Nee hoor, was een prima aflevering.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:25 schreef fwokker het volgende:
Ben ik de enige die de vliegenaflevering leuk vond? Het stilleggen van de plot had me misschien meer gestoord als ik de afleveringen niet allemaal achter elkaar kon kijken maar de kwaliteit was niet minder dan anders. Het gaf inzicht in de karakters enzo.
Beste scene van de serie, kippenvel.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bryan Cranston niet Golden Globe gewonnen
Nee ik vond die aflevering juist heel vermakelijk. Die hele dialoog tussen Walter en Jesse; Walter die helemaal geschift wordt van de vlieg etc. Vond het geen aflevering van niveau filler.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:25 schreef fwokker het volgende:
Ben ik de enige die de vliegenaflevering leuk vond? Het stilleggen van de plot had me misschien meer gestoord als ik de afleveringen niet allemaal achter elkaar kon kijken maar de kwaliteit was niet minder dan anders. Het gaf inzicht in de karakters enzo.
Pine Barrens was de beste aflevering van The Sopranos man, een klassieker!quote:Op maandag 16 januari 2012 23:29 schreef Norrage het volgende:
Ik vond het de kutste aflevering van de serie
Andere afleveringen hadden ook wel van dit soort vage momenten dus wat mij betreft zaten er genoeg vage mooie karakterontwikkelende dialogen in de serie en hoefde deze er niet bij. En in die andere afleveringen zat tenminste ook nog wat verhaalontwikkeling.
Maar goed, ik ben dan ook iemand die die "vergelijkbare" Sopranos aflevering (Pine Barrens?) ook kut vond en overbodig. (alhoewel Sopranos er meer een serie naar was)
Overratedquote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Pine Barrens was de beste aflevering van The Sopranos man, een klassieker!
Idd, het voegde echt niks toe. We wisten al dat ze een beetje labiel zijnquote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:53 schreef Mirel het volgende:
Ik zou Walter en Jesse nog steeds hetzelfde vinden als de vliegaflevering er niet in zou zitten.
Tsja ten tijde van de uitzending van Fly werd het direct vergeleken met Pine Barrens. Vandaar. En Pine Barrens was wel een leuke aflevering hoor, maar de genialiteit zag ik er niet in. Gewoon standaard niveau Sopranosquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:08 schreef planethugo het volgende:
die vliegaflevering was idd best vervelend na een half uurtje. Vind het trouwens ook niet te vergelijken met Pine Barrens, maar eerder uit een droom of coma-aflevering van the Sopranos. Beetje artistiek
Ik had een beetje een Sopranos overkill toen seizoen 6 begon zeg maar, en al dat homo en Tony operatie gezeik was wat vermoeiend.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:50 schreef Quisho het volgende:
Die aflevering met die vlieg was wel de minste aflevering van de hele serie.
@Norrage, Seizoen 6 van de sopranos is nog steeds beter dan een heleboel andere series
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:06 schreef Blaxje het volgende:
Eindes zijn altijd super ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
5 is wordt het laatste.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:19 schreef Bootje84 het volgende:
Komt er nog een seizoen 5, of is 4 het laatste?
/edit Ik ben nu bij aflevering 3 van seizoen 4. Dus ik weet nog niet hoe het eindigd.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 23:06 schreef Blaxje het volgende:
Eindes zijn altijd super ja.Die was episch iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:39 schreef ROFLOL het volgende:
Zo, net S02 afgerond. Einde was me wel een beetje te overdreven, benieuwd hoe dat verder gaat. Want dat gehele stuk met die beer ziet er echt wreed uit.Tsja, de kans is natuurlijk heel erg klein dat zoiets gebeurt, maar het is en blijft fictie, en zolang de kans er is (hoe klein ook) vind ik het ook niet overdreven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's drop some acid and go to a titty bar.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:39 schreef ROFLOL het volgende:
Zo, net S02 afgerond. Einde was me wel een beetje te overdreven, benieuwd hoe dat verder gaat. Want dat gehele stuk met die beer ziet er echt wreed uit.Enige minpunt van de hele serie als je het mij vraagt. Zo'n gigantisch goede opbouw naar dat moment en het slaat eigenlijk nergens op en het wordt later bijna niet meer gebruikt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Vrij over the top iddquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:44 schreef PBateman1978 het volgende:
Ben dan eigenlijk ook wel benieuwd naar wat je van een gebeurtenis aan het einde van S4 vindt.
Gewoon kijken......ik moest wel ff doorzetten de eerste paar afleveringen maar daarna hooked!quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:16 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik ben van plan om te beginnen met deze serie (zeker nadat ik 9.4 zag op IMDB)
Kan iemand uitleggen wat Breaking Bad zo goed maakt
Want pas als iemand hier met een vlammend betoog komt, wil jij de moeite nemen de serie te kijken?quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:16 schreef waaromniet1988 het volgende:
waaromnietquote:Op donderdag 19 januari 2012 22:16 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ja dat kan ik wel, maar doe ik niet.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:16 schreef waaromniet1988 het volgende:
Omniej, er zijn al zoveel series en elk seizoen komen er nieuwe bij.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:27 schreef Omniej het volgende:
[..]
Want pas als iemand hier met een vlammend betoog komt, wil jij de moeite nemen de serie te kijken?
Óf kijk hem gewoon en overtuig jezelf, of kijk hem niet.
Tja, ik kan er niet rouwig om zijn als jij niet bereid bent deze serie gewoon uit te proberen hoor.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:34 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Omniej, er zijn al zoveel series en elk seizoen komen er nieuwe bij.
Denk je dat ik ze allemaal ga bekijken voordat ik besluit om ze definitief te gaan volgen
Bedankt fwokker , meer vroeg ik niet.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:35 schreef fwokker het volgende:
Alles aan Breaking Bad is goed. Goed geacteerd, goede muziek, goede cinematografie, goed geschreven en als het erop aankomt retespannend.
Grappig dat je begint over "ingewikkeld doen", want ik stel een simpele vraag en men doet moeilijk over de beantwoordingquote:Op donderdag 19 januari 2012 23:43 schreef Omniej het volgende:
In de tijd dat je op die twee zinnen wachtte, had je ook al twee episodes kunnen kijken en had je nu waarschijnlijk al aan de derde gezeten.
Je kunt ook te ingewikkeld doen hoor... Maar zal wel aan mij liggen.
Je zit nog bij de Nederlandse uitzendaflveringen?quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:51 schreef Mirel het volgende:
Dat geprijs van Breaking Bad staat me soms niet helemaal aan. Want bijv. de verhalen van Skyler zijn meestal erg saai. Dat is het zwakke punt van de serie. En ik vraag me af hoe het zit met Hank, is het nou wel of niet de bedoeling dat hij dingen vermoedt? Als de hints er zijn, dan getuigt dat van een gepolijste en goed geplande richting voor zijn personage, en het lijkt erop dat dat er niet is. Die twijfel over een personage zou er niet moeten zijn in deze serie. Niet op deze manier.
Ja, en dat is fout. Je moet het niet beschouwen als nodig voor het verhaal. Het verhaal is meer dan Walt (en Jesse). De boel tussen zijn leven, Jesse's leven en Gus, en met hem weer de cartels is veel beter met elkaar verweven dan Skyler. Als je een van die dingen eruit haalt is de serie totaal anders. Skyler kan je eruit halen (stel dat ze dood gaat), dan zou de serie minimaal veranderen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:58 schreef THeeF het volgende:
Dat verhaal van Skyler is inderdaad verschrikkelijk. Volgens mij was dat in seizoen 2 op een hoogtepunt. Aan de andere kant ook wel nodig voor het verhaal.
Alles gezien.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Je zit nog bij de Nederlandse uitzendaflveringen?
Of heb je alle tot nu toe gemaakte [USA-topic is dit] al gezien?
Dit dus. Ik vond bijvoorbeeld de periode rondom Hank in El Paso ontzettend interessant, en op dat moment boeiender om te volgen dan Walt en Jesse.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:34 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ja, en dat is fout. Je moet het niet beschouwen als nodig voor het verhaal. Het verhaal is meer dan Walt (en Jesse). De boel tussen zijn leven, Jesse's leven en Gus, en met hem weer de cartels is veel beter met elkaar verweven dan Skyler. Als je een van die dingen eruit haalt is de serie totaal anders. Skyler kan je eruit halen (stel dat ze dood gaat), dan zou de serie minimaal veranderen.
Precies. Je kan Skyler echt niet zomaar wegknippen. Walt doet alles voor en vanwege Skyler. Als zij dood zou gaan zou dat zo'n impact hebben op z'n karakter dat heel de serie zou veranderen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:26 schreef fwokker het volgende:
Skyler is voor Walt het excuus om zijn drugspraktijken te rechtvaardigen. Daarnaast zorgde ze voor extra spanning toen Walt om haar heen moest werken en sinds ze weet dat hij meth maakt (Skylar die daarachter kwam was een van de betere scenes van de serie) wordt ze goed betrokken bij het 'echte' verhaal. Je kan haar echt niet zomaar wegknippen.
Ik vind het juist één van de sterke kanten van Breaking Bad dat je constant in spanning zit of Hank het doorheeft of niet. Hij is er soms zo dichtbij, en doet soms dingen waarbij je denkt dat hij het eindelijk doorheeft, maar steeds wordt je op het verkeerde been gezet. Jesse heeft ie door, Gus heeft ie door, de wasserette heeft ie door en hij heeft door dat de vermoorde man niet écht Heisenberg is. Alleen Walt heeft hij nog totaal niet door (heeft de acteur gezegd op de BB podcast).quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:51 schreef Mirel het volgende:
Dat geprijs van Breaking Bad staat me soms niet helemaal aan. Want bijv. de verhalen van Skyler zijn meestal erg saai. Dat is het zwakke punt van de serie. En ik vraag me af hoe het zit met Hank, is het nou wel of niet de bedoeling dat hij dingen vermoedt? Als de hints er zijn, dan getuigt dat van een gepolijste en goed geplande richting voor zijn personage, en het lijkt erop dat dat er niet is. Die twijfel over een personage zou er niet moeten zijn in deze serie. Niet op deze manier.
Jup inderdaad, tegenwoordig accepteren ze geen verhaallijnen meer in series en moet het constant actie en komedie zijn. Bij Homeland zie je dat ook dat veel mensen daar over klagen, maar als dat wil kan je beter 24 weer aanzetten.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:42 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik vind het juist één van de sterke kanten van Breaking Bad dat je constant in spanning zit of Hank het doorheeft of niet. Hij is er soms zo dichtbij, en doet soms dingen waarbij je denkt dat hij het eindelijk doorheeft, maar steeds wordt je op het verkeerde been gezet. Jesse heeft ie door, Gus heeft ie door, de wasserette heeft ie door en hij heeft door dat de vermoorde man niet écht Heisenberg is. Alleen Walt heeft hij nog totaal niet door (heeft de acteur gezegd op de BB podcast).
Iddquote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:32 schreef Norrage het volgende:
In seizoen 4 is Skyler wel weer
Daarvoor...
Die scene dat ze een domme accountant speeltquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:13 schreef RickoKun het volgende:
[..]
IddDat is het enige seizoen dat ze te pruimen is
De rol van Skyler laat precies zien hoe ze (Walter en nu ook Skyler) in de misdaad gezogen worden. De verandering van Skyler is wat mij betreft een teken dat ze het niet tegen kunnen houden.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:57 schreef Kluts het volgende:
Ik vond Skylar juist geweldig, de eerste seizoenen was het gewoon een frigide kier, inmiddels ontpopt ze zich toch wel tot nog veel meer dan dat. Vind het wel tof, juist omdat het eerst zo'n muts was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |