quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:28 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Dat zeker. Kwalitatief zal het dik in orde zijn maar de styling en fit doet me niet zoveel.
Pic related: dat is het type fit wat ik nu voornamelijk draag. Hij mag wel wat losser omdat ik wat meer chunky kleding ga dragen in de winter en inmiddels fanatiek squat. Dit is meer ter beeldvorming.
En komisch omdat dat ik mijzelf op google vond als een van de eerste fitpics, maar dat is ongerelateerd.Aah ok, en wat is je budget dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
Zowiezo foto's!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:58 schreef FFloyd het volgende:
Ik verkoop een APC Petit Standard, maat 29. Is wel 9 maanden gedragen en ongewassen...![]()
Mits interesse kan ik foto's maken e.d. Ik draag 'm zelf niet meer en zonde dat 'ie hier in de kast ligt, mag weg voor weinig als iemand 'm wil hebben.
Gewoon op je telefoon bijhouden.. Tenzij het je niet boeit of maar 1 paar hebtquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:38 schreef Atta-boy het volgende:
Die samurai van Sinji <3
Hoe houden jullie de actual wear aan?
Ik houd het nu een beetje bij op m'n telefoon voor m'n japan blue x momo want bij mij apc's weet ik het niet zo goed meer.
Dit, begindatum ongeveer onthouden en je kan ongeveer wel gokken hoe lang je hem gedragen hebt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:52 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Uit mijn hoofd een makkelijke datum beginnen.
1 april Edwin waarvan laatste 4/5 weekenden niet gedragen en de rest wel
Ik heb de begin datum in m'n telefoon gezet en zo kan ik ongeveer een inschatting maken hoe lang ik de broek al draag.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:52 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Uit mijn hoofd een makkelijke datum beginnen.
1 april Edwin waarvan laatste 4/5 weekenden niet gedragen en de rest wel
http://tinyurl.com/3ru93ngquote:Op woensdag 19 oktober 2011 04:51 schreef electrocrash het volgende:
Misschien domste vraag en ben ik gewoon lui, wat is faden? :$
Die oranje stitching wordt volgens mij gewoon wit zodra je hem hebt gewassenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:34 schreef Greebs het volgende:
Zo, de stap toch maar genomen, waarschijnlijk gaat het faden eeuwen duren met hoe weinig ik jeans kan dragen en de denim, maar voor 60 euro ben ik wel bereid een gok te wagen. 30/34 NJ SJDDO it is.
@zwartemarktplaats: Heb ook nog jouw V&A overwogen, zeker nu de prijs gelijk is, maar voor mij is volledig oranje stitching makkelijker te combineren dan oranje+ecruEn hoewel ik vrij zeker ben van de maat, is het ook voor een evt. ruilactie wat makkelijker via M@W website.
Doe even een berichtje als je ze te koop zet, wellicht interesse, die A&F cardigan die ik van je gekocht heb was ook echt als nieuw.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:41 schreef zwartemarktplaats het volgende:
edit: Ik ga maar wat meer kleding verkopen. Daar is best nog wel veel animo voor. Ik heb hier nog wat overhemden liggen van boss, scotch & soda wat dingen uit de h&m lanvin collab (met tags), lacoste polo's etc. Alles nog als nieuw.
Niemand die weet?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 02:28 schreef Donnis het volgende:
Heb van de week een Levi's 501 gehaald, ben er echt blij mee want is gewoon een mooie broek. Probleem is alleen dat ik nogal kleine voeten heb en de uiteindes van de broekspijpen heel groot dus valt helemaal over mijn shoes heen. Kan ik die laten inkorten bij kledingmaker zodat je dus tapered effect krijg? Zijn er mensen die dit ook eens een keer gedaan hebben, wat is jullie ervaring?
Kan je laten doen bij Tenuedenimes in Amsterdam. Geen idee hoeveel het kost, maar zij kunnen dat vast wel regelen voor jequote:
Bellen kan altijd om te informeren.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:31 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Kan je laten doen bij Tenuedenimes in Amsterdam. Geen idee hoeveel het kost, maar zij kunnen dat vast wel regelen voor je
Dat is Kayodic of andere forumsquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:51 schreef zwartemarktplaats het volgende:
http://nordicdenimhouse.c(...)aro-featuring-viper/
N&F x momo collab na 9 maanden op een vrouw. Mooi resultaat.
Ditquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:45 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Doe even een berichtje als je ze te koop zet, wellicht interesse, die A&F cardigan die ik van je gekocht heb was ook echt als nieuw.
Ik vind de stacks ook niks, het is tof dat het zich zo kan vormen, maar ik vind een subtiele cuff of hem mooier.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:07 schreef don-diablo het volgende:
Ik vind die stacks ook helemaal niks van kayodic. Het resultaat is tof geworden maar hemmen moet kunnen.
Ik zie je topic niet? Welke maat heb je over het algemeen? M?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:41 schreef zwartemarktplaats het volgende:
De hele dag zo ziek als een hond in mijn H&M raws zitten zweten. Tel hierbij op alle bierfades, zoete drankjes en zwemmen in de maas dan wordt dit by far de smerigste raw denim ooit.
edit: Ik ga maar wat meer kleding verkopen. Daar is best nog wel veel animo voor. Ik heb hier nog wat overhemden liggen van boss, scotch & soda wat dingen uit de h&m lanvin collab (met tags), lacoste polo's etc. Alles nog als nieuw.
Die N&F komt er wel.
Tenue de Nimes.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:02 schreef electrocrash het volgende:
Weet iemand nog een goede jeans winkel in amsterdam?
En op ebay, waar moet je daar op letten? Hoe weet je dat het jouw maat is(elk land verschilt), of het geen fake is, de exacte prijs, of het niet eerder is gebruikt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |