Dat word dus ook gefixed !!quote:After this December update you can purchase a second car and so on from the dealer.
Wordt gefixed dus, netjes. Ik denk dat hij zich even heel erg boos gemaakt heeft op Sony.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:18 schreef Meike26 het volgende:
Yamautchi-san op twitter:
[i]
[..]
Dat word dus ook gefixed !!
Nog geen nieuwe seasonals, ws. omdat ze in de States de DLC pas volgende week krijgen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:51 schreef LDS het volgende:
Is de DLC het het geld waard? Want er zitten toch geen nieuwe evenementen inbegrepen, of vergis ik me nu?
Gek he?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:23 schreef nils7 het volgende:
Bij lage snelheden heb ik een andere stuur uitslag dan bij hoge.
ja want bij de X2010 heb ik 't nietquote:
24 Uur mijn PS3 aan laten staan, ik ben toch altijd bang dat hij doorbrandt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:08 schreef DeeBee het volgende:
Die nieuwe time-trials bij de seasonal events, die met die Formula GT, 2 rondjes rijden en 1:12.xxx terwijl 1:16 al gold is, andere trial letterlijk het eerste rondje 1:08.5xx terwijl 1:15 gold is, wtf?!Lekkere uitdaging...
Bijna lvl 39 op B-spec nu, m'n Bobs hebben weer 24u racen achter de kiezen...
2 dingen:quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:14 schreef DeeBee het volgende:
Heb het nu 2x gedaan en goed gegaan...*klopt af*
Wel nice, want met 200% bonus pakte ik even 5.6 miljoen XP, dat was ongeveer heel level 38!
Die seasonal events vind ik toch wel leuk! Nu met die Formula GT enzo, die zijn best leuk.
Enige jammere vind ik dat die 'expert seasonal events' het leukste zijn! Zo waren ze in het begin ook: limiet op banden, BHP, performance points en weight en racen maar!
Maar nee, toen bedachten ze dat je ook dikke overpowered bakken kan kiezen, zo jammer vaak... Maakt de uitdaging zoveel minder...
Hier kan ik wle over mee praten jaquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:07 schreef woessie het volgende:
Een race verliezen is helemaal niet erg, het is juist tof om in de middenmoot te blijven. Dat betekent dat je elke ronde weer zweet en vecht voor een beter plekje. Elke crash is dodelijk voor je resultaat.
Altijd winnen is echt saai
24 uur kan makkelijk! Mijne staat al ruim een week aan met B-spec. Wel vaker gedaan.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:12 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
24 Uur mijn PS3 aan laten staan, ik ben toch altijd bang dat hij doorbrandt.![]()
Ben met de 2e Endurance race bezig, 4 uur lang op Tsukuba met die Mazda's. Best leuk om te proberen een 25 sec. voorsprong te pakken om veilig te kunnen pitten. Was nog best lastig want ze reden behoorlijk door.
Toch maar eens proberen dan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:59 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
24 uur kan makkelijk! Mijne staat al ruim een week aan met B-spec. Wel vaker gedaan.
Mooi, ben blij dat ik me in heb kunnen houden door de auto's niet te kopenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:30 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Toch maar eens proberen dan.
In ander nieuws: http://www.gtplanet.net/m(...)mo-5-content-coming/
Hij is goed te doen hoor. Je begint met van die kleine stadsautootjes in A-spec. Voor elke race kun je hulpmiddelen aan en uit zetten. Verder kun je veel meer grip krijgen door zachte banden te kopen in de tuningsshop alhoewel dat het spel soms te makkelijk maakt. Maar je kunt dus zelf alles aan of uit zetten en de game laat die keuze aan jou.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:30 schreef maxmeyer het volgende:
Is de instapdrempel erg hoog? Denk eraan om hem te kopen, ben wel een complete noob :c
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |