Meer dan 200 m² woonruimte... ik weet niet wat jij klein of groot noemt, maar het is meer dan 1½ doorzonwoning.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:32 schreef ieniminimuis het volgende:
alleen snap ik niet wat je met 4 wc's moet in zo'n kleine huisje...
Dan is het toe aan een complete renovatie. Uniek ingericht is het wel, maar denk niet makkelijk verkoopbaar gezien het compleet teruggebracht moet worden naar orginele staat wil je het kunnen verkopen. Tenzij je het interieur erbij krijgt.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:16 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Er zitten zelfs kamasutra deuren voor de ruimte met de wasmachine
Vraag me eigenlijk wel af hoe die woning eruit zou zien als de bewoner zijn spullen eruit heeft gehaald, heeft het dan nog iets van de sfeer over of is het dan gewoon een grote puinhoop?
Uit de tekst dus binnen nu en 14 jaar houd de erfpacht op en dan mag je dat weer opnieuw over gaan steggelenquote:Op donderdag 3 november 2011 22:33 schreef weetje11 het volgende:
xD
http://www.funda.nl/koop/(...)arnicalaan-22/fotos/
(stond er al op...)
En in de winter kan het gaan waaien als je een deur open doet door temperatuurverschilquote:Op vrijdag 4 november 2011 18:41 schreef HetKlusKonijn het volgende:
^^ Dat is inderdaad een gaskachel, en uit de aanwezigheid van dat ding kun je dus ook concluderen dat er hoogstwaarschijnlijk geen CV in dat huis zit. Heel niet erg hoor, gaskacheltjes zijn erg knus.
2 mannen natuurlijkquote:Op donderdag 3 november 2011 20:37 schreef lady-wrb het volgende:
wat een afgrijselijk huis. wat voor types zouden daarin wonen?
Er zit een badkamer tussen de woonkamer en die kamer met dat trapje en verhoogde gedeelte....quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:16 schreef Smurfkuh het volgende:
Om dit stukje bij de woonkamer te betrekken, vonden ze de woonkamer te groot worden..
Die foto van Michael Jackson...quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:16 schreef Smurfkuh het volgende:
Om dit stukje bij de woonkamer te betrekken, vonden ze de woonkamer te groot worden..
[ afbeelding ]
Moest wel lachen om die koe, dat is een prachtig verkoop argument.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:16 schreef Smurfkuh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/renswoude/huis-47282098-groeperweg-3/
Ohja je krijgt er gratis een koe bij!!
Lodewijk XIVquote:Op donderdag 3 november 2011 20:37 schreef lady-wrb het volgende:
wat een afgrijselijk huis. wat voor types zouden daarin wonen?
Ik dacht eerst dat het een grote bak met Lego wasquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:16 schreef Smurfkuh het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind de inrichting dus serieus mooi! slikquote:Op zondag 30 oktober 2011 10:25 schreef Rewimo het volgende:
Het huis van Ronald Koeman staat ook te koop, leuk optrekje wel
Ik vraag me af wat hier nou naast die stoelen staat
[ afbeelding ]
Sommige delen inderdaad wel ja. Maar ik had (als architectuur student) nooit zo'n huis ontworpen. Hoop onlogica.quote:Op maandag 7 november 2011 15:53 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ik vind de inrichting dus serieus mooi! slik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |