Ik heb die ronde op de Eifel inmiddels voltooid (1:41.240) en 600,000 + auto rijker. Maar ik krijg niet meer tegen 150% uitgekeerd zoals gisteren, hoe kan dat weer terug naar 100% zijn?quote:Op dinsdag 29 november 2011 06:58 schreef Meike26 het volgende:
Dat is dat paarse vlaggetje, onder Open Lobby !
Als je morgen weer inlogt, heb je volgens mij al de 120% bonus. Die Ford heb ik waarschijnlijk wel voor je en anders ook wel een andere pick-up ? Wat is je PSN ?
Shit, ging net zo lekker met die 150%quote:Op woensdag 30 november 2011 19:25 schreef Meike26 het volgende:
Oke ! Is inderdaad een bruut ding, net als de Dodge Ram PU trouwens.
Dat van die inlog bonus is misschien door het onderhoud van afgelopen dagen. Misschien is die inlog bonus-actie ook wel afgelopen, want toen ik gister inlogte, kreeg ik al helemaal geen melding meer :S
Ik zit al op 1,5 miljoen... maar die bonus was dus tijdelijk?quote:Op woensdag 30 november 2011 19:56 schreef Dutchguy het volgende:
Dammit die inlogbonus moet nog wel gelden want ik ben bijna bij de benodigde 20 miljoen credits om mijn Fordje te kopen.
Ford GT '02 met evenveel PK als die Mark IV uit '67 maar dan voor 999,540 bij de occasiondealer met 92km op de teller.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:56 schreef Dutchguy het volgende:
Dammit die inlogbonus moet nog wel gelden want ik ben bijna bij de benodigde 20 miljoen credits om mijn Fordje te kopen.
Ik heb die bonus niet... even uit en inloggen?quote:Op woensdag 30 november 2011 22:08 schreef Meike26 het volgende:
Rustig maar jongens, ik heb mijn dagbonus weer![]()
En op 200% , dus no worry's en blijven sparen
Ah gelukkig, ben nou zo close tot het benodigde bedrag.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:08 schreef Meike26 het volgende:
Rustig maar jongens, ik heb mijn dagbonus weer![]()
En op 200% , dus no worry's en blijven sparen
Probeer eens een seasonal race? Aan het einde van zo'n race krijg je je credits te zien met daarbij het bonus percentage rechtsboven.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik heb die bonus niet... even uit en inloggen?
Edit:
Nog steeds geen bericht over de bonus.
Heb net een gewone race gereden in A-spec en kreeg gewoon de cr. dat erbij stond.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:06 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Probeer eens een seasonal race? Aan het einde van zo'n race krijg je je credits te zien met daarbij het bonus percentage rechtsboven.
Ik ben wel ingelogd en heb het spel maandag gekocht en had gisteren nog 150% en heb al zeker 1 jaar PSN.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:52 schreef Meike26 het volgende:
Ben je wel online dan ? Of ben je pasgeleden begonnen met psn ? Kan me ook wel indenken dat Kaz Yamauchi de beginnelingen niet teveel wil matsen, anders word het wel heel makkelijk cashen.
Mooi, dan zit je morgen of overmorgen op de max van 200%.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:02 schreef Nober het volgende:
Onlineloginbonus zojuist ontvangen is nu 170%
Maar als ik nu uitlog en dan weer inlog is het volgens mij weer 100%.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:19 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Mooi, dan zit je morgen of overmorgen op de max van 200%.
Dat zou zuur zijn. Ik lees net dat er meer mensen last van hebben op GTPlanet. Ze hebben er ook een topic over. Misschien heb je er wat aan:http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=226981quote:Op donderdag 1 december 2011 00:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar als ik nu uitlog en dan weer inlog is het volgens mij weer 100%.
Maar is deze wagen zoveel sneller dan een Enzo Ferrari, heb toevallig eens zitten vergelijken maar die Mark IV is qua pk's minder en qua gewicht wel wat lichter, beide MR.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:33 schreef Dutchguy het volgende:
[ afbeelding ]
Hebbes.
Fijne wagen idd, iets overstuur in de bochten maar dat vind ik alleen maar prettig. Ook nieuwe trophy: Penniless
Enzo is wel geinig, mist echter een extra versnelling vind ik persoonlijk.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:11 schreef Meike26 het volgende:
Misschien is Enzo wel sneller, maar Enzo is ook horkenbak 1e klas, zeker in vergelijk met de Mark IV
Ik kocht een Dodge Challenger R/T '70, wist ik veel dat 'ie begrenst was op 186 en maar 4 versnellingen heeft.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:15 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Enzo is wel geinig, mist echter een extra versnelling vind ik persoonlijk.
Ik vond een Chapparal bij die second-hand dealer. Vaak vind je daar onverwacht nog wel een een wagen die je prima voor zo'n event kunt gebruiken. Maar ook daar kunnen ze nog veel kosten dus goed om wat credits achter de hand te houden.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:59 schreef Nober het volgende:
Ik kan helemaal geen auto vinden voor die Historic Racing Car Cup, hoe hebben jullie dat gewonnen?
Staan die Chapparals er nu ook nog wel eens tussen dan? Ik zag een Mazda RX-7 LM Race Car maar geen idee of het competatief is.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:56 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik vond een Chapparal bij die second-hand dealer. Vaak vind je daar onverwacht nog wel een een wagen die je prima voor zo'n event kunt gebruiken. Maar ook daar kunnen ze nog veel kosten dus goed om wat credits achter de hand te houden.
Hoe is het eigenlijk met je login bonus afgelopen, werkt alles weer goed?
Met B-spec kan je Toyota 7 race-car winnen.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:59 schreef Nober het volgende:
Ik kan helemaal geen auto vinden voor die Historic Racing Car Cup, hoe hebben jullie dat gewonnen?
Je kunt ze op Online zetten he, dan moet je gewoon naar profiel van diegene die hem online heeft staan en op lenen klikken bij die wagen. Ik heb er 1 online staan, add me maar DSTRYR95quote:Op donderdag 1 december 2011 23:29 schreef matthisl het volgende:
De X2010 krijg je bij level 35, A spec of B spec maakt niet uit. Je kan geen X2010 lenen van iemand omdat je geen auto's met een nieuwprijs van meer dan 1 mln credits kan traden. Anders mocht je er wel een van mij hebben.
Enzo moet je goed afstellen, maar dat is erg moeilijk met die bak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |