abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 29 oktober 2011 @ 01:33:17 #126
212226 jrk1990
Il Dio non existe
pi_103696600
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 12:44 schreef Dutchguy het volgende:
Die eerste Bspec race is volgens mij bijna niet te doen met die 400PP beperking. Ik ben maximaal 2e geworden maar dan moet ik constant 'increase pace' doen. Vaak heb ik het gevoel dat 'maintain pace' niet werkt.
Civic type R '97. Ik dacht kansloos na 2 ronden, maar op het einde verliest de nummer 1 veel tijd, op 2 tienden niet gered, maar ik had mijn bob (34) niet actief gepushed fso, dus die moet te doen zijn.
pi_103696983
Meeste coureurs rijden het beste op 75% van de hitte balk... Dus bijna helemaal rechts, naarmate je in levels stijgt, kan de coureur ook beter onder druk (oververhit/heethoofd) presteren.

De 9 uurs race van Tsukuba heeft 1 van mijn coureurs ook wel eens in zijn uppie gereden :D
pi_103697111
Goeie tips hier thanks, ik denk dat mijn fout is dat ik hem constant push en dat hij daardoor te veel fouten gaat maken want ik hield hem constant op de 100% zeg maar. Morgen nog eens proberen.
  zondag 30 oktober 2011 @ 12:46:12 #129
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_103738758
Respect voor degenen die de licenties allemaal op goud hebben ,ben hier maar weer mee begonnen op 1 na nu allemaal zilver(met wat gouden ertussen) S4 wil maar niet lukken om zilver of goud te halen 8)7 8)7 !
Nu wwer met B begonnen maar B_6 lukt maar niet om goud te halen op .006 2x ,maar zo blijf je wel bezig in het spel :Y :Y
pi_103778206
Die derde B-spec challenge (op tokio route 246) haal ik nog niet.
Mijn auto's is gewoon te traag. Loop te weinig in in de bochtige gedeeltes en op t rechte stuk kom ik gewoon niet in de slipstream.. Bob is lvl 36, dus daar ligt het niet aan.

Gebruikte gisteren een Ford GT die redelijk aan de max van de specificaties zat, maar dat gaat hem niet worden.

Welke auto hebben jullie daar gebruikt?
pi_103782759
Ik ga hem vanavond denk ik even proberen met de Formula GT, eventjes knijpen in de motor tot 650PP, maar met tractie en downforce/bochtensnelheid moet ik hem dan wle halen. Is echt een pittige race dit. Als je eenmaal bij de Citroen GT bent, die 2e ligt, begint hij plotseling meer gas te geven... erg irritant.

Oneerlijk om het zo te doen, maar vrijdag heb ik 20.000.000 uitgegeven aan een oud Fordje :D Dus ik kan weer opnieuw beginnen met sparen.
pi_103797468
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 13:12 schreef Meike26 het volgende:
Ik ga hem vanavond denk ik even proberen met de Formula GT, eventjes knijpen in de motor tot 650PP, maar met tractie en downforce/bochtensnelheid moet ik hem dan wle halen. Is echt een pittige race dit. Als je eenmaal bij de Citroen GT bent, die 2e ligt, begint hij plotseling meer gas te geven... erg irritant.

Oneerlijk om het zo te doen, maar vrijdag heb ik 20.000.000 uitgegeven aan een oud Fordje :D Dus ik kan weer opnieuw beginnen met sparen.
Ik heb ook mijn zinnen op die Ford gezet, maar 20 miljoen credits, mijn hemel....
  maandag 31 oktober 2011 @ 22:19:29 #133
212226 jrk1990
Il Dio non existe
pi_103810583
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 10:56 schreef Sant. het volgende:
Die derde B-spec challenge (op tokio route 246) haal ik nog niet.
Mijn auto's is gewoon te traag. Loop te weinig in in de bochtige gedeeltes en op t rechte stuk kom ik gewoon niet in de slipstream.. Bob is lvl 36, dus daar ligt het niet aan.

Gebruikte gisteren een Ford GT die redelijk aan de max van de specificaties zat, maar dat gaat hem niet worden.

Welke auto hebben jullie daar gebruikt?
Peugeot 908 FAP,
70% vermogen
peace of cake :)
pi_103810915
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 19:11 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Ik heb ook mijn zinnen op die Ford gezet, maar 20 miljoen credits, mijn hemel....
Laatst die Ferrari 330 P4 racecar even gekocht voor 20M, ouch... :D Nog geen meter in gereden ook... :')

Heb trouwens wel alle 60 licences gold. :) Zal even kijken welke moeilijke je noemde in je vorige post, even zien of ik die ook moeilijk vond...

Alles met Dualshock 3 gewoon gespeel trouwens. Enige die ik nog moet golden in het spel is de Vettel challenge op Suzuka, rij nu 2:11.5 ong. en moet sub 2:10... Dus dat wordt nog ff oefenen... Maar als ik die haal ga ik ook de 24 hour races doen want dan kan ik platinum halen 'makkelijk' namelijk want verder bijna alle 'gameplay' trophies al gehaald (Nurburgring GT-R record etc.).
Jack does it in real time...
  maandag 31 oktober 2011 @ 22:28:35 #135
212226 jrk1990
Il Dio non existe
pi_103811182
Ik ga eerst alle groep C bolides kopen, want daar ben ik echt fan van

als ik 20m zou moeten spenderen dan zou ik voor de 330 p4 gaan :)
pi_103816836
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2011 22:24 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Laatst die Ferrari 330 P4 racecar even gekocht voor 20M, ouch... :D Nog geen meter in gereden ook... :')

Heb trouwens wel alle 60 licences gold. :) Zal even kijken welke moeilijke je noemde in je vorige post, even zien of ik die ook moeilijk vond...

Alles met Dualshock 3 gewoon gespeel trouwens. Enige die ik nog moet golden in het spel is de Vettel challenge op Suzuka, rij nu 2:11.5 ong. en moet sub 2:10... Dus dat wordt nog ff oefenen... Maar als ik die haal ga ik ook de 24 hour races doen want dan kan ik platinum halen 'makkelijk' namelijk want verder bijna alle 'gameplay' trophies al gehaald (Nurburgring GT-R record etc.).
Alle licences gold? Wow, als er 1 ding is in GT5 wat ik nooit zal halen is alle licences gold halen. Ik ben allang blij dat ze niet verplicht meer zijn zoals in vorige GT's. :D
pi_103816872
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 22:28 schreef jrk1990 het volgende:
Ik ga eerst alle groep C bolides kopen, want daar ben ik echt fan van

als ik 20m zou moeten spenderen dan zou ik voor de 330 p4 gaan :)
Ik ben nou bezig met die Japanse kleine karretjes te kopen (premium) voor die seasonal races die ik nog niet gedaan had in die klasse. Gelukkig zijn ze heel wat minder dan 20 miljoen. :P
pi_103819306
Er staan als het goed is ook nog Japanse klassiekers in de online showroom ! Celica, Galant Coupé enz enz ook oude skyline als ik het goed heb.
Allemaal 'nieuw' met een 0km stand, ze rijden heerlijk, met een zwaardere uitlaat klinken ze ook goed, zien er qua model leuk uit, alleen toch jammer dat ze niet Premium zijn...
pi_103828727
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 06:25 schreef Meike26 het volgende:
Er staan als het goed is ook nog Japanse klassiekers in de online showroom ! Celica, Galant Coupé enz enz ook oude skyline als ik het goed heb.
Allemaal 'nieuw' met een 0km stand, ze rijden heerlijk, met een zwaardere uitlaat klinken ze ook goed, zien er qua model leuk uit, alleen toch jammer dat ze niet Premium zijn...
Ga ze eens proberen, ze kosten niet veel. Vraag me alleen af of er een maximum is aan wagens die je kunt houden in je garage.
pi_103833750
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 13:35 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Ga ze eens proberen, ze kosten niet veel. Vraag me alleen af of er een maximum is aan wagens die je kunt houden in je garage.
Volgens mij niet. Ik zit inmiddels op 910 en spaar vrolijk verder!
Tussen dromen en doen staat slechts het woord 'en'
pi_103835369
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 november 2011 16:08 schreef matthisl het volgende:

[..]

Volgens mij niet. Ik zit inmiddels op 910 en spaar vrolijk verder!
Ah mooi, dus ik kan nog even. :)

Valt me trouwens op dat ook onder Standards er nog bijzondere wagens zitten zoals de Mitsubishi HSR-II Concept '89 met enorme werkende remkleppen:

pi_103836654
Maar bij de Veyron hebben ze de achtervleugel geamputeerd.... En bij de premium Murcielago komen de inlaten ook niet omhoog :(
pi_103837725
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 17:11 schreef Meike26 het volgende:
Maar bij de Veyron hebben ze de achtervleugel geamputeerd.... En bij de premium Murcielago komen de inlaten ook niet omhoog :(
Volgens mij heb ik die achtervleugel wel omhoog zien gaan toch? Vanavond even checken dan. Sowieso wel raar dat ze van die wagen een Standard gemaakt hebben.
pi_103843667
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 17:34 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik die achtervleugel wel omhoog zien gaan toch? Vanavond even checken dan. Sowieso wel raar dat ze van die wagen een Standard gemaakt hebben.
De vleugel gaat ook gewoon omhoog. Ik heb wel gemerkt dat de kwaliteit van de de standaard autos erg veel verschilt, soms zien ze er net uit als een premium model maar heb je geen cockpit en soms is het echt niet om aan te zien.

Erg raar.
pi_103846757
Komt die achtervleugel dus wel omhoog ? Dan moet ik zelf nog eens kijken...Kan ook zijn dat ik een ander model bedoelde en in de war ben met feit dat Veyron idd premium had moeten zijn?
pi_103851866
De Veyron is een Standard auto waarbij de vleugel wel kan bewegen
pi_103864462
Dan had ik dat verkeerd idd... Heb hem in het begin ook wel gebruikt maar daarna al snel laten staan, weinig lol aan te beleven.
  woensdag 2 november 2011 @ 09:45:41 #148
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_103865491
Zelfs getuned stuurt die veyron niet erg lekker. De race versie van de nsx daarintegen rijdt m het snot voor de ogen op de ns.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  woensdag 2 november 2011 @ 12:41:56 #149
69446 woessie
Rond een doos dansen
pi_103870888
Die Veyron kan niks behalve rechtdoor gaan. Not my cup of tea
Rond een doos dansen
In Mekka
Dat is pas leuk
pi_103872811
GT5 is weer in de kast beland voor onbepaalde tijd.

Dader: Battlefield 3
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')