Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
PC Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:DaBruno10 (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:Stetoe (Cara)
Hamstert (De-Hamster)
Hippe filmpjes met goede muziekquote:Omdat de mods niet willen dat wij slowchatten over Clubs is er een forum aangemaakt. Hier kunnen wij zoveel slowchatten als we zelf willen.
Het is even een test of er genoeg mensen posten. Zo ja dan zal het forum blijven en beter gemaakt worden.
Het forum is te vinden op:
http://www.relderson.nl/clubs/index.php
Meld je aan met je VP naam. En zet bijvoorbeeld je fok naam in je sig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Tim86 op 18-10-2011 01:39:07 ]Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Mijne gaan altijd net naastquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 01:41 schreef Tim86 het volgende:
Dit soort lobjes blijven leuk om te scoren
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/98738578
Geef is een link:Pquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 01:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dat filmpje van het gifje is echt.
Even Ultimate team verlaten en dan terugkeren. Heb ik ook vaak!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 01:46 schreef Tim86 het volgende:
Wazig, al mijn statistieken van spelers zijn ineens gereset..alles staat op 0 played, 0 goals, 0 kaarten etc..komt ook geen verandering in..
Stond vandaag weer bij de dumpert toppers.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 01:41 schreef BDIL het volgende:
Waar heb je die gevondenwat een geil ding:D
Thanksquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 02:01 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Even Ultimate team verlaten en dan terugkeren. Heb ik ook vaak!
Serieus? Puur toeval, plukte hem net van mijn harde schijf af op zoek naar iets voor dit topic hahaquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 02:05 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Stond vandaag weer bij de dumpert toppers.
Wat een ontzettend lelijk tenuequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 01:41 schreef Tim86 het volgende:
Dit soort lobjes blijven leuk om te scoren
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/98738578
Ik ben nu 11 wedstrijden op rij ongeslagenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 02:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Serieus? Puur toeval, plukte hem net van mijn harde schijf af op zoek naar iets voor dit topic haha
MIjn ongeslagen reeks is ten einde
3-2 verloren door een kutpenalty, maar wel een leuke wedstrijd.
haha ja klopt, echt een clownspak, maar hij bracht geluk. Elke keer als ik verlies pak ik een ander tenuequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 02:19 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wat een ontzettend lelijk tenue![]()
Maar kan aan mij liggen.
Aardig lobje btw.
Haha okéquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 02:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
haha ja klopt, echt een clownspak, maar hij bracht geluk. Elke keer als ik verlies pak ik een ander tenue![]()
Kloptquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 02:25 schreef StijnDa het volgende:
Harregarre prima chick vorig topicDeze ook prima
had het filmpje al eens gezien.
Dudweiser ben benieuwd of het een beetje werkt voor jou 5-2-1-2, hoop dat het goed werkt met je speelstijl.
[..]
Haha okéBeetje bijgelovig...
Pace abuse zoals in fifa11 is er niet meer imo. Daar had je Agbonlahor die alles en iedereen eruit sprinte. Nu heb je genoeg vleugelverdedigers met 90+ pace en zelfs een cb met 93 pace.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 03:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
Weer Brazil opponent.Let the pace abuse begin.
Kutgast op de lijn weer.
KKIMPACTENGINE! Wat een godverdomde lamaap die gast. Pace, pace, pace.
Wie?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 03:28 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Pace abuse zoals in fifa11 is er niet meer imo. Daar had je Agbonlahor die alles en iedereen eruit sprinte. Nu heb je genoeg vleugelverdedigers met 90+ pace en zelfs een cb met 93 pace.
Met andere woorden: als je nu nog eruit gesprint wordt is het je eigen fout en niet die van de tegenstander
Ik haal 2 dingen door elkaar. Ik dacht die Koreaan, maar das een RB met 93 pace.quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 03:28 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Pace abuse zoals in fifa11 is er niet meer imo. Daar had je Agbonlahor die alles en iedereen eruit sprinte. Nu heb je genoeg vleugelverdedigers met 90+ pace en zelfs een cb met 93 pace.
Met andere woorden: als je nu nog eruit gesprint wordt is het je eigen fout en niet die van de tegenstander
Wou je zeggen van niet dan? Zowat elke competite heeft 85+ pace backs lopenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 03:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]Ja hoor, maak dat jezelf wijs.
Ja oke daar heb je een punt. Vooral met al die goedkope engelse spitsen komt het ook heel veel voor (sturridge agbonlahor bent defoe hernandez etc) maar ik heb het nu wel redelijk onder de knie om die steekpass te voorkomen. Soms komt ie er nog wel door maar Abate is een beest en daar moet je praktisch 2 keer langsquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 03:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
Pace abuse is ook iets anders dan pace hebben. Die gasten kunnen alleen maar steekpass spammen.
Niet als de tegenstander spelers als Nilmar etc. gebruikt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 03:40 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ja oke daar heb je een punt. Vooral met al die goedkope engelse spitsen komt het ook heel veel voor (sturridge agbonlahor bent defoe hernandez etc) maar ik heb het nu wel redelijk onder de knie om die steekpass te voorkomen. Soms komt ie er nog wel door maar Abate is een beest en daar moet je praktisch 2 keer langs
Speelt Gervinho een beetje?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 03:47 schreef Rijst het volgende:
Mijn Engelse team is af. Ik had eerst Arteta op lcm staan maar die bakte er niks van. Morgen Nani halen![]()
Arshavin - Berbatov - Da Forehead
Fletcher - Essien - Carrick
Clichy - Vermaelen - Toure - Sagna
Reina
quote:
Herfstvakantiequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 03:56 schreef DannyDeko het volgende:
Wat is de reden dat we hier nog met zoveel man posten om 4uur snachts btw?
..quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 03:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
GODVERDOMME, die gast kan alleen maar die draai in het penaltygebied.Twee penalties tegen, wat een kutspel.
Tijd om je xbox uit te zetten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 03:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat een kutspel.Echt niet normaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |