De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zich wel fascinerend om te zien hoe zo'n hont helemaal opgaat in het drolsnuffelen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:06 schreef Ezechielk het volgende:
UDOWU deel 480: Poepsnuffelen was ook wel een mooie TT geweest.
kun je niet nog even gaan en er een filmpje van maken? ik kan me er niet zoveel bij voorstellen namelijk. dank je welquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op zich wel fascinerend om te zien hoe zo'n hont helemaal opgaat in het drolsnuffelen._!
Volgende keerquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
kun je niet nog even gaan en er een filmpje van maken? ik kan me er niet zoveel bij voorstellen namelijk. dank je wel
nice nice! ik kijk ernaar uit. als het mooi is ga ik denk ik in f&f een filmdump openen "post hier poep snuffelende beesten filmpjes"quote:
Moet je wat vaker buiten komenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
kun je niet nog even gaan en er een filmpje van maken? ik kan me er niet zoveel bij voorstellen namelijk. dank je wel
poepeters bestaan ook.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:10 schreef mc-Piel het volgende:
Honden doen niet alleen aan poepsnuffelen. Honden doen ook aan kontsnuffelen, ook een merkwaardig fenomeen.
lekker persenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Een hont die zit te poepen kijkt ook altijd zo overdreven zielig
Mijn hont kijkt altijd eerder geconcentreerd. Alsof ze zich er compleet bewust van is waar ze mee bezig is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Een hont die zit te poepen kijkt ook altijd zo overdreven zielig
Geen vakantie?quote:
Mijn hont kijkt juist heel onschuldig alsof er gewoon niks gebeurt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:12 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Mijn hont kijkt altijd eerder geconcentreerd. Alsof ze zich er compleet bewust van is waar ze mee bezig is.
De mijne kijkt me altijd aan met een blik van "kijk eens niet joh jij viespeuk!"quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:12 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Mijn hont kijkt altijd eerder geconcentreerd. Alsof ze zich er compleet bewust van is waar ze mee bezig is.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De mijne kijkt me altijd aan met een blik van "kijk eens niet joh jij viespeuk!"
Ik kijk dan ook maar braaf de andere kant opquote:
ruspekt foor die poepunde hont man! goet besigquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kijk dan ook maar braaf de andere kant op
Ikke!!quote:
Ik heb goede voorgevoel jij gaat niet lerenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:18 schreef coban het volgende:
Ik heb goede voornemen ik ga vandaag leren
Gefeliciteerd met je vorige verjaardagquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ikke!!
Nog maar 11 maanden en 3,5 week
Nee nee niet zo zeggen ik ga echt lwren anders ga ik tentamens niet halenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:18 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
Ik heb goede voorgevoel jij gaat niet leren
jij gat echt leren anders haal jij je tentamens niet oke okequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:19 schreef coban het volgende:
[..]
Nee nee niet zo zeggen ik ga echt lwren anders ga ik tentamens niet halen
Zo liefquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:19 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
jij gat echt leren anders haal jij je tentamens niet oke oke
hup van de FOK!s af en lernen du
Wat heeft je aantal posts te maken met je oud voelen?quote:
Het gevoel. Moeilijk uit te leggen. Komt met de jaren snap jequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat heeft je aantal posts te maken met je oud voelen?
Hoe oud ben ik dan wel nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:57 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Het gevoel. Moeilijk uit te leggen. Komt met de jaren snap je
ib4 P_z die 'pics van je zusje' zegt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:26 schreef Flippiee het volgende:
Zusje die keihard gaat zingen terwijl ik nog voor pampus lag.
quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:29 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ib4 P_z die 'pics van je zusje' zegt.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:29 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ib4 P_z die 'pics van je zusje' zegt.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |