maar als je een dier hebt wat nooit iets heeft, dan is het een heel ander verhaal, kun je beter zelf een spaarpotje houden ;)
pi_103340912
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 19:47 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik zit al 7 jaar bij Proteq. :) Sinds dit jaar zijn de premies flink verhoogd, maar ik blijf waar ik zit, scheelt maar een paar euro met elders en dat is het mij niet waard. Ben tevreden dus dat hou ik zo :Y
Worden dan alle dierenartskosten vergoed? Ook van jaarlijkse entingen?

Verder zag ik de discussie over hoeveel een hond per maand ongeveer moet kosten.
Luna eet denk ik voor 20 euro per maand aan voer. Dan koop ik gemiddeld nog voor zo'n 5 euro vlees per maand, tel daarbij nog zo'n 5 euro koekjes/kauwbotten/varkensoren bij op. Ik gok zo tussen de 25 en 35 euro per maand. Maar moet zeggen dat Luna ook behoorlijk verwend wordt en ik er vaak twee heb om lekkers te geven.

Dan heb je natuurlijk nog de jaarlijkse kosten van de entingen, zalfjes voor haar oren en ogen, goede borstel, nieuwe mand, anti vlo medicatie. Daarbij is Luna gesteriliseerd en heeft ze al een operatie aan een cherry eye gehad, wat samen ook zo'n 500 euro heeft gekost.

Onze vorige honden hadden samen alleen al voor 100 euro samen aan medicatie per maand. En dan moesten ze nog eten en de rest. Je kunt pech en geluk hebben. Maar je moet je wel realiseren dat je het in die 'pechsituatie' ook moet kunnen betalen.
pi_103341282
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 20:11 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

Worden dan alle dierenartskosten vergoed? Ook van jaarlijkse entingen?

Je hebt diverse pakketten om uit te kiezen, net zoiets als de zorgverzekering voor mensen. En een eigen risico.
Ik weet niet wat er bij het duurste pakket zit. Ik heb mijn verzekering al zoveel jaar, toen hadden ze maar 1 verzekering, geen pakketten, geen idee welke ik nu heb, het is automatisch overgezet.
pi_103362997
quote:
oh-oh het volgende:[/b]
Nou aan die beweging komen die van mij ook makkelijk hoor , per dag :D
Netjes! Ik snap veel honden bezitters niet, de meeste komen niet verder dan een rondje om hun huizenblok...

quote:
schreef Pisces29 het volgende:[/b]
Wat een leukerd O+

Is dat toevallig een MAG halsband? :)
Dank je :D

Dat is idd een MAG halsband, lekker goedkoop en redelijke kwaliteit.

We hebben haar ook verzekerd, bij Protec, prijzig maar bevalt erg goed en geen gedoe met declaren. Voor de dingen die niet gedekt zijn of je eigen bijdrage, krijg je netjes een acceptgiro. Moet zeggen dat we de komende 2 jaar al terug hebben verdient....

Nog eentje om het af te leren. Ruik ik daar wat te eten??
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 10:41:05 #67
176471 oh-oh
pi_103363698
:+ Je ging er schijnbaar gemakshalve maar alvast van uit omdat ik kleine honden heb of zo?
:D
En de mensen met zulke honden als de jouwes altijd maar piepen over de vooroordelen :D
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 10:43:52 #68
176471 oh-oh
pi_103363784
Mn Karel:
( Groucho Marx )
pi_103363945
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 10:18 schreef afterburner het volgende:

[..]

Netjes! Ik snap veel honden bezitters niet, de meeste komen niet verder dan een rondje om hun huizenblok...

[..]

Dank je :D

Dat is idd een MAG halsband, lekker goedkoop en redelijke kwaliteit.

.

Nog eentje om het af te leren. Ruik ik daar wat te eten??
[ afbeelding ]
Prachtige halsband (en hond. :+ ) , waar kan je die kopen? Zie ze alleen bij 1 nl online winkel.. neem aan dat je ze ook ergens in een gewone winkel kan kopen?
pi_103364415
Kyra kost me ook veel geld hoor, de voeding dan we hebben nu natures best voeding 12 kilo kost 53 euro ofzo en van dat organic met rund kleine bakjes en die zijn per 10 bakjes ongeveer 30 euro.
We hebben zoveel dingen geprobeerd met eten maar ze reageert er slecht op, buik helemaal rood, vacht die oranje word, veel jeuk, en hiermee gelukkig niet.

Hier in de buurt woont nog iemand met een witte herder, maar die geeft zn hond van alles te eten.
En dat zie je ook echt aan de vacht, die is geel/oranje, ik vind dat gewoon niet mooi bij een witte herder vind t juist zo mooi dat kyra zo wit is.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 11:49:35 #71
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_103366311
Kijk, dank voor de info allemaal.. onze hond is niet zo groot (43 cm) en weegt volgens mij niet meer dan 20 kilo, als hij dat al redt. Maar ga gewoon uit van het ergste, kan het alleen maar meevallen ;)

Hij komt trouwens morgen al hierheen, dus vandaag nog even het huis voor hem verbouwen hihi.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_103366517
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 10:18 schreef afterburner het volgende:

We hebben haar ook verzekerd, bij Protec, prijzig maar bevalt erg goed en geen gedoe met declaren. Voor de dingen die niet gedekt zijn of je eigen bijdrage, krijg je netjes een acceptgiro. Moet zeggen dat we de komende 2 jaar al terug hebben verdient....

Het voordeel bij Proteq is dat ze nu sinds een jaar ongeveer alles voorschieten, dat is echt relaxed. _O_

Ik heb nu een Powerdogs-halsband en ben op zoek naar iets in effen kleur, ik zit al een hele poos te denken aan die MAG-halsband, maar ben zo bang dat hij niet sterk genoeg is voor mijn trekkende spierbundel.
pi_103374012
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 10:41 schreef oh-oh het volgende:
:+ Je ging er schijnbaar gemakshalve maar alvast van uit omdat ik kleine honden heb of zo?
:D
En de mensen met zulke honden als de jouwes altijd maar piepen over de vooroordelen :D
LOL euh ja.... sorry!...

quote:
schreef Pisces29 het volgende:[/b]

[..]

Het voordeel bij Proteq is dat ze nu sinds een jaar ongeveer alles voorschieten, dat is echt relaxed. _O_

Ik heb nu een Powerdogs-halsband en ben op zoek naar iets in effen kleur, ik zit al een hele poos te denken aan die MAG-halsband, maar ben zo bang dat hij niet sterk genoeg is voor mijn trekkende spierbundel.
Idd dat is voor ons de rede geweest om voor Protec te kiezen, tevens is de dekking nu beter als dat ie was. (althans voor in het ras wat ik heb veel voorkomen knie en heup problemen).

MAG is prima, een van mijn vrienden heeft een pit van +/- 40 kilo, die aan weightpulling doet (1500kilo) en zijn pit heeft alleen maar MAG banden. In 5 jaar tijd nooit een kapot gegaan.

@bengeltje: MAG banden zul je niet snel in een winkel tegen komen. Ik bestel altijd met een boel mensen tegelijke tijd op een ander forum, maar er zijn genoeg webshops die ze verkopen. Degene waar ik laatst even een lijn van MAG heb besteld is Battlestar. ( http://www.battlestars.nl/producten/mag-halsbanden/?p=6&catId=16 ), was binnen 2 dagen binnen. Ik heb wel een aantal banden liggen die ik te groot heb gekocht, dus weet niet welke maat je zoekt...?
pi_103374156
Mijn teckel loopt ook zo een paar uur mee hoor. Mijn 3 kleintjes zitten allemaal onder de 40cm.. de kleinste 27cm hoog. Heb ook 2 die wat groter zijn, maar denk dat de kleintjes een lange wandeling makkelijker volhouden.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 15:06:46 #75
176471 oh-oh
pi_103374323
Ja die kleintjes van mij lopen ook grote honden dr uit, die gewrichtjes hebben niks te lijden en ze zijn lekker wendbaar ook. Zelfs die van bijna 14 loopt nog met gemak een wandeling van 4 uur, alleen nu dan wel aan de lijn grote stukken omdat ie anders afdwaalt, maar lopen doet ie nog steeds graag hoor!
( Groucho Marx )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')