Zat ik ook aan te denken, Parijs is inderdaad leuker met je vriendin.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:04 schreef BasEnAad het volgende:
Ik zou voor Berlijn gaan. Parijs kun je beter doen als je ouder bent, of met je vriendin.
Londen is gewoon een lelijke stad, maar da's mijn mening.
Thanks, hier heb ik wat aan. Alleen is het niet zo dat Berlijn ook een hele moderne stad is?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:20 schreef Seam het volgende:
Berlijn is echt tof, maar met 17 jaar ga je wel een aantal mooie uitgaansplekken missen. Londen is misschien wel wat duurder, maar voor een vriendenreisje kan ik het veel meer aanraden. Veel gezelliger om te stad te zien en je kan tenminste nog een leuke pub induiken een paar keer per dag voor een biertje. De pubs in Berlijn zijn lang niet zo leuk of gezellig. En aangezien je nog geen 18 bent zal je niet veel andere mogelijkheden hebben.
Qua shoppen is Londen verreweg een stuk interessanter, zeker als ik je stijl zie in Userfoto'sVeel toffe hippe winkeltjes en zolang je niet in de duurste winkelstraten gaat winkelen vind je daar echt een hoop.
Overnachting gewoon doen bij een youth hostel, vaak spotgoedkoop (amper een verschil met Berlijn) en heb je vaak ook nog toffe mensen die je tips kunnen geven of waar je een avondje mee kunt chillen.
Beide steden hebben rond die tijd van het jaar een mooie sfeer, als je voor klassiek gaat dan kan ik je Londen aanraden, veel mooier en netter. Berlijn is daarentegen weer wat 'volkser' met typische kerstmarkten en om de 100 m bratwurst.
Bepaalde delen wel zijn inderdaad wel hypermodern, maar het ademt niet echt een moderne sfeer overdag. 's Avonds is het een stuk beter, dankzij alle toffe feesten en uitgaansplekken, maar vaak zijn die vaak hogere leeftijden. Overigens qua fotografie is Berlijn wel interessanter inderdaad, veel verschillende gebieden met historische achtergrond of enorm contrast qua rijkdom en architectuur.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:26 schreef Moffol het volgende:
[..]
Thanks, hier heb ik wat aan. Alleen is het niet zo dat Berlijn ook een hele moderne stad is?
Maar is Berlijn niet meer iets voor de zomer met de mooie parken en stadsstranden?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:27 schreef Klonk het volgende:
Berlijn als 17 jarige, geen twijfel over mogelijk, London en Parijs zijn tof en moet je ook zeker eens naar toe gaan, maar lekker voor later bewaren
Die heb je in Parijs en Londen ook.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:30 schreef Moffol het volgende:
[..]
Maar is Berlijn niet meer iets voor de zomer met de mooie parken en stadsstranden?
Berlijn is ook tof met minder mooi weerquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:30 schreef Moffol het volgende:
[..]
Maar is Berlijn niet meer iets voor de zomer met de mooie parken en stadsstranden?
Ik zou het omdraaien. Londen in de winter vind ik het mooiste seizoen voor die stad en erg speciaal. Bij Berlijn is de stad altijd erg mooi. Laat je overigens niet tegenhouden door het zogenaamde prijsverschil, in Londen moet je gewoon soms iets beter zoeken voor een goedkoper alternatief.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:30 schreef Moffol het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |