Ik heb T. Kennedy..quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:07 schreef nils7 het volgende:
[..]
Wil best tegen je racen met L.Hamilton maar je hebt vast een idee hoe dat gaat aflopen
Er zal een ps4 komen en hier komt dan Gt6 ,lijkt mij sterk dat deze voor de ps3 is.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:58 schreef woessie het volgende:
Ik hoef eigenlijk geen nieuwe gt, deze is de max. Doe maar voor de helft van een nieuwe game 10 nieuwe tracks erbij, mogelijk een nieuw menu, ietwat features en nog 100 premiums. Dan heb je volgens mij gt6
Ja, klinkt goed. Vermaak me nog steeds prima met GT5. Hoewel ik nu ook even ben met Uncharted 3. Maar ja....Spa....lekker hoorquote:Op donderdag 10 november 2011 23:52 schreef Dutchguy het volgende:
Leuk nieuws vandaag. Yamauchi bevestigt dat zo'n beetje het plan is om om de twee maanden met DLC's te komen en dat ze al met GT6 bezig zijn.
Bron: GTPlanet
Met gt6 waren ze toch al mee bezig toen gt5 nog niet eens uit was... meen ik ergens gelezen te hebbenquote:Op donderdag 10 november 2011 23:52 schreef Dutchguy het volgende:
Leuk nieuws vandaag. Yamauchi bevestigt dat zo'n beetje het plan is om om de twee maanden met DLC's te komen en dat ze al met GT6 bezig zijn.
Bron: GTPlanet
Is dan ook een 15 jarig project natuurlijkquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:06 schreef nils7 het volgende:
[..]
Met gt6 waren ze toch al mee bezig toen gt5 nog niet eens uit was... meen ik ergens gelezen te hebben
Ik las ergens dat ze wat in DLC-vorm gegoten kan worden ws. voor GT5 uitgegeven zal worden en waar dat niet mogelijk is, de content zullen bewaren voor GT6. Zou trouwens best kunnen dat ze tijdens het maken van GT5 al bezig waren met GT6.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:06 schreef nils7 het volgende:
[..]
Met gt6 waren ze toch al mee bezig toen gt5 nog niet eens uit was... meen ik ergens gelezen te hebben
Hoeft ook niet hoor want je kan kiezen tussen de auto's, de tracks, de gear en de paint chips. Wil je alles dan ben je goedkoper uit als je het totaalpakket neemt maar het hoeft dus niet.quote:Op zaterdag 12 november 2011 09:03 schreef SanAnt het volgende:
Ik wil best af en toe 10 euro betalen maar dan wel met circuits en niet nog meer mazda´s of honda´s of nissan´s.
En meer lak kleuren boeien me ook niet echt veel .
Gelukkig let ik niet echt op schaduwen maar die extreme kartelranden waren me idd. wel eens opgevallen.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:21 schreef Meike26 het volgende:
De schaduwen zijn na de update wel sterk verbeterd hoor, goed, het kan nog steeds wel beter, maar de extreme kartelranden zijn nu wel weg !
Zit nog steeds te twijfelen, een playseat lijkt mij ook wel gaaf, maar ik heb genoeg MDF in huis om iets in elkaar te frutselen.
Mijn playseat staat zelfs op wielenquote:Op woensdag 16 november 2011 11:21 schreef Meike26 het volgende:
De schaduwen zijn na de update wel sterk verbeterd hoor, goed, het kan nog steeds wel beter, maar de extreme kartelranden zijn nu wel weg !
Zit nog steeds te twijfelen, een playseat lijkt mij ook wel gaaf, maar ik heb genoeg MDF in huis om iets in elkaar te frutselen.
Ja klopt, het is een soort login-bonus. Max krijg je 200% meer xp en credits. Vooral in de seasonals is dit een groot voordeel en kan het vooral qua credits flink snel gaan.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:57 schreef davako het volgende:
Gister GT5 opnieuw geïnstalleerd en ik heb het idee dat hij het nu wel doet, want wat duurde de installatie teringgggggg lang. Hij moest zo ontzettend veel grote bestanden downloaden en het ging allemaal tergend langzaam.
Dus dit weekend weer knallen racen.
Ik hoorde laatst iets over als je meerdere dagen achter elkaar het spel speelt dat je meer XP ontvangt. Klopt dit? Want dan is het verstandig om vandaag ook even het spel te spelen?
En staat die bonus ook nog ergens weer gegeven?quote:Op donderdag 17 november 2011 15:15 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ja klopt, het is een soort login-bonus. Max krijg je 200% meer xp en credits. Vooral in de seasonals is dit een groot voordeel en kan het vooral qua credits flink snel gaan.
Online georganiseerd??quote:Op donderdag 17 november 2011 16:38 schreef Meike26 het volgende:
Zondag rijdt ik een finale race op de Nordschleife.. Word toch me een partijtje spannend zeg
Succes! Hopelijk gaat het je beter af dan de Nederlandse taalquote:Op donderdag 17 november 2011 16:38 schreef Meike26 het volgende:
Zondag rijdt ik een finale race op de Nordschleife.. Word toch me een partijtje spannend zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |