De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zich wel fascinerend om te zien hoe zo'n hont helemaal opgaat in het drolsnuffelen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:06 schreef Ezechielk het volgende:
UDOWU deel 480: Poepsnuffelen was ook wel een mooie TT geweest.
kun je niet nog even gaan en er een filmpje van maken? ik kan me er niet zoveel bij voorstellen namelijk. dank je welquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op zich wel fascinerend om te zien hoe zo'n hont helemaal opgaat in het drolsnuffelen._!
Volgende keerquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
kun je niet nog even gaan en er een filmpje van maken? ik kan me er niet zoveel bij voorstellen namelijk. dank je wel
nice nice! ik kijk ernaar uit. als het mooi is ga ik denk ik in f&f een filmdump openen "post hier poep snuffelende beesten filmpjes"quote:
Moet je wat vaker buiten komenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
kun je niet nog even gaan en er een filmpje van maken? ik kan me er niet zoveel bij voorstellen namelijk. dank je wel
poepeters bestaan ook.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:10 schreef mc-Piel het volgende:
Honden doen niet alleen aan poepsnuffelen. Honden doen ook aan kontsnuffelen, ook een merkwaardig fenomeen.
lekker persenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Een hont die zit te poepen kijkt ook altijd zo overdreven zielig
Mijn hont kijkt altijd eerder geconcentreerd. Alsof ze zich er compleet bewust van is waar ze mee bezig is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Een hont die zit te poepen kijkt ook altijd zo overdreven zielig
Geen vakantie?quote:
Mijn hont kijkt juist heel onschuldig alsof er gewoon niks gebeurt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:12 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Mijn hont kijkt altijd eerder geconcentreerd. Alsof ze zich er compleet bewust van is waar ze mee bezig is.
De mijne kijkt me altijd aan met een blik van "kijk eens niet joh jij viespeuk!"quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:12 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Mijn hont kijkt altijd eerder geconcentreerd. Alsof ze zich er compleet bewust van is waar ze mee bezig is.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De mijne kijkt me altijd aan met een blik van "kijk eens niet joh jij viespeuk!"
Ik kijk dan ook maar braaf de andere kant opquote:
ruspekt foor die poepunde hont man! goet besigquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kijk dan ook maar braaf de andere kant op
Ikke!!quote:
Ik heb goede voorgevoel jij gaat niet lerenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:18 schreef coban het volgende:
Ik heb goede voornemen ik ga vandaag leren
Gefeliciteerd met je vorige verjaardagquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ikke!!
Nog maar 11 maanden en 3,5 week
Nee nee niet zo zeggen ik ga echt lwren anders ga ik tentamens niet halenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:18 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
Ik heb goede voorgevoel jij gaat niet leren
jij gat echt leren anders haal jij je tentamens niet oke okequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:19 schreef coban het volgende:
[..]
Nee nee niet zo zeggen ik ga echt lwren anders ga ik tentamens niet halen
Zo liefquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:19 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
jij gat echt leren anders haal jij je tentamens niet oke oke
hup van de FOK!s af en lernen du
Wat heeft je aantal posts te maken met je oud voelen?quote:
Het gevoel. Moeilijk uit te leggen. Komt met de jaren snap jequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat heeft je aantal posts te maken met je oud voelen?
Hoe oud ben ik dan wel nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:57 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Het gevoel. Moeilijk uit te leggen. Komt met de jaren snap je
ib4 P_z die 'pics van je zusje' zegt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:26 schreef Flippiee het volgende:
Zusje die keihard gaat zingen terwijl ik nog voor pampus lag.
quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:29 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ib4 P_z die 'pics van je zusje' zegt.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:29 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ib4 P_z die 'pics van je zusje' zegt.
quote:
Pics van je zusje.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:26 schreef Flippiee het volgende:
Zusje die keihard gaat zingen terwijl ik nog voor pampus lag.
Wijsheid ja geen schoonheidquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:14 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Schoonheid komt met de jaren of was dat iets anders
De middelste.quote:
De oudste van de tweequote:
Een foto onthuld slechts hoe een persoon er fysiek uitziet. Het gedrag bepaalt wat een persoon is. Jij bent een gedrocht.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:14 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Schoonheid komt met de jaren of was dat iets anders
Die heb ik gezien, lekker wijf welquote:
Bij mannen wel hoor. Bij vrouwen niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wijsheid ja geen schoonheid![]()
Er is gewoon geen hoop meer voor mij
Zo oneerlijk allemaal!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:41 schreef Intronic het volgende:
[..]
Bij mannen wel hoor. Bij vrouwen niet.
Ik snap de grap nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Een foto onthuld slechts hoe een persoon er fysiek uitziet. Het gedrag bepaalt wat een persoon is. Jij bent een gedrocht.
Computerprobleem
Gedrochten die niet uitkomen voor hun fysieke toestand, zijn vaak te onzeker om hun gedrag te veranderen in de weerspiegeling van hun werkelijke fysieke voorkomen. Wanneer een gedrocht zich namelijk aanpast aan de werkelijkheid, verandert er niet veel. De waarheid komt slechts boven water.
Computerprobleem
God discrimineert gewoon.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo oneerlijk allemaal!!
Jullie kunnen tegen een boom/muur/whatever aanzeiken. Jullie hoeven geen bowlingbal uit een klein gat te persen EN jullie worden hoe ouder hoe sexy-er
Wijsheid? Er staat "computerprobleem" in die post. Dan kan het al geen wijsheid zijnquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het si slechts een wijsheid
Ja echt he!quote:
JUllie hebben tieten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo oneerlijk allemaal!!
Jullie kunnen tegen een boom/muur/whatever aanzeiken. Jullie hoeven geen bowlingbal uit een klein gat te persen EN jullie worden hoe ouder hoe sexy-er
Fijn zo'n boobjobquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
pic van de middelste
[ afbeelding ]
duuuuuudequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
pic van de middelste
[ afbeelding ]
Ja en hoe ouder we worden hoe meer die richting de knieën gaanquote:
Damnquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
pic van de middelste
[ afbeelding ]
Tantoe lekker.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
pic van de middelste
[ afbeelding ]
Ik heb vakansie vakansiequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:46 schreef Plastic_zak het volgende:
cobanhoe was het vandaag met de trein?
Mijn beste vriend zei altijd: Mijn beste vriend heeft tieten en kut maar meer ballen dan welke kerel dan ook!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:47 schreef coban het volgende:
Mensen die zeiken dat ze man of vrouw zijn
Mensen die niet onzijdig zijn
Jij hebt echt teveel nasty picsquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eerste resultaat op google ken ik ook niets an doen
Over jou?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn beste vriend zei altijd: Mijn beste vriend heeft tieten en kut maar meer ballen dan welke kerel dan ook!_!
Wij mannen zijn altijd wel de mensen die volgens de vrouwen perfect in alles moeten zijn omdat het voor jullie nooit goed genoeg is. Maar als wij 1 ding willen zijn wij meteen kieskeurig.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en hoe ouder we worden hoe meer die richting de knieën gaan
Uhuhquote:
Ik wil geen perfecte man!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:48 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Wij mannen zijn altijd wel de mensen die volgens de vrouwen perfect in alles moeten zijn omdat het voor jullie nooit goed genoeg is. Maar als wij 1 ding willen zijn wij meteen kieskeurig.
Dit was serieus eerste resultaat op 'de middelste'quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt echt teveel nasty pics
Ik schrok van dat pijpbekkie van jequote:
Ik ben hermafrodietquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:47 schreef coban het volgende:
Mensen die zeiken dat ze man of vrouw zijn
Mensen die niet onzijdig zijn
Blij dat je niet gezocht hebt op "oudste"quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit was serieus eerste resultaat op 'de middelste'
Van Prof_Hoax geleerdquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik schrok van dat pijpbekkie van je
Ha broekkiequote:
Jahquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ben hermafrodiet
Mag dat ook?
Ik mocht op een gegeven moment niet meer mee naar het terrasquote:
Ik snap eigenlijk nog steeds niet waarom ik dat mag doenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:53 schreef Plastic_zak het volgende:
Mensen die mij hatenAlleen Flippiee mag mij haten
Omdat fappenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk nog steeds niet waarom ik dat mag doen
Ik snap niet waarom P_z denkt dat ik daar zijn toestemming voor nodig zou hebbenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:51 schreef coban het volgende:
[..]
Jahwil jij mijn hermafrodietenvriendjen zijn?
Omdat jij me ook nog heel veel liefde geeftquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat geeft mij meer een reden om er mee te stoppenquote:
hehequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom P_z denkt dat ik daar zijn toestemming voor nodig zou hebben
Haat en liefde ligt niet voor niets dichtbij elkaar he.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:56 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Omdat jij me ook nog heel veel liefde geeft
Hoezo?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:58 schreef Huppelmuts het volgende:
BUIKPIJN ALS EEN MALLE!!
Als ik dood ga wil ik terugkomen als een jochie. Vrouw zijn zuigt echt te erg!!
Het is toch geen nacht, gekkie.quote:
Die tijd had ik ook weleens, maar toen moest ik de wekker gaan zetten omdat de supermarkt anders dicht zou zijn als ik wakker werd, dus toen heb ik mijn ritme weer normaal gemaakt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Voor mij wel, ik sta boven tijd
Haha omggquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mocht op een gegeven moment niet meer mee naar het terras![]()
De mannen voelden zich aangetast in hun mannelijkheid omdat ik altijd als eerste de lekkere meiden zag lopen enz
Dat kan nu ook :Squote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:07 schreef coban het volgende:
Ik wil alleen een jongen zijn omdat ik dan het leger in kan. Als een eckte soldaat.
Tegenwoordig mogen vrouwen ook het leger in hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:07 schreef coban het volgende:
Ik wil alleen een jongen zijn omdat ik dan het leger in kan. Als een eckte soldaat.
Mij lijkt meisje wel leuk eigenlijkquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:07 schreef LompeHork het volgende:
Ik wil in mijn volgend leven weer jongen zijn, fijn de hele dag fappen en FOK!ken.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:07 schreef LompeHork het volgende:
Ik wil in mijn volgend leven weer jongen zijn, fijn de hele dag fappen en FOK!ken.
Dat doet een schoonstiefnichtje (quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tegenwoordig mogen vrouwen ook het leger in hoor![]()
Pff je lijkt Ezechielk wel, die was verbaasd dat hij een legervrachtwagen zag rijden met een vrouw achter het stuur
Das heul niet leuk!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Mij lijkt meisje wel leuk eigenlijk
Niks aan, was ik in mijn vorige leven, dan kun je niet met internet omgaan (laat staan FOK! vinden) en die tetten hingen in de weg. Tevens een maandelijkse irritatie.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Mij lijkt meisje wel leuk eigenlijk
Nee hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:09 schreef coban het volgende:
Vrouwen kunnen zeker wel het leger in, maar die worden geloof me kapothard gediscrimineerd.
Vrouwen worden sowieso nog steeds gediscrimineerdquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:09 schreef coban het volgende:
Vrouwen kunnen zeker wel het leger in, maar die worden geloof me kapothard gediscrimineerd.
Weet je hoe zeldzaam die zijnquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, beetje niets doen en gewoon leuke man vinden later.
Mannen ook, herinner je gym op de middelbare nog!?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vrouwen worden sowieso nog steeds gediscrimineerd
Wat was er toen dan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Mannen ook, herinner je gym op de middelbare nog!?
HE!?
Gewoon gaan janken en je krijgt alles voor elkaarquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:10 schreef coban het volgende:
Nja ik ben wel blij met meisje zijn want nu kun je zielig kijken en krijg je alles voor elkaar
Nja dat was eigenlijk meer toen ik 7 was
Het echte leger he, niet die 2 oefeningen op een bankje in nederland.quote:
meneer ik ben ongesteld en kan dus niet meedoen met gym vandaagquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Mannen ook, herinner je gym op de middelbare nog!?
HE!?
Dat is zijn manier om te zeggen dat hij je lief vindt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:11 schreef monkyyy het volgende:
Plotseling vliegt er een vogel keihard tegen mijn raam, wtf.
Alleen met die irritante shuttle run test. Voor de rest kan ik mij vrij weinig momenten bedenkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jongens moesten altijd meer kunnen
Touwklimmen waren de jongens ook altijd wel veel beter inquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alleen met die irritante shuttle run test. Voor de rest kan ik mij vrij weinig momenten bedenken
Ja kan best maar ik voel er niks voor om mijn lichaam te gebruiken voor dat soort dingenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon gaan janken en je krijgt alles voor elkaar![]()
Zeker in combinatie met diep decolleté
Ja en met turnen en mij altijd keihard uitdagen met zaalvoetbal.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Touwklimmen waren de jongens ook altijd wel veel beter in
Ik heb 8 keer meegemaakt dat er een ambulance moest komen tijdens de gymles.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja en met turnen en mij altijd keihard uitdagen met zaalvoetbal.
Oh en bokslessen kregen we apart.Omdat vrouwen minder hard slaan dan mannen ofzo
Nu zie ik jou voor me als zo'n aap vrouwquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:16 schreef coban het volgende:
Haha ik was bij boksen wel altijd sterkste!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |