Nou aan die beweging komen die van mij ook makkelijk hoor , per dagquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:40 schreef afterburner het volgende:
[..]
Mijn teef is +/- 22 kilo, maar ze krijgt heel erg veel beweging, denk gemiddeld 3 a 4 uur per dag, dus ja dan eet ze ook wat meer als dat je er weinig mee doet!
Het pigment zit er wel (foto is overbelicht), ze heeft heel fijn eyeliner om der ogen.
Wat een leukerdquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:06 schreef afterburner het volgende:
quote][
Mijn teefje op Stafford Times afgelopen zaterdag:
[ afbeelding ]
Alle foto's zijn weer top maar die onderste is echt om op te vretenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:44 schreef _Multiply86_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh dan ga ik ook even kieken!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:14 schreef bianca en michael het volgende:
Voor de geïnteresseerden
Vanavond op sbs6 in dieren op het spreekuur om 20.00 uur schijnen mijn vriendin Ingrid en haar bullterrier Dino te zitten
45 euro per weekquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:21 schreef Belana het volgende:
tja, ik heb 2 olifanten, 1 van 42 kilo en 1 van 55 kilo, die eten heel wat. Noes eet 1,5 kilo vlees per dag, Gabber eet 800 gram vlees en daarnaast 250 gram brokken.
Alleen daar aan ben ik al 45 euro per week kwijt.
Daarnaast heb ik toevallig botte pech met Noes gehad en een dure operatie.
Ik wild emaar dat ik verzekerd was geweest.
Ik ga dat nu ook wel doen.
welke verzekering heb jij Pisces?
Ik zit al 7 jaar bij Proteq.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:21 schreef Belana het volgende:
tja, ik heb 2 olifanten, 1 van 42 kilo en 1 van 55 kilo, die eten heel wat. Noes eet 1,5 kilo vlees per dag, Gabber eet 800 gram vlees en daarnaast 250 gram brokken.
Alleen daar aan ben ik al 45 euro per week kwijt.
Daarnaast heb ik toevallig botte pech met Noes gehad en een dure operatie.
Ik wild emaar dat ik verzekerd was geweest.
Ik ga dat nu ook wel doen.
welke verzekering heb jij Pisces?
Ja je kunt ook zelf maandelijks iets apart leggen, gebruik je het niet dan spaar je het wel mooi zelfquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:02 schreef Belana het volgende:
wat een geld evengoed ook, komt voor alleen Noes al op 37 euro
Maarja, nu ben ik ook 1200 euro lichter...
Worden dan alle dierenartskosten vergoed? Ook van jaarlijkse entingen?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit al 7 jaar bij Proteq.Sinds dit jaar zijn de premies flink verhoogd, maar ik blijf waar ik zit, scheelt maar een paar euro met elders en dat is het mij niet waard. Ben tevreden dus dat hou ik zo
Je hebt diverse pakketten om uit te kiezen, net zoiets als de zorgverzekering voor mensen. En een eigen risico.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:11 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Worden dan alle dierenartskosten vergoed? Ook van jaarlijkse entingen?
Netjes! Ik snap veel honden bezitters niet, de meeste komen niet verder dan een rondje om hun huizenblok...quote:
Dank jequote:
Prachtige halsband (en hond.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:18 schreef afterburner het volgende:
[..]
Netjes! Ik snap veel honden bezitters niet, de meeste komen niet verder dan een rondje om hun huizenblok...
[..]
Dank je
Dat is idd een MAG halsband, lekker goedkoop en redelijke kwaliteit.
.
Nog eentje om het af te leren. Ruik ik daar wat te eten??
[ afbeelding ]
Het voordeel bij Proteq is dat ze nu sinds een jaar ongeveer alles voorschieten, dat is echt relaxed.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:18 schreef afterburner het volgende:
We hebben haar ook verzekerd, bij Protec, prijzig maar bevalt erg goed en geen gedoe met declaren. Voor de dingen die niet gedekt zijn of je eigen bijdrage, krijg je netjes een acceptgiro. Moet zeggen dat we de komende 2 jaar al terug hebben verdient....
LOL euh ja.... sorry!...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:41 schreef oh-oh het volgende:
Je ging er schijnbaar gemakshalve maar alvast van uit omdat ik kleine honden heb of zo?
![]()
En de mensen met zulke honden als de jouwes altijd maar piepen over de vooroordelen
Idd dat is voor ons de rede geweest om voor Protec te kiezen, tevens is de dekking nu beter als dat ie was. (althans voor in het ras wat ik heb veel voorkomen knie en heup problemen).quote:schreef Pisces29 het volgende:[/b]
[..]
Het voordeel bij Proteq is dat ze nu sinds een jaar ongeveer alles voorschieten, dat is echt relaxed.
Ik heb nu een Powerdogs-halsband en ben op zoek naar iets in effen kleur, ik zit al een hele poos te denken aan die MAG-halsband, maar ben zo bang dat hij niet sterk genoeg is voor mijn trekkende spierbundel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |