Klopt. We zijn op dit moment bezig met een rondequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:03 schreef crv het volgende:
[..]
ok dacht dat er al wat begonnen was, vandaar
Oké, bedankt voor je verhelderende antwoord.quote:
quote:Mochten er vragen zijn, dan kunnen deze in dit topic gesteld worden
Je kan het niet tegenhouden en niet controleren. Dat snap je zelf ook wel...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:26 schreef Av- het volgende:
[..]
Oké, bedankt voor je verhelderende antwoord.
Dit lijkt mij een vrij normale vraag en aangezien hier niets over in de OP vermeld wordt, vind ik het ook niet vreemd als deze vraag vaker langskomt. Wat echter wel in de OP staat is het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:41 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Spelletje tussen mijn moeder en mijn oom. Usernames heb ik ff weggehaald.
Ik dacht echt dat ik zou verliezen, maar KEA bleek ook een woordquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:42 schreef Baghdaddy het volgende:
Zojuist verloren (ronde 7.3) van Remlof!
Baghdaddy 399
Remlof 420
Succes verder!
Herkenbaar tegen die tegenstander. Dat had ik in de eerste ronde ookquote:Op zondag 30 oktober 2011 10:04 schreef OA het volgende:
Verloren tegen MrUnchained met 304-523
Ik heb de laatste 7 beurten (toen er nog tiles over waren) geen enkele klinker gekregen...![]()
MrUnchained, succes verder
Dat is de nog onbekende wordfeud cheat, zodra je die aanzet krijgt je tegenstander geen enkele klinker meerquote:Op zondag 30 oktober 2011 10:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Herkenbaar tegen die tegenstander. Dat had ik in de eerste ronde ook.
Moet je wel uitkijken dat je zelf niet alle klinkers krijgt, want met 7 keer een E kun je ook zo weinigquote:Op zondag 30 oktober 2011 10:30 schreef MrUnchained het volgende:
[..]
Dat is de nog onbekende wordfeud cheat, zodra je die aanzet krijgt je tegenstander geen enkele klinker meer.
Je kan ze altijd in een andere volgorde proberen neer te leggenquote:Op zondag 30 oktober 2011 10:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet je wel uitkijken dat je zelf niet alle klinkers krijgt, want met 7 keer een E kun je ook zo weinig.
Tussenstand woordbakker - MeneerJanssen 336 - 290quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:28 schreef woordbakkertje het volgende:
Tussenstand woordbakker - MeneerJanssen 272 - 197 (27 tiles left)
Je bent bij dezen uitgesloten van verdere deelname. Woordbakker is door.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:00 schreef Liquidist het volgende:
Toch niet, woordbakker gaat winnen!
Goed gedaan! Voortaan toch maar het hele potje met scrabulizer spelen!
305-411 (ik verloren dus)quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:24 schreef iBenny het volgende:
Nog 2,5 uur tot de deadline. Van de volgende spellen heb ik nog geen uitslag...:
RacerDKB - RacerDKB vs. Homdeck - de-cock
Ik heb met 411-305 gewonnenquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:24 schreef iBenny het volgende:
Nog 2,5 uur tot de deadline. Van de volgende spellen heb ik nog geen uitslag...:
Ik zweer je, het is niet mijn schuld...quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:24 schreef iBenny het volgende:
Neelix - Gobo42 vs. Raptorix - Raptorix
We hebben even doorgespeeld vandaag en ik heb uiteindelijk nipt gewonnen met 395 - 338. Lijkt ruimer dan het is.quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:08 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik zweer je, het is niet mijn schuld...![]()
Heb het hele weekend bijna niets van raptorix vernomen.. Huidige stand 236 - 200 voor mij met nog 20 tegels te gaan.
Meer geluk dan wijsheid na de hele partij achter te hebben gestaanquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:57 schreef Anne het volgende:
Homdeck - de-cock heeft net gewonnen met zijn laatste woord (smart, 53 punten).
Stand eindigde met 413 voor hem en 398 voor mij.
Ja was een goeie pot. Ik stond op een gegeven moment voor na het leggen van SWAPS, maar daarna kreeg ik bijna geen klinkers meerquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:53 schreef woordbakkertje het volgende:
Dat inmaken viel volgens mij wel mee. Ik vond het in ieder geval een leuke pot.
Ik kwam in het begin al dus flink op achterstand, was aardig aan het inlopen, maar toen kreeg ik net voor het einde de Q toebedeeld, zonder U beschikbaar was dat dus einde verhaal...quote:Op woensdag 2 november 2011 13:48 schreef eentwee het volgende:
Uitslag in ronde 7.4:
parasiet12 - Gobo42: 449 - 338
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |