quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:39 schreef Greys het volgende:
Welkom Rronya!
BlaadjesBeetle!
[ afbeelding ]
Graaft hij die dentastick dan ook ooit weer op?quote:Op donderdag 3 november 2011 19:45 schreef K.Weenie het volgende:
[..]
Oeps.. ik had al zo mijn twijfels, ach hij is nog steeds leuk!
Hebben ze bij je dierenarts geen zachte kragen? Comfy Cones heten ze volgens mij.. scheelt een hoop ge-emmer.
Wij hebben na 2 dagen toekijken hoe hij na de operatie overal tegen aan strompelde met die plastic kraag (arme stakker in het kwadraat) maar een Medical Pet Shirt gehaald.Zag er niet uit, maar het werkte wel. Met romper-stijl drukknopen bij de kont.
![]()
[ afbeelding ]
Mijn loeder dat met zijn onschuldige verschijning een gekookt eitje probeert af te troggelen in de keuken.
[ afbeelding ]
Zaterdag in de auto, na de hele middag wandelen nog niet moe! "Huh, naar huis?"
[ afbeelding ]
En de verdiende dentastick.. die moest thuis meteen de grond in, ondankbare hond!
[ afbeelding ]
Hij was er echt op hoor, de eerste 20 minuten gingen alleen maar over dat vrouwke met haar 3 grijze roodstaartpapegaaien en de laatste 10 minuten kwam Ingrid met Dino er ook tussendoor. Dino was bij een dierenarts is Amsterdam, ook of dermatologe omdat hij al zijn leven lang uitslag op zijn huid heeft en blaren tussen zijn voetzolen wat lopen heel pijnlijk maakt. Arm beestquote:Op donderdag 3 november 2011 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh wow, dat linnen is prachtig!
En DinoIk heb nog die avond gekeken op tv, toen je zei dat hij kwam, maar ik heb hem niet voorbij zien komen. Ik stond beteuterd te kijken, maar deze foto maakt het helemaal goed
![]()
Waarvoor was hij bij de DA?
Gimmequote:Op maandag 7 november 2011 11:20 schreef afterburner het volgende:
Zaterdag heb we ons pupje opgehaald:
Na zo'n dag ben je natuurlijk moe en ga je lekker slapen
[ afbeelding ]
Wauw! Dat moet je als mama toch ook trots zijn als je kind gewoon nul komma nul genen van zijn papa heeft meegekregenquote:Op maandag 7 november 2011 17:27 schreef Messina het volgende:
Oeee Banzai is echt cuuuuuute!
Zo, weer even een paar pagina's doorgekeken, vindt het altijd heerlijk om ieders hondje te zien!
Hondjes op het strand, in de wei, op de hei.
Met kindjes en andere vriendjes.
![]()
![]()
![]()
En een kleine bijdrage van mij. Een zoek de verschillen plaatje!
[ afbeelding ]
Ja, daar gaat ze keihard doorheen crossen omdat dat zo lekker knispertquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:51 schreef Maes het volgende:
[..]
Ons BeetleSpeelt ze met de blaadjes?
Oh wauw, dat doet Beetle dus ook. Zelfs in modderplassen op het hondenstrandjequote:
Mijn uitlaatservice heeft inderdaad de sleutel, we hebben een sleutelcontract. gaat prima.quote:Op maandag 7 november 2011 18:21 schreef K.Weenie het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe dat met een uitlaatservice werkt, hoe halen ze je hond op als je er niet bent? Gewoon met je huissleutel?
Ja af en toe zie ik hem er ineens mee lopen, maar dat ding is dan inmiddels zo vies van het zand en de modder dat ik hem in beslag neem en een nieuwe mee geef. Bah bah.quote:Op zaterdag 12 november 2011 11:07 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Graaft hij die dentastick dan ook ooit weer op?
quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:26 schreef blup het volgende:
Lets go..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beter weer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kwam er nog een paar tegenquote:Op zaterdag 12 november 2011 17:33 schreef Markster het volgende:
[..]
hehe, zulke heb ik nog wel, ff zoeken
Thnxquote:
Als honden blijheid uitstralen zijn ze bijna allemaal geweldig (sommige rassen daargelatenquote:Op zaterdag 12 november 2011 17:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Thnx
Die van jou ziet er ook geweldig uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |