quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:23 schreef LastRequest het volgende:
Enorm irritant, ik wil m'n artikelen voor een tentamen bestuderen.. maar die moet je dan ergens in de krochten van de universiteit ophalen en kopieren enzo.. En ik doe al sinds september dit vak, die map is áltijd weg.. Zo kan ik toch niks *kras*
Gelukkig was dat bij ons nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:49 schreef Mikkie het volgende:
En waarom ben je niet gaan helpen?
Ik heb zojuist een vloer eruit staan bikken met een klopboor. Helaas nog niet klaar
Down on me?quote:
Verder nog niet veel overgebracht ofzo, ik wil eerst de vloer hebben liggen. Op 1,5 strook (heerlijk, over de lengte zagenquote:
Dat is nog vrij snel gedaan. Daarna de plinten plakken of zit er dat al bij? Al bekende fokkers gespot?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:35 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Verder nog niet veel overgebracht ofzo, ik wil eerst de vloer hebben liggen. Op 1,5 strook (heerlijk, over de lengte zagen) na ligt de woonkamer er in. Morgen heb ik heel de dag de tijd, dus dan wil ik de kamer, gang en gangkast af hebben. Dan even plinten leggen, en dan is de vloer in ieder geval klaar
Als het goed is, is dat dus morgenavond wel gedaan
En IB heeft haar zeker meteen een zaag en een stuk vloer gegeven?quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En IB heeft haar zeker meteen een zaag en een stuk vloer gegeven?
Grappig hoe je dat zegt, meubel voor onder TV ipv meubel om TV op te zettenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:35 schreef IrishBastard het volgende:
Heuj, perfecte meubel gevonden voor onder de TVVia Marktplaats, in Nijmegen
Ik lag de hele tijd te slapen.. toen ik wakker werd was het alweer opgeklaard.. niet eens gemerktquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:48 schreef Dupje het volgende:
[..]
http://www.flickr.com/pho(...)54773/in/photostream
Melancholia, Captain American, Drive, Faster, Blitz.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:48 schreef Mikkie het volgende:
Weer een zonnetje vandaag!
Nog mensen moet goede filmtips?
Proactiviteit wordt dus afgestraft. Beetje jammer.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:49 schreef IrishBastard het volgende:
Ook mooi, voor zo'n businessevent allemaal mensen geronseld omdat ik weer wilde dit jaar. Eigen team samengesteld dus, krijg je nu een mail van de docent die het wil regelen dit jaar, heeft 'ie allemaal andere mensen, en gaat hij alles door elkaar gooien om 'een betere ervaring en expertise' te krijgen per team
Geef dat dan van tevoren aan, ik wil gewoon met die mensen in het team, en niet allemaal gekke wiskundigen
Ik ben nog een beetje huiverig voor Melancholia. Drive vond ik niet geweldig (maar het kan ermee te maken hebben dat ik 'm om vier uur 's nachts keek). Faster en Blitz reeds gezien, zal Captain America eens checken. Net ook even het filmtopic even doorgekeken, dus weer wat tips opgedaanquote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Melancholia, Captain American, Drive, Faster, Blitz.
Allemaal wel ok, alleen bij die eerste een waarschuwing: Lars von Trier. That is all.
En Thor als je die nog niet gezien hebt.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:31 schreef HostiMeister het volgende:
Dan moet je baseketball kijken, altijd lachuh!
Zoiets?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Misschien zou je het al vast kunnen aankaarten? Dat er rekening wordt gehouden met projectindeling enzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De genoemde praktijkvakken stellen voor mij weinig voor, en ik zou hooguit 1 les daarvan missen.
Dat.Meneer wilde dat hij zelf weer student wasquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:47 schreef HostiMeister het volgende:
Die docent is ook een ontzettende naar afgunst ruikende pik als ik mijn mening alleen op dat mailtje mag baseren trouwens.
Het is juist een vd meest chille docentenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:47 schreef HostiMeister het volgende:
Die docent is ook een ontzettende naar afgunst ruikende pik als ik mijn mening alleen op dat mailtje mag baseren trouwens.
Dan zou ik gewoon gaan. Vooral als het een chille docent is.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:34 schreef Cocktailprikker het volgende:
@ Mikkie ik vroeg geen " vrij", ik heb de situatie voorgelegd waar ik nu mee zit, gevraagd of het project idd de enige " belemmering" is, wat dus zo is
die heb jij ontworpen of ?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:36 schreef Cocktailprikker het volgende:
En nu ga ik btw weer verder met gaten boren en lassen. Op de kaart van vandaag, 8 prototype tafels. Wel grappig want dit ontwerp gaat waarschijnlijk de nieuwe hardloper worden de komende jaren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |