dat kan je ook uiten in bijvoorbeeld:quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:45 schreef Siyara het volgende:
Sorry. Ik probeer optimistisch te zijn
Had dan iets met het woord vertrouwen o.i.d. gedaan.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:45 schreef Siyara het volgende:
Sorry. Ik probeer optimistisch te zijn
je kan in de fb om een tt change vragen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:46 schreef Siyara het volgende:
Jaja, ik kan het zelf al niet meer aanpassen, anders had ik het al gedaan.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
je kan in de fb om een tt change vragen.
geirriteerd ofzo?quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]![]()
vent ga darten bemoei je niet met onze TT
Waarmee?quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
geirriteerd ofzo?ik probeer alleen maar te helpen gast
quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waarmee?
Misschien kunnen ze je hulp in het neuzentopic waarderen?
quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:59 schreef Caland het volgende:
Doe dan een cryptische TT.
John Haat Kuilen bijvoorbeeld.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:59 schreef Caland het volgende:
Doe dan een cryptische TT.
John Haat Kuilen bijvoorbeeld.
Jij was toch mod?quote:
Wij gaan winnen in Amsterdam of zo.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:00 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
jaja maar wat was de ouwe nou, dan kan ik er ook lekker over zeiken...
Nop.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 01:04 schreef Stokstaart het volgende:
Is er al nieuws over de blessure van Fernandez?
twitter:MegaFeyenoord twitterde op dinsdag 18-10-2011 om 06:50:12Dani #Fernandez is gisteren met een hamstringblessure uitgevallen in het uitduel van Jong FeyExc tegen Jong Gro De ernst is nog onbekend. reageer retweet
waarom Schaken verlengen ? gast doet zijn best maar hoort echt niet bij een topclub/subtopper.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:04 schreef Muto het volgende:
Van Geel wil voor 1 december duidelijkheid van Clasie, Ramsteijn, Schaken, Biseswar, Van Haaren en Lamprou over een contractverlenging. En in de voorjaar gaat hij praten met Cabral en Leerdam over de verlenging.
Dani, Swerts en Graafland moeten nog wachten op een eventuele verlenging.
Clasie moet echt koste wat kost behouden worden voor deze club. Gaat onze nieuwe sterkhouder of toptransfer worden. Ik zie echt enorm veel potentie bij die jongen.quote:Feyenoord eist duidelijkheid: 'Op 1 december trekken wij aanbieding in'
Martin van Geel, technisch directeur van Feyenoord, verwacht voor 1 december 2011 duidelijkheid van zes spelers. Jordy Clasie, Diego Biseswar, Kaj Ramsteijn, Ruben Schaken, Ricky van Haaren en Kostas Lamprou moeten voor december aangeven of ze hun aflopende contract in Rotterdam willen verlengen.
Dani Fernández, Gill Swerts en Ronald Graafland moeten wachten op een eventuele aanbieding van Feyenoord. "Dat kijken we nog even aan", zegt Van Geel dinsdag in gesprek met het Algemeen Dagblad. "Wij willen wel duidelijkheid", geeft de bestuurder aan over de eerder genoemde zes. "Als wij op 1 december nog niets weten, trekken wij de aanbieding weer in en kijken wij verder. Dat geldt voor alle spelers."
Clasie kan een hoger salaris verwachten. "Ons salarisbudget laat het niet toe om per direct of met terugwerkende kracht iets te doen. Maar geloof mij, vanaf dat moment kan hij onder prima voorwaarden blijven." Jerson Cabral en Kelvin Leerdam, die beiden een contract tot 2013 hebben, gaan in het voorjaar in gesprek met Van Geel. "We praten dus eerst met spelers die nu een aflopend contract hebben."
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=149926
Graafland? Die zit toch niet bij ons?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:19 schreef Happel het volgende:
Van Biseswar weet ik gewoon zeker dat die vertrekt. Zal echt niet met minder genoegen nemen. Van de rest verwacht ik wel dat ze bijtekenen en contract van Graafland, Fernandez en Swerts zie ik niet verlengt worden.
Klopt en het is ook zelfs normaal dat je na een zware blessure zulke kleine dingen krijgt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:36 schreef Ritmo het volgende:
Een hamstring-blessure is natuurlijk wat anders dan de blessure die hij eerst had aan z'n knie. Had Vlaar ook nog wel eens net na z'n terugkeer. Wellicht valt het mee en is ie over een paar weekjes weer terug.
Vrouwen kunnen ook van Feyenoord houden hoor.quote:
Nee, want dan had ik wel geweten wat de vorige TT wasquote:
Uiteraard.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen ook van Feyenoord houden hoor.
[..]
Als Mario zo door gaat bij Genk zal hij daar rond die tijd wel weer werkeloos zitten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Feyenoord niet daar Oman maar naar Marbella... Gaan ze daar Mario op zijn boot of op de golfcourse opzoeken?
quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:40 schreef Paul-89 het volgende:
Ik ben erg benieuwd wie de scheids gaat worden, stiekem hoop ik een beetje op Nijhuis.
quote:Ajax - Feyenoord (12.30 uur). Scheidsrechter: Nijhuis. Assistent-scheidsrechters: Simons en Inia. Vierde official: Janssen.
Ik denk dat die kerel die afgelopen zondag floot dat in potentie is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:11 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Omdat ik daar op hoopte, ik vind dat de beste scheids van Nederland.
Nog wel. Nu hopen dat het niet een hype is. Een fout van zo'n scheidsrechter kan al tot imagoschade leiden. Maar hij floot helder en niet irritant. Ik zag eigenlijk ook veel respect van de spelers naar hem toe, ondanks de protesten af en toe.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik denk dat die kerel die afgelopen zondag floot dat in potentie is.
In potentie wel ja, maar die heeft vooralsnog nog maar een handje vol wedstrijden op eredivisie niveau gefloten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik denk dat die kerel die afgelopen zondag floot dat in potentie is.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 18-10-2011 om 18:45:43De training van #Feyenoord is vrijdag besloten, zaterdag is de laatste openbare training voor de wedstrijd van zondag. reageer retweet
Minst slechte bedoel misschien? Volgens mij maakt het ook geen donder uit welke scheids die wedstrijd fluit. Je zult m toch niet mee hebben, en we gaan die wedstrijd toch wel verliezen..quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:11 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Omdat ik daar op hoopte, ik vind dat de beste scheids van Nederland.
Jep, dan ben je automatisch de beste.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:21 schreef inZanity het volgende:
[..]
Minst slechte bedoel misschien? Volgens mij maakt het ook geen donder uit welke scheids die wedstrijd fluit. Je zult m toch niet mee hebben, en we gaan die wedstrijd toch wel verliezen..
Cabral.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:58 schreef zoekeenleven het volgende:
Cabral en Clasie? nee toch mokotjo gok ik
Toch Cabral, ik wist etquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:59 schreef vandermar het volgende:
Mokotjo zat tot zijn 18e bij supersport united hé![]()
Cabral en Clasie ja, seizoen 2003/2004?
ik zag in eerste instantie leerdamquote:
Niemand schijnt te weten wanneer de laatste openbare training nou is. Bij Feyenoord weten ze het ook niet. Morgen meer duidelijkheid. Heb zo'n voorgevoel dat de laatste openbare training op vrijdag is. Lekker makkelijk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:49 schreef Maastoren het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 18-10-2011 om 18:45:43De training van #Feyenoord is vrijdag besloten, zaterdag is de laatste openbare training voor de wedstrijd van zondag. reageer retweet
ja dus druk zetten, niet zoals tegen VVV en ADO superslap beginnen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:45 schreef Ritmo het volgende:
Nou, als ajax zo speelt als vanavond (zeker v.d. Wiel) dan moeten we daar zeker wel een kans gaan maken.
Neem ook aan dat Koeman zorgt dat ze dat doen ja.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:49 schreef macca728 het volgende:
[..]
ja dus druk zetten, niet zoals tegen VVV en ADO superslap beginnen.
Ga je nou niet blij maken met niets. Zagreb kan aardig voetballen vergeleken met ons.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:45 schreef Ritmo het volgende:
Nou, als ajax zo speelt als vanavond (zeker v.d. Wiel) dan moeten we daar zeker wel een kans gaan maken.
Het is Ritmo...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ga je nou niet blij maken met niets. Zagreb kan aardig voetballen vergeleken met ons.
Bovendien zullen ze als ze hier een slecht resultaat boeken alleen maar meer gemotiveerd zijn zondag...
JDS zei eerder op Rijnmond dat zowel de uitslagen in score als de puntenverdeling overeen komt met Feyenoord- VVV van de afgelopen 10 jaar.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Het is Ritmo...
Die gaat zondag weer helemaal los bij een slecht resultaat. Wordt hilarisch.
Zagreb speelt zelf ook niet top hoor.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ga je nou niet blij maken met niets. Zagreb kan aardig voetballen vergeleken met ons.
Bovendien zullen ze als ze hier een slecht resultaat boeken alleen maar meer gemotiveerd zijn zondag...
Ze zijn beter dan ons elftal.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:01 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zagreb speelt zelf ook niet top hoor.Zo'n goed elftal is dat niet.
Tsja, dat jij nou vantevoren van een 4-0 nederlaag uitgaat zondag en dat ook een prima resultaat vindt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Het is Ritmo...
Die gaat zondag weer helemaal los bij een slecht resultaat. Wordt hilarisch.
Och, ga nou weer niet vervallen in je oude domme uitspraken, Ritmo. Zwaar vermoeiend.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:02 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Tsja, dat jij nou vantevoren van een 4-0 nederlaag uitgaat en dat ook een prima resultaat vindt.
Het is toch zo? Jij had deze zomer voor een 8e plaats na 10 speelronden getekend.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Och, ga nou weer niet vervallen in je oude domme uitspraken, Ritmo. Zwaar vermoeiend.
Vooral zo blijven denken ja. Je gaat dus ook niet kijken?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:05 schreef Merkie het volgende:
Ajax uit is een ingecalculeerde nederlaag.
Natuurlijk wel, vorig jaar nog kampioen terwijl wij kampioen rechterrijtje waren. Dat is geen incidentje.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:05 schreef Ritmo het volgende:
Ik zeg ook niet dat ze daar gemakkelijk gaan winnen, maar als je je inzet moet je het ze op z'n minst moeilijk kunnen maken. Verlies je daar gewoon weer dik, dan is dat aan gebrek aan inzet te wijten. Zoveel kwaliteit heeft dit Ajax namelijk echt niet.
Realisme is je nog steeds vreemd, echt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:05 schreef Ritmo het volgende:
Ik zeg ook niet dat ze daar gemakkelijk gaan winnen, maar als je je inzet moet je het ze op z'n minst moeilijk kunnen maken. Verlies je daar gewoon weer dik, dan is dat aan gebrek aan inzet te wijten. Zoveel kwaliteit heeft dit Ajax namelijk echt niet.
Het is geen vorig seizoen meer. Alleen al dat we eerste klas pruts-trainer Been kwijt zijn maakt al overduidelijk verschil.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, vorig jaar nog kampioen terwijl wij kampioen rechterrijtje waren. Dat is geen incidentje.
Realistisch is dat Ajax gewoon onder ons staat en alles behalve overtuigend speelt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:07 schreef Happel het volgende:
[..]
Realisme is je nog steeds vreemd, echt.
Op basis waarvan zou ik wat anders moeten incalculeren dan? De geweldige resultaten van de afgelopen jaren? Het uitverkochte uitvak? De prestaties tegen VVV en ADO? Natuurlijk is Ajax niet in beste doen, maar een kansloze 3-0 lijkt me een vrij realistisch scenario.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Vooral zo blijven denken ja. Je gaat dus ook niet kijken?
De afgelopen wedstrijden was zaterdag gewoon toegankelijk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:36 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Niemand schijnt te weten wanneer de laatste openbare training nou is. Bij Feyenoord weten ze het ook niet. Morgen meer duidelijkheid. Heb zo'n voorgevoel dat de laatste openbare training op vrijdag is. Lekker makkelijk.
Nee, op de huidige stand van zaken. En het feit dat we het AZ (dat klassen beter speelt dan Ajax) het als enige elftal thuis moeilijk hebben kunnen maken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Op basis waarvan zou ik wat anders moeten incalculeren dan? De geweldige resultaten van de afgelopen jaren? Het uitverkochte uitvak? De prestaties tegen VVV en ADO? Natuurlijk is Ajax niet in beste doen, maar een kansloze 3-0 lijkt me een vrij realistisch scenario.
Relativatievermogen ontbreekt wederom volkomen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:08 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het is geen vorig seizoen meer. Alleen al dat we eerste klas pruts-trainer Been kwijt zijn maakt al overduidelijk verschil.
De huidige stand van zaken zorgt ervoor dat we iets meer kans maken, maar meer ook niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:10 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, op de huidige stand van zaken. En het feit dat we het AZ (dat klassen beter speelt dan Ajax) het als enige elftal thuis moeilijk hebben kunnen maken.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Relativatievermogen ontbreekt wederom volkomen.
Niemand zegt toch dat ze geen partij moeten bieden? Mijn god.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:11 schreef Ritmo het volgende:
[..]![]()
Joh, ga lekker iets anders doen zondag. Wat een kut-mentaliteit hier weer.. geen wonder dat de spelers ook zo gaan denken.
Onrealistisch was geweest als ik had gezegd dat Feyenoord daar ten minste met 3-0 moest gaan winnen en alles minder dan dat als falen gezien mocht worden. Als je al niet eens vindt dat ze een beetje partij moeten bieden zondag, kun je net zo goed v. Geel vragen of hij een verzoek doet tot een schriftelijke 3-0 nederlaag.
Laatste 6 jaar, doelsaldo van 4-22 tegen Ajax in de Arena.quote:Ajax - Feyenoord 2005/06 28-08-2005 1-2 0-1 Eredivisie
Ajax - Feyenoord 2005/06 20-04-2006 3-0 1-0 Play-offs Eredivisie
Ajax - Feyenoord 2006/07 04-02-2007 4-1 3-1 Eredivisie
Ajax - Feyenoord 2007/08 03-02-2008 3-0 2-0 Eredivisie
Ajax - Feyenoord 2008/09 15-02-2009 2-0 0-0 Eredivisie
Ajax - Feyenoord 2009/10 01-11-2009 5-1 1-0 Eredivisie
Ajax - Feyenoord 2009/10 25-04-2010 2-0 2-0 KNVB beker
Ajax - Feyenoord 2010/11 19-01-2011 2-0 1-0 Eredivisie
Blijkbaar wel, jullie noemen een kansloze 3-0 nederlaag heel normaal. In dat geval heb je dus geen partij geboden. Tenzij het een hele geflateerde zege is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Niemand zegt toch dat ze geen partij moeten bieden? Mijn god.
Wat heeft dat met zondag te maken? Natuurlijk maken de statistieken het er niet positiever op voor ons, maar sinds wanneer bepalen statistieken uit het verleden een wedstrijd?quote:Laatste 6 jaar, doelsaldo van 4-22 tegen Ajax in de Arena.
Wie zegt dat het normaal is? Ik zie het niemand zeggen hier.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:18 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, jullie noemen een kansloze 3-0 nederlaag heel normaal. In dat geval heb je dus geen partij geboden. Tenzij het een hele geflateerde zege is.
Er zal echt niemand een wenkbrauw fronsen bij een 3-0 uitslag.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:18 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, jullie noemen een kansloze 3-0 nederlaag heel normaal. In dat geval heb je dus geen partij geboden. Tenzij het een hele geflateerde zege is.
[..]
Wat heeft dat met zondag te maken? Natuurlijk maken de statistieken het er niet positiever op voor ons, maar sinds wanneer bepalen statistieken uit het verleden een wedstrijd?
Het zou mij toch tegenvallen, nu we tegen AZ, die beter spelen dan Ajax, gezien hebben waar ze in staat toe zijn in een moeilijke uitwedstrijd. Dat we tegen VVV slecht spelen zegt niets, volgens mij spelen we zelden goed tegen dat soort teams (maar dat we nu met 4-0 winnen daar is wel het verschil met b.v. eerdere seizoenen).quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Er zal echt niemand een wenkbrauw fronsen bij een 3-0 uitslag.
3-0 verliezen in de Arena kan gewoon gebeuren.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:26 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het zou mij toch tegenvallen, nu we tegen AZ, die beter spelen dan Ajax, gezien hebben waar ze in staat toe zijn in een moeilijke uitwedstrijd. Dat we tegen VVV slecht spelen zegt niets, volgens mij spelen we zelden goed tegen dat soort teams (maar dat we nu met 4-0 winnen daar is wel het verschil met b.v. eerdere seizoenen).
Met 6-0 ook. Maar dat wil niet zeggen dat de spelers daarmee niet falen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
3-0 verliezen in de Arena kan gewoon gebeuren.
Je lijkt Hansie Hansie wel, die wil ook z'n "gelijk" achteraf zo graag incasseren ("Ik was bij RKC al een groot fan van Boerrichter, ik riep toen al: die jongen zou het bij elke topclub goed doen" blablabla.. "Strootman riep ik bij Sparta al van dat die nog weleens in Oranje zou belanden" blabla).quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:24 schreef Ritmo het volgende:
Toen ik deze zomer keer op keer zei dat we gewoon in de top 5 moesten staan met kerst, werd ik door alles en iedereen voor debiel zonder realisme uitgemaakt (vraag het Muto maar na). Zie nu, we staan 4e en het is heel goed mogelijk dat we 5e staan in de winterstop.
'Iets' jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:02 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Misschien iets, maar dat valt niet te zien hoor.
Tsja, ik kan me dat ook wel voorstellen eigenlijk. Hij hoeft maar 1 woord van een zin te zeggen en hij word als mongooltje afgedaan door Derksen. En als ie dan gelijk krijgt dan wordt er opeens niets meer over gezegd en gedaan alsof ie nooit . Gewoon triest, en op de man spelen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Je lijkt Hansie Hansie wel, die wil ook z'n "gelijk" achteraf zo graag incasseren ("Ik was bij RKC al een groot fan van Boerrichter, ik riep toen al: die jongen zou het bij elke topclub goed doen" blablabla.. "Strootman riep ik bij Sparta al van dat die nog weleens in Oranje zou belanden" blabla).
Deal. Maar ik vind het wel slap van je, dat je blijkbaar vrede hebt met een 7e, 8e of 9e plek (of lager). Waar is die mentaliteit bij iedereen?quote:Maar ik wil er wel een krat bier op zetten dat Feyenoord in de winterstop niet meer op de 5e plaats of hoger staat. En ik hoop dat jij 'm dan wint.
Man, wedstrijd wel gezien? dat elftal van Zagreb stelde vandaag echt helemaal niets voor, gewoon een matig team waar Feyenoord ook nog wel een punt tegen gehaald had. Ga nou niet doen alsof Zagreb veel beter dan Feyenoord is.quote:
Die verliezen toch ook met gewoon met 2-0? Thuis notabene! Dus wat is nou precies je punt?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:53 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Man, wedstrijd wel gezien? dat elftal van Zagreb stelde vandaag echt helemaal niets voor, gewoon een matig team waar Feyenoord ook nog wel een punt tegen gehaald had. Ga nou niet doen alsof Zagreb veel beter dan Feyenoord is.Tenminste, zoals ze vandaag speelden.
Ja, maar dat komt meer omdat Zagbreb niet zoveel voorstelt. Zoals ze vandaag speelden, zelfs minder dan Feyenoord.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die verliezen toch ook met gewoon met 2-0? Thuis notabene! Dus wat is nou precies je punt?
Heb je je recalcitrante ik weer terug gevonden of zo?
Niet lopen kutten, please.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:48 schreef Gert het volgende:
("Ik was bij RKC al een groot fan van Boerrichter
Het heeft niets met tevredenheid te maken, maar met het realisme waar je het eerder over had.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:52 schreef Ritmo het volgende:
Deal. Maar ik vind het wel slap van je, dat je blijkbaar vrede hebt met een 7e, 8e of 9e plek (of lager). Waar is die mentaliteit bij iedereen?
Jij kan wel zoveel willen. Ons belabberde spel i.c.m. het krachtsverschil op het veld geeft gewoon weinig aanleiding voor enig positivisme. Tel daar de ge-weldige historie nog bij op en voila.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:09 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt meer omdat Zagbreb niet zoveel voorstelt. Zoals ze vandaag speelden, zelfs minder dan Feyenoord.
En nee, ik heb helemaal niets terug gevonden, ik wil gewoon een beetje ambitie zien. Jullie overschatten dat teampje uit Amsterdam. Willen jullie ze nou eens een keer weer verslaan (of in elk geval een punt pakken) in de arena of niet?
Eerder realisme.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:35 schreef Paul-89 het volgende:
Ik ben het wel met Ritmo eens, veels te veel pessimisme bij sommige in dit topic.
Zolang ze maar 100% inzet tonen en zich niet laten afbluffen..quote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:12 schreef TC03 het volgende:
Ik zou het ook op realisme houden. Wees gewoon eens eerlijk tegenover jezelf, als we kansloos weggespeeld worden in de Arena en met 3-0 verliezen is dat toch de normaalste zaak van de wereld? Ajax heeft gewoon een veel beter team en is thuis altijd heel sterk. Niks aan te doen, Ajax heeft betere spelers, het leven gaat daarna gewoon weer verder.
Ik zeg niet dat ik wil dat het gebeurt of dat we er blij mee moeten zijn, maar het is gewoon een feit dat we niet zo goed zijn. Niks aan te doen.
Bij sommige niet, kan me nog wel wat dingetjes van vorig seizoen en het begin van dit seizoen herinneren.quote:
nee het is niet de normaalste zaak van de wereld dat je kansloos wordt weggespeeld. Dat dat vaak is gebeurt zegt meer over de instelling van Feyenoord.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:12 schreef TC03 het volgende:
Ik zou het ook op realisme houden. Wees gewoon eens eerlijk tegenover jezelf, als we kansloos weggespeeld worden in de Arena en met 3-0 verliezen is dat toch de normaalste zaak van de wereld? Ajax heeft gewoon een veel beter team en is thuis altijd heel sterk. Niks aan te doen, Ajax heeft betere spelers, het leven gaat daarna gewoon weer verder.
Ik zeg niet dat ik wil dat het gebeurt of dat we er blij mee moeten zijn, maar het is gewoon een feit dat we niet zo goed zijn. Niks aan te doen.
Dat is dit seizoen alleen Zagreb niet gelukt tegen Ajax.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:06 schreef CasselerRIP het volgende:
Hoop in ieder geval dat we scoren.
Preciesquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:07 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat is dit seizoen alleen Zagreb niet gelukt tegen Ajax.
Ik vind het te makkelijk, lekker uitgaan van het allerergste ramp-scenario zodat het altijd wel meevalt en de 'klap' niet te hard aankomt.quote:
Dit dus. Ik vind het jammer dat er tegenwoordig door de meeste supporters niet eens meer inzet gevraagd wordt van de spelers. Dat was 2 a 3 jaar terug tenminste nog wel zo...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:27 schreef Lastpost het volgende:
Het gaat mij vooral om de manier waarop.
Verliezen van Ajax is geen schande, als je puur kijkt naar de kwaliteiten op het veld is het zelfs een logisch gevolg.
Echter, de manier waarop wij de laatste zoveel jaar op het veld stonden qua mentaliteit, inzet, uitstraling en vechtlust, daar wordt je gewoon instant-strontziek van.
Dat je na 2 en halve minuut alweer ziet, dit gaat weer niets worden, dat is treurig om te constateren en maakt menig supporter natuurlijk echt pissig.
Dat je de mindere blijkt is al een harde statistiek, verliezen van je grote rivaal is al erg genoeg, maar de manier waarop we dat deden maakt me echt link op dat moment.
Als je menig wedstrijd zou terugkijken denk je eerder dat je naar Real - VVV zat te kijken qua krachtsverhouding en als je dan ziet hoe andere 'rivalen' als Ado en Utrecht (vooral thuis) geregeld voor de dag komen tegen Ajax is het gewoon absurd om te zien hoe mak, slap en zonder strijd wij die 11 willen bestrijden en dan achteraf melden dat je 'er alles aan gedaan hebt', m'n reet.
Die uitstraling bij opkomst van het elftal, daaruit kun je al opmaken of ze er een beetje vertrouwen in hebben en dat ontbreekt al jaren.
Allemaal vanuit de angst spelen, hun het spel laten maken (wat ze prima kunnen) en naar achteren blijven lopen, precies hetgeen wat ik en velen met mij juist niet willen zien, dan maar strijden ten onder, desnoods met 9 man en een 4-0 nederlaag, alles liever dan die kopjes naar beneden, wetende dat ze weer gefaald hebben op ieder front.
Dan liever op de AZ-manier, verliezen, maar wel met opgeheven hoofd naar huis omdat het aan de instelling, werklust en strijd niet gelegen heeft.
Maar ik vrees dat ik, wanneer de wedstrijd een minuut of 5 oud is en we nog op 0-0 staan, alweer m'n 16e scheldpartij van de wedstrijd heb geuit over het gebrek aan beleving en alle andere toverwoorden.
En ergens, ergens heb ik toch weer de hoop dat het ditmaal allemaal anders gaat.
Dat ze het begrijpen, snel drukzetten, vastzetten, doorjagen, overtredingen maken om ze uit het spel te halen, erin beuken, manipuleren, smerige acties inzetten en strijdend voor iedere meter uiteindelijk de winst pakken.
Dat we tegen voetballende teams wel degelijk kans maken, dat we met de snelle jongens op de vleugels kansen hebben, dat we gevaarlijk kunnen worden in de omschakeling en al die zaken geven me in de aanloop naar de wedstrijd der wedstrijden toch een bepaalde hoop, die vaak na een aantal wedstrijdminuten alweer vervlogen is.
Maar wie weet ... is het dit keer allemaal anders.
Hoe kom je daar nu bij, joh?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:10 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dit dus. Ik vind het jammer dat er tegenwoordig door de meeste supporters niet eens meer inzet gevraagd wordt van de spelers. Dat was 2 a 3 jaar terug tenminste nog wel zo...
Omdat iedereen het hier een normale zaak vindt als je daar met 4-0 vernederd wordt. Dat wil dus zeggen dat van de spelers helemaal niets verwacht wordt. Qua voetbal niet en qua inzet niet.quote:
Ik kan ons niet zien verliezen van die gasten man. Maar elke keer gebeurt het toch.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:09 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik vind het te makkelijk, lekker uitgaan van het allerergste ramp-scenario zodat het altijd wel meevalt en de 'klap' niet te hard aankomt.
In competitieverband ontlopen die 2 elkaar nauwelijks dus makkelijk lullen wel.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:27 schreef Paul-89 het volgende:
Ik vond die Manchester City fans wel tof in die documentaire op Eredivisie Live laatst.
Die verliezen ook keer op keer bij United, zijn er iedere keer weer doodziek van maar hebben wel iedere keer de hoop dat het de daaropvolgende keer beter zal zijn. The longer it takes, the sweeter it will be.
Nu wel ja, documentaire is alweer 2/3 seizoenen oud.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
In competitieverband ontlopen die 2 elkaar nauwelijks dus makkelijk lullen wel.
quote:Feyenoord popelt om arrogantie van Amsterdam af te straffen
Feyenoord vatte de wedstrijd tegen VVV-Venlo op als de generale repetitie voor de halfjaarlijkse Klassieker. Een week voor het ritje naar de hoofdstad klinkt dat logisch. Ronald Koeman snapt zelf ook wel dat de Limburgers kwalitatief enige verdiepingen lager huizen dan Ajax. Dankzij de verplichte zege op VVV staat Feyenoord nu vierde in de Eredivisie, met een punt meer dan de eeuwige aartsrivaal. Die plaats in de top geeft in elk geval aan dat de hoop van Rotterdam-Zuid niet zo gauw weer zal verdwalen in het rechterrijtje van de ranglijst. Daarvoor gedraagt het nog altijd jeugdige team zich veel minder labiel dan vorig seizoen.
Toch zal Feyenoord de competitie niet als vierde afsluiten. AZ, Ajax, PSV en FC Twente zullen de eerste vier plaatsen onderling verdelen. De Rotterdammers mogen zichzelf op de Coolsingel huldigen als ze uiteindelijk als vijfde de subtop voorgaan. Hoger is absoluut onbereikbaar. Na alle ellende en trammelant met Mario Been lijkt het Ronald Koeman te lukken tot de grillige groep door te dringen. De prestatie-trainer spiegelt de spelers een heldere visie voor en opteert voor een herkenbaar en ingespeeld elftal. Hij varieert zijn opstelling alleen om tactische redenen.
Koeman verdraait of verhult ook niet de waarheid. Veel trainers schermen hun kritiek af voor de boze buitenwereld. Ook de trainer van Feyenoord verklapt lang niet alles aan de media, maar na de op zich duidelijke overwinning tegen VVV ventileerde hij onverbloemd zijn aanmerkingen op het onrustige en onzekere spel van zijn ploeg. Terecht, want als generale repetitie voor de test tegen Ajax was er geen enkele aanleiding voor enige euforie of valse verwachtingen. Feyenoord vertoonde opnieuw de nodige tekortkomingen. Cijfermatig revancheerde het zich voor de blamage tegen ADO Den Haag, maar qua voetbal was het zeker niet de beste wedstrijd tot nog toe.
In feite presteerden de Rotterdammers nog het sterkst in Alkmaar, waar ze weliswaar nipt verloren van AZ, maar waar ze de koploper lang tartten en uitdaagden. In de kop van Noord-Holland paste Feyenoord zich behoorlijk aan door in de aanval Jerson Cabral op te offeren. Dat rendeerde geruime tijd uitstekend. In de prestigeslag met Ajax zal Koeman ongetwijfeld andermaal een dergelijke variant in de samenstelling toepassen. Het zou van iets teveel hoogmoed getuigen als Feyenoord onverschrokken op avontuur zou trekken. Het heeft simpel niet het vermogen om Ajax brutaal op eigen helft te omsingelen. Dat was de kracht van AZ in de Amsterdam ArenA, waar het de regerend landskampioen tot aan de rust stoer onder druk zette. De thuisclub raakte pas geprikkeld en gemotiveerd door de rode kaart voor Eyong Enoh. Het gelijkspel was puur meegenomen en feitelijk onverdiend. Opnieuw baarde de wisselvallige vertoning van Ajax de aanhang grote zorgen.
Feyenoord valt op dit moment uiteraard niet te vergelijken met AZ. De Klassieker kan hoe dan ook veel onthullen over de ware potentie van de Rotterdamse garde. Van belang is wel dat de selectie zichzelf niet ineens dreigt te overschatten. Spelers als Otman Bakkal popelen om de arrogantie van Amsterdam en Ajax eindelijk weer eens af te straffen. Prijzenswaardig maar niet ongevaarlijk. In alles is de toch al beladen topper een eminent examen voor een tussenrapport van de Rotterdammers. Waar staan ze nou precies? Waartoe zijn ze in staat, in het hol van de vijand? Winnen van de Amsterdammers, zoals voor het laatst in 2005 (1-2), lijkt onmogelijk. Ondanks de doorzeurende crisis bij Ajax. Maar een gelijkspel (met de klassieke 1-1 als tip) zou de progressie van Feyenoord keurig uittekenen...
LEX MULLER
Precies. Ik vraag me alleen af hoe onze aanval er komende zondag uit gaat zien.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:34 schreef Paul-89 het volgende:
Toch staan er nu ook wel wat spelers met wat meer zelfvertrouwen en uitstraling Bakkal, Guidetti, Vlaar en ook Karim heeft het vertrouwen wat hij iedere wedstrijd zo'n beetje terugbetaald met goed spel. En ook Clasie lijkt me niet iemand die dit ziet als zomaar een potje.
Daarbij hebben we nu wel een staf die weet hoe het eraan toegaat en kunnen de spelers misschien op een bepaalde manier raken.
Hoop.
Luister, ook ik riep afgelopen zomer dat we bij de eerste 5 zouden kunnen eindigen. Ik riep zelfs dat we vorig seizoen bij de eerste 5/6 hadden moeten eindigen.. Ook ik werd door alles en iedereen voor gek verklaard.. Maar als je ziet waar we nu staan lijkt dat me helemaal niet zo gek. Maar, ik ben wel realistich genoeg om gewoon in te zien dat de wedstrijd aankomende zondag gewoon een kansloze missie is. Helaas maar waar. Een gelijkspel zou een wereldprestatie zijn, een overwinning lijkt uitgesloten en een verlies lijkt me niet meer dan logisch. Ik ga er dan ook van uit dat we gewoon wederom tegen een ruime nederlaag aan lopen. En dat heeft niks met pessimisme te maken hoor maar gewoon met realisme. Ook heeft het er niks mee te maken dat ik geen inzet of strijd van de spelers verwacht dat verwacht ik namelijk altijd van ze en al helemaal wanneer ze tegen de joden spelen. Echter ben ik daarin al zovaak teleurgesteld door Feyenoord dat ik er niet meer van uit ga dat het ook gaat gebeuren. Jarenlang had ik keer op keer weer hoop dat we daar met strijd, inzet en passie gingen spelen of had ik zelfs hoop dat we daar zouden winnen maar keer op keer werd ik daarin weer teleurgesteld. Nee, dat word gewoon wederom weer flinke klop niks aan te doen en begrijp me niet verkeerd ik zal er ook weer dood en doodziek van zijn maar ik probeer het enigzins te beperken door realistisch te blijven. Al zie ik het zomaar gebeuren dat hoe meer zondag dichterbij komt ik toch weer ga dagdromen en zal ik hoe meer het uiteindelijk gaat kriebelen uiteindelijk toch wel weer een enorme berg valse hoop krijgen die uiteindelijk uit zal lopen op een fikse teleurstellingquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:24 schreef Ritmo het volgende:
Toen ik deze zomer keer op keer zei dat we gewoon in de top 5 moesten staan met kerst, werd ik door alles en iedereen voor debiel zonder realisme uitgemaakt (vraag het Muto maar na). Zie nu, we staan 4e en het is heel goed mogelijk dat we 5e staan in de winterstop.
Nu zeg ik: we moeten het die joden zondag gewoon heel moeilijk kunnen maken en wellicht een mooi resultaat neerzetten daar. Maar mocht dat gebeuren, dan doen jij en anderen weer alsof deze post nooit bestaan heeft.
Waarom zou je jezelf bij voorbaat druk lopen maken? Die wedstrijd is zondag pas man, we zien wel hoe het dan loopt. Elk punt dat meegenomen wordt naar Rotterdam is er eentje extra. Voor de rest moeten de spelers gewoon hard werken en zorgen dat hun niet kan worden verweten dat ze zich niet 100% hebben ingezet.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:22 schreef Stokstaart het volgende:
En dan De Vlaar en Vrij die maken vast wel weer een of andere domme overtreding waardoor zij Jansen in stelling kunnen brengen.
Ik maak me niet druk hoor. Hooguit om die opportunistische gasten die serieus vertrouwen op een goed resultaat.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom zou je jezelf bij voorbaat druk lopen maken? Die wedstrijd is zondag pas man, we zien wel hoe het dan loopt. Elk punt dat meegenomen wordt naar Rotterdam is er eentje extra. Voor de rest moeten de spelers gewoon hard werken en zorgen dat hun niet kan worden verweten dat ze zich niet 100% hebben ingezet.
Daarom moet je gewoon ook zeggen dat elk punt dat je meeneemt er 1 extra is. Dat is geen zelfbescherming, maar gewoon realisme.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk hoor. Hooguit om die opportunistische gasten die serieus vertrouwen op een goed resultaat.
Er is een verschil tussen vertrouwen op een goed resultaat en hopen op een goed resultaat.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk hoor. Hooguit om die opportunistische gasten die serieus vertrouwen op een goed resultaat.
O maar zo is het ook hoor. Alleen mensen die dan gaan roepen dat 'zij ook niet zo lekker draaien' en dat we dus wel een redelijke kans hebben zijn gewoon ronduit naïef.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daarom moet je gewoon ook zeggen dat elk punt dat je meeneemt er 1 extra is. Dat is geen zelfbescherming, maar gewoon realisme.
Ik denk niet dat Feyenoord gaat winnen. Wél denk ik dat het een spannende wedstrijd kan worden.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jajaquote:
Heerlijk ventje. Gaat ons nog heel veel plezier (en hopelijk ook wat geld) opleveren.quote:
Idd, goed om te zien na al dat gezeik van die Fer en Wijnaldum dat het ook gewoon anders ken.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:51 schreef Paul-89 het volgende:
Dat is wel wat anders als van : Ja ik heb geen haast, Ik bepaal zelf wanneer ik knoop doorhak, Ik weet het nog niet, Eerst even kijken.
Inderdaad...wat is er mis met jezelf willen ontwikkelen. Kijk naar het Nederlands elftal. Er speelt maar 1 speler in de basis die op jonge leeftijd naar het buitenland ging en dat is van Persie. De rest heeft z'n carriere redelijk zorgvuldig opgebouwd.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:51 schreef Paul-89 het volgende:
Dat is wel wat anders als van : Ja ik heb geen haast, Ik bepaal zelf wanneer ik knoop doorhak, Ik weet het nog niet, Eerst even kijken.
Lul toch niet zo dom man.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:44 schreef Paul-89 het volgende:
Achja voor de wedstrijd tegen Az waren er ook genoeg die riepen dat we volledig kansloos waren 4-0 enz. Was allemaal niet negatief of pessimistisch was allemaal ook realisme.
Het blijft ook nog eens een uitwedstrijd zonder publiek. Wordt gewoon een moeilijke pot.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Lul toch niet zo dom man.
Mag je nu niet eens meer zeggen dat het meer voor dehand ligt als ajax zondag wint dan Feyenoord?
En noem al die mensen eens op dan, die tegen AZ zeiden dat het 4-0 zouden worden en die dat nu weer zeggen.
Of vind je het wel lekker overzichtelijk om iedereen op die manier neer te zetten die jouw insteek niet kiest.
Schitterend, als Feyenoord een of meerdere punten meeneemt uit de Bijlmer. En het is niet uitgesloten dat er wat te halen valt zondag. Maar dat ajax de beste papieren heeft om te winnen is simpelweg realistisch ja. Prima als je het daar niet mee eens bent, dat vind ik dan naïef.
Ik zeg nergens dat het nu weer dezelfde zijn en ik zeg ook niet dat iedereen dat hier denkt.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Lul toch niet zo dom man.
Mag je nu niet eens meer zeggen dat het meer voor dehand ligt als ajax zondag wint dan Feyenoord?
En noem al die mensen eens op dan, die tegen AZ zeiden dat het 4-0 zouden worden en die dat nu weer zeggen.
Of vind je het wel lekker overzichtelijk om iedereen op die manier neer te zetten die jouw insteek niet kiest.
Schitterend, als Feyenoord een of meerdere punten meeneemt uit de Bijlmer. En het is niet uitgesloten dat er wat te halen valt zondag. Maar dat ajax de beste papieren heeft om te winnen is simpelweg realistisch ja. Prima als je het daar niet mee eens bent, dat vind ik dan naïef.
Zegt niks. Is altijd een wedstrijd op zich, die Ajax zoals gewoonlijk zal winnen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:31 schreef Paul-89 het volgende:
Als je dan toch zo realistisch wilt zijn dan moet je ook concluderen dat zij verre van lekker draaien en veel kansen verprutsen en veel goals tegen krijgen. Dus is het eigenlijk helemaal niet zo realistisch om te denken dat het 4-0 gaat worden.
Totaal niet te vergelijken natuurlijk. Overigens zag ik bij de de wedstrijd tegen AZ vooraf wél kans op een goed resultaat. Tegen Ajax zie ik die kans niet. En wat is daar eigenlijk zo gek aan dat ik van een nederlaag uit ga? Dat gebeurt toch praktisch elk jaar?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:44 schreef Paul-89 het volgende:
Achja voor de wedstrijd tegen Az waren er ook genoeg die riepen dat we volledig kansloos waren 4-0 enz. Was allemaal niet negatief of pessimistisch was allemaal ook realisme.
Klopt, dat beter contract gaat dan pas Juli 2012 in.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:14 schreef Fuszy het volgende:
In de VI stond trouwens een artikel over Clasie en een artikel over Cabral. In dat van Clasie stonden volgens mij een aantal woorden van zijn zaakwaarnemer, die vond dat ze geen betere aanbieding moesten doen als ze het niet eens konden bieden.
waarom tegeb az wel een kans en tegen ajax niet? Ik denk ook niet dat wij met 3 punten naar huis gaan maar als Feyenoord fel de wedstrijd in gaat dan is het niet onmogelijk om gelijk te spelen?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:09 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zegt niks. Is altijd een wedstrijd op zich, die Ajax zoals gewoonlijk zal winnen.
[..]
Totaal niet te vergelijken natuurlijk. Overigens zag ik bij de de wedstrijd tegen AZ vooraf wél kans op een goed resultaat. Tegen Ajax zie ik die kans niet. En wat is daar eigenlijk zo gek aan dat ik van een nederlaag uit ga? Dat gebeurt toch praktisch elk jaar?
Omdat het totaal niet met elkaar te vergelijken is.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:28 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
waarom tegeb az wel een kans en tegen ajax niet? Ik denk ook niet dat wij met 3 punten naar huis gaan maar als Feyenoord fel de wedstrijd in gaat dan is het niet onmogelijk om gelijk te spelen?
Idd, was het ook net aan het typen idd.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:14 schreef Fuszy het volgende:
In de VI stond trouwens een artikel over Clasie en een artikel over Cabral. In dat van Clasie stonden volgens mij een aantal woorden van zijn zaakwaarnemer, die vond dat ze geen betere aanbieding moesten doen als ze het niet eens konden bieden.
Hoe krijgen ze het voor elkaar om hun eigen goudmijntje en toekomstgarantie af te breken?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:25 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt, dat beter contract gaat dan pas Juli 2012 in.
Preciesquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:38 schreef Happel het volgende:
Ja, dat zal ook alleen voorkomen bij Feijenoord.
Hij heeft (vlak voor) deze zomer nog een verlenging gehad.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:39 schreef Stokstaart het volgende:
Swerts was een foutje uit het verleden en die krijgt echt geen verlenging. V Geel zet in op een compleet andere lijn als Beenhakker zo te zien.
Ja omdat dat reeds contractueel was vastgelegd ten tijde van Beenhakker.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hij heeft (vlak voor) deze zomer nog een verlenging gehad.
Salarisverschil binnen een selectie komt overal voor ja, maar een jeugdspeler die al bewezen heeft zich moeiteloos aan te passen aan het niveau, die ga je toch niet nog 2 jaar lang voor een salaris van een 17-jarige A1-speler door laten voetballen? Geen wonder dat spelers niet bij willen tekenen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:38 schreef Happel het volgende:
Ja, dat zal ook alleen voorkomen bij Feijenoord.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:43 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Salarisverschil binnen een selectie komt overal voor ja, maar een jeugdspeler die al bewezen heeft zich moeiteloos aan te passen aan het niveau, die ga je toch niet nog 2 jaar lang voor een salaris van een 17-jarige A-speler door laten voetballen?
Omdat ie nog een jeugdcontract heeft van toen ie bij Excelsior (toch een veredeld jeugdelftal van Feyenoord) ging en het daarna nooit meer opengebroken is?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij is niet eens als A-junior binnengehaald dus waarom zou hij het salaris dat daarbij hoort ontvangen?
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:44 schreef inZanity het volgende:
Laten we Swerts nou maar eerst een eerlijke kans geven voordat we nu al gaan zeggen dat hij geen contractverlenging verdient. Die jongen heeft een net paar wedstrijdjes gespeeld voordat ie zwaar geblesseerd raakte..
Hij maakte echt een dra-ma-ti-sche indruk! Hij kostte bijna elke wedstrijd punten.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:44 schreef inZanity het volgende:
Laten we Swerts nou maar eerst een eerlijke kans geven voordat we nu al gaan zeggen dat hij geen contractverlenging verdient. Die jongen heeft een net paar wedstrijdjes gespeeld voordat ie zwaar geblesseerd raakte..
De papieren versie van VI is doorgaans erg goed ingelicht. Maar dat zou wel erg bizar zijn als hij nog steeds een jeugdsalaris krijgt.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:47 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Omdat ie nog een jeugdcontract heeft van toen ie bij Excelsior (toch een veredeld jeugdelftal van Feyenoord) ging en het daarna nooit meer opengebroken is?
Volgens dat artikel verdient ie verreweg het minst van heel de selectie van Feyenoord.
Feyenoord heeft het geld gebruikt voor Guidetti en Bakkal.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
De papieren versie van VI is doorgaans erg goed ingelicht. Maar dat zou wel erg bizar zijn als hij nog steeds een jeugdsalaris krijgt.
Die gasten horen natuurlijk gewoon een normaal salaris te krijgen dat Feyenoord-waardig is.
Die Biseswar en Vlaar krijgen 7 ton of zelfs een miljoen, dus dan moet je vaste waarden als Clasie ook riant belonen.
Al zal daar wel gewoon geen geld meer voor zijn.
Sorry...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:44 schreef inZanity het volgende:
En Vlaar en De Vrij niet te vergeten.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:55 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Feyenoord heeft het geld gebruikt voor Guidetti en Bakkal.
Klopt.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En Vlaar en De Vrij niet te vergeten.
Alles uit de kast gehaald om die 2 te behouden.
NEE JOH, HET IS DE VI VAN DIE SNOR EN ELKE LETTER DIE DAAR IN STAAT IS EEN LEUGEN EN ONWAARHEID EN OM FEYENOORD KAPOT TE MAKEN EN SENSATIE TE BRENGEN!!!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
De papieren versie van VI is doorgaans erg goed ingelicht. Maar dat zou wel erg bizar zijn als hij nog steeds een jeugdsalaris krijgt.
Die gasten horen natuurlijk gewoon een normaal salaris te krijgen dat Feyenoord-waardig is.
Die Biseswar en Vlaar krijgen 7 ton of zelfs een miljoen, dus dan moet je vaste waarden als Clasie ook riant belonen.
Al zal daar wel gewoon geen geld meer voor zijn.
Uiteraard.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:57 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt.
Maar Martin heeft ook de bedoeling om het allemaal recht te trekken maar daar heeft hij gewoon tijd en geld voor nodig.
Maakt me niet uit waar ze het vandaan halen. Zulke gastjes moeten gewoon koste wat kost behouden blijven voor de club in een vroeg stadium.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:57 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt.
Maar Martin heeft ook de bedoeling om het allemaal recht te trekken maar daar heeft hij gewoon tijd en geld voor nodig.
Als Biseswar niet in wil leveren moet ie maar vertrekken ja. Helaas. Geen speler die het waard is om een dik salaris in te steken.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Uiteraard.
Maar als er geen extra geld komt t.o.v. vorig jaar denk ik dat we Diego maar moeten laten lopen?
Als zijn vertrek betekent dat je Clasie kunt houden moet je dat gewoon doen.
Ze zouden Biseswar kunnen behouden alleen zal hij met flink wat minder genoegen moeten nemen. Maar ik vind het al goed dat ze geen gekke dingen meer doen, of je wilt graag bij Feyenoord spelen voor een normaal salaris of je rot maar op.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Uiteraard.
Maar als er geen extra geld komt t.o.v. vorig jaar denk ik dat we Diego maar moeten laten lopen?
Als zijn vertrek betekent dat je Clasie kunt houden moet je dat gewoon doen.
Derksen heeft zichzelf natuurlijk enorm belachelijk gemaakt door openlijk voor Leo Beenhakker op te komen. Maar ik zie VI (tv) en VI (blad) toch graag los van elkaar.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:59 schreef Ritmo het volgende:
[..]
NEE JOH, HET IS DE VI VAN DIE SNOR EN ELKE LETTER DIE DAAR IN STAAT IS EEN LEUGEN EN ONWAARHEID EN OM FEYENOORD KAPOT TE MAKEN EN SENSATIE TE BRENGEN!!!
Nee hoor, ik ben het volledig met je eens. Het klopt ook wel denk ik.. als je van de A1 naar Excelsior gaat met een nog lopend contract dat in de anderhalf jaar daarop niet opengebroken wordt dan heb je gewoon nog steeds een jeugdcontract.
Daarom gaat het contract ook pas in Juli 2012 in. Ze kunnen nu geen hoger salaris onderbrengen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maakt me niet uit waar ze het vandaan halen. Zulke gastjes moeten gewoon koste wat kost behouden blijven voor de club in een vroeg stadium.
Vlaar krijgt ook echt geen 'normaal' salaris. Daar geloof ik niets van.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:00 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ze zouden Biseswar kunnen behouden alleen zal hij met flink wat minder genoegen moeten nemen. Maar ik vind het al goed dat ze geen gekke dingen meer doen, of je wilt graag bij Feyenoord spelen voor een normaal salaris of je rot maar op.
Joh, geef die jongen een leuk extraatje tot die tijd. Als beloning dat ie zo vroeg bij wil tekenen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:01 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Daarom gaat het contract ook pas in Juli 2012 in. Ze kunnen nu geen hoger salaris onderbrengen.
Onder het miljoen. En dat is dan het hoogste voor echte steunpilaren.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vlaar krijgt ook echt geen 'normaal' salaris. Daar geloof ik niets van.
Er is geen geld.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:03 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Joh, geef die jongen een leuk extraatje tot die tijd. Als beloning dat ie zo vroeg bij wil tekenen.
Je moet met zoiets niet gaan gokken dat het met de tijd wel goedkomt, er mogen geen gevalletjes Guzman/Wijnaldum/Fer komen. Hoewel de schade in het geval van de laatste 2 nog heel goed beperkt is gehouden.
Wat krijgt hij dan denk jij?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:04 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Onder het miljoen. En dat is dan het hoogste voor echte steunpilaren.
Maar nu zal er wel weer een discussie komen of Vlaar wel een echte steunpilaar is enz.
Tegen het miljoen aan denk ik, 8/9 ton ?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat krijgt hij dan denk jij?
En een steunpilaar is hij wel. Alleen niet zo goed bezig dit jaar als vorig jaar nog
Dan willen al die jeugdspelers natuurlijk meer geld he. En dan gaat het weer wel over miljoenen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:07 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het gaat hier niet over miljoenen ofzo.
Dat maakt niet uit, je kunt nu toch een principeakkoord bereiken over een contract dat Juli 2012 ingaat ? Die jongen gaat in de tussentijd echt nier verhongeren hoor.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:07 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het gaat hier niet over miljoenen ofzo.
Ja, maar niet elke jeugdspeler is al zo ver en waardevol als Clasie natuurlijk.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dan willen al die jeugdspelers natuurlijk meer geld he. En dan gaat het weer wel over miljoenen.
Jepquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:08 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, je kunt nu toch een principeakkoord bereiken over een contract dat Juli 2012 ingaat ? Die jongen gaat in de tussentijd echt nier verhongeren hoor.
Dat sowieso nietquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:08 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, je kunt nu toch een principeakkoord bereiken over een contract dat Juli 2012 ingaat ? Die jongen gaat in de tussentijd echt nier verhongeren hoor.
Fer en Wijnaldum stonden ook positief tegenover verlengen een jaartje geleden.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jep
Gewoon tegen die tijd kijken wat er mogelijk is. Hij staat sowieso positief tegenover verlengen dus hoeft Feyenoord zich ook niet uit te sloven om niks.
Ja maar zo'n spelers moeten nu maar even begrip hebben dat Feyenoord het wel wil maar momenteel gewoon niet kan.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:12 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat sowieso nietmaar ik vind het niet echt motiverend dit. Vroeg bijtekenen moet je belonen. En z'n spel en ontwikkeling dit seizoen al helemaal.
Hoeveel zou Gudde verdienen?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:13 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ja maar zo'n spelers moeten nu maar even begrip hebben dat Feyenoord het wel wil maar momenteel gewoon niet kan.
Dan rot die toch lekker op?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:13 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Fer en Wijnaldum stonden ook positief tegenover verlengen een jaartje geleden.![]()
Vooral gaan afwachten tot ze beinvloed worden en van gedachten gaan veranderen.
Ja, dan gaan we met een elftal vol Swerts' en Schakens verderquote:
Ik ben het helemaal met je eens dat dat een slechte zaak is, maar zo zit de voetbalwereld in elkaar anno 2011. Goede spelers en hun zaakwaarnemers zijn de baas en maken de dienst uit.quote:Wat denk je dat je voor situatie gaat krijgen als de spelers weten dat Feyenoord gevoelig is voor manipulatie en chantage?
Dan willen ze opeens allemaal wel weg natuurlijk
Ja. En ik denk dat de paar potjes die hij vorig seizoen speelde voor z'n blessure geen maatstaaf zijn, toen was ie dramatisch maar dat was het hele elftal vorig jaar. Ik denk dat het in een goed draaiend elftal een prima speler is om erbij te hebben.quote:
Ja en?quote:
Hij wilde hogerop, snap dat dan man!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij had beter kunnen verlengen dan op de bank zitten.
Okequote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij wilde hogerop, snap dat dan man!
Niemand zegt dat het een vervelende kerel is, maar we hebben op die positie al Fernandez en Leerdam die beter zijn. Hij valt gewoon buiten de boot wat mij betreft. Niet goed genoeg.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:42 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ja. En ik denk dat de paar potjes die hij vorig seizoen speelde voor z'n blessure geen maatstaaf zijn, toen was ie dramatisch maar dat was het hele elftal vorig jaar. Ik denk dat het in een goed draaiend elftal een prima speler is om erbij te hebben.
Ja, maar als het nou zo'n gevalletje Schaken is? Dat ie opeens ''redelijk'' gaat spelen? En als Fernandez weer geblesseerd is en/of Leerdam naar het middenveld moet kunnen we hem er neer pleuren.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niemand zegt dat het een vervelende kerel is, maar we hebben op die positie al Fernandez en Leerdam die beter zijn. Hij valt gewoon buiten de boot wat mij betreft. Niet goed genoeg.
Waar leg je dan de grens ? Dan kun je er weel heel erg veel de hand boven het hoofd gaan houden.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja, maar als het nou zo'n gevalletje Schaken is? Dat ie opeens ''redelijk'' gaat spelen? En als Fernandez weer geblesseerd is en/of Leerdam naar het middenveld moet kunnen we hem er neer pleuren.
Nieuwe ronde nieuwe kansen. Wat mij betreft verdiend Swerts gewoon een nieuwe kans, als Koeman het uberhaupt wel in hem ziet zitten. Ik vind dat je m niet moet beoordelen op die paar dramatische potjes van vorig jaar maar hoe hij het doet in een goed draaiend team. Ik denk dat ie in een goed draaiend team zo slecht nog niet is en gewoon heel nuttig is voor de breedte van de selectie. Aan z'n instelling ligt het sowieso niet en het lijkt me sterk dat hij heel veel zal verdienen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:55 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Waar leg je dan de grens ? Dan kun je er weel heel erg veel de hand boven het hoofd gaan houden.
Toen hij er vorig seizoen inkwam draaide het helemaal niet zo slecht. Maar hij maakte toen wel beslissende fouten.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:01 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nieuwe ronde nieuwe kansen. Wat mij betreft verdiend Swerts gewoon een nieuwe kans, als Koeman het uberhaupt wel in hem ziet zitten. Ik vind dat je m niet moet beoordelen op die paar dramatische potjes van vorig jaar maar hoe hij het doet in een goed draaiend team. Ik denk dat ie in een goed draaiend team zo slecht nog niet is en gewoon heel nuttig is voor de breedte van de selectie. Aan z'n instelling ligt het sowieso niet en het lijkt me sterk dat hij heel veel zal verdienen.
Die paar potjes die we vorig jaar wonnen was ook meer geluk dan wijsheidquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:05 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Toen hij er vorig seizoen inkwam draaide het helemaal niet zo slecht. Maar hij maakte toen wel beslissende fouten.
Vind ik niet, na de winterstop had je met Meeuwis en Ryo gewoon erg goede versterkingen waar de rest van het team zich aan optrok.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:26 schreef inZanity het volgende:
[..]
Die paar potjes die we vorig jaar wonnen was ook meer geluk dan wijsheid
Alsof een Japanse tiener en die matige Limburger voor een ommekeer hebben gezorgd ofzo..quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:31 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Vind ik niet, na de winterstop had je met Meeuwis en Ryo gewoon erg goede versterkingen waar de rest van het team zich aan optrok.
twitter:superguidetti twitterde op woensdag 19-10-2011 om 09:10:00I hope the fans will show up this week in training to push us on ! #bestfans reageer retweet
Ryo gaf de spelersgroep wel een positieve boost, tevens zette tegenstanders automatisch meteen 2 man op hem dus hij is zeker belangrijk geweest en daar hebben andere spelers ook van geprofiteerd.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:26 schreef inZanity het volgende:
[..]
Alsof een Japanse tiener en die matige Limburger voor een ommekeer hebben gezorgd ofzo..
Het is dat Swerts in het elftal rondliep, die kon de blunders van die spleetoog en die Duitser nog een beetje herstellen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:26 schreef inZanity het volgende:
[..]
Alsof een Japanse tiener en die matige Limburger voor een ommekeer hebben gezorgd ofzo..
Klopt, de komst van die Japanner heeft ook wel degelijk wat teweeggebracht. Maar we moeten nou niet gaan doen alsof we er twee vedettes waren gekomen die voor een ommekeer hebben gezorgd. Uiteindelijk verloren we ook weer gewoon van VVV en speelden we thuis gelijk tegen NEC. We hebben puur op toeval en misschien een beetje inzet(PSV thuis) een aardige reeks neergezet en daar hebben die paar leuke actie'tjes van die Japanner misschien best een aandeel in gehad. Maar uiteindelijk blijft het gewoon een heel jong Jappanertje die weliswaar zeer getalenteerd is maar echt nog geen topper is. Laat ik over Meeuwis helemaal maar niks zeggen want die zit nu op z'n plek bij VVV..quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:29 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ryo gaf de spelersgroep wel een positieve boost, tevens zette tegenstanders automatisch meteen 2 man op hem dus hij is zeker belangrijk geweest en daar hebben andere spelers ook van geprofiteerd.
Misschien wel de beste spits die ik ooit bij Feyenoord heb zien spelen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:39 schreef Paul-89 het volgende:
Portret over trainer Roy Makaay
Wat moet dat tof zijn zeg als je zo'n trainer hebt.
Een beetje denigrerend, Japannertje, actietjes.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:42 schreef inZanity het volgende:
[..]
Klopt, de komst van die Japanner heeft ook wel degelijk wat teweeggebracht. Maar we moeten nou niet gaan doen alsof we er twee vedettes waren gekomen die voor een ommekeer hebben gezorgd. Uiteindelijk verloren we ook weer gewoon van VVV en speelden we thuis gelijk tegen NEC. We hebben puur op toeval en misschien een beetje inzet(PSV thuis) een aardige reeks neergezet en daar hebben die paar leuke actie'tjes van die Japanner misschien best een aandeel in gehad. Maar uiteindelijk blijft het gewoon een heel jong Jappanertje die weliswaar zeer getalenteerd is maar echt nog geen topper is. Laat ik over Meeuwis helemaal maar niks zeggen want die zit nu op z'n plek bij VVV..
Ik bedoel het anders helemaal niet denigrerend. Ik ben het namelijk helemaal met je eens dat het een hele grote kan worden. Maar we moeten niet doen alsof ie wonderen heeft verricht bij Feyenoord. Heeft het gewoon prima gedaan hoor, z'n debuut was geweldig waardoor ie gelijk behoorlijk werd opgehemeld en heeft daarna nog een enkele keer gepiekt maar het niveau in z'n debuutwedstrijd heeft ie vervolgens eigenlijk niet meer gehaald.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:47 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Een beetje denigrerend, Japannertje, actietjes.
Voor een speler die tot dan nog geen één profduel heeft gespeeld en die in een voor hem vreemd land terecht komt heeft hij het heel goed gedaan.
Ik zie die nog ver komen.
Dat soort mensen zijn zo goed voor de jeugdopleidingquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:39 schreef Paul-89 het volgende:
Portret over trainer Roy Makaay
Wat moet dat tof zijn zeg als je zo'n trainer hebt.
En hij gaf de supporters weer plezier in het kijken van Feyenoord.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:50 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik bedoel het anders helemaal niet denigrerend. Ik ben het namelijk helemaal met je eens dat het een hele grote kan worden. Maar we moeten niet doen alsof ie wonderen heeft verricht bij Feyenoord. Heeft het gewoon prima gedaan hoor, z'n debuut was geweldig waardoor ie gelijk behoorlijk werd opgehemeld en heeft daarna nog een enkele keer gepiekt maar het niveau in z'n debuutwedstrijd heeft ie vervolgens eigenlijk niet meer gehaald.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:11 schreef Tomasso het volgende:
Wel makkelijk. Veel Ritmo-posts deze dag, dus snel doorscrollen.
als het meezit maak ik de afsluiting op curacao mee.. Als ze nog gaan danquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:33 schreef Happel het volgende:
[..]
In de winterstop naar Marbella. Zin in.
Babovic laat ook weer wat van zich horen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:27 schreef inZanity het volgende:
twitter:superguidetti twitterde op woensdag 19-10-2011 om 09:10:00I hope the fans will show up this week in training to push us on ! #bestfans reageer retweet
Schiet ie er toch lekker een penalty of twee inquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:12 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Babovic laat ook weer wat van zich horen.
Hopelijk gaat hij en de rest ons zondag verbazen, al vrees ik het ergste.
Moeten we ze wel krijgen...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:26 schreef Stringer het volgende:
[..]
Schiet ie er toch lekker een penalty of twee in
quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:13 schreef LimboFan het volgende:
De vorige TT was goed, oe a ed de goey!
Zolang die plek maar boven ajax isquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:24 schreef Sala-adin het volgende:
Jullie gaan dus echt niet winnen komende zondag, maar een 2e plek in de eredivisie gun ik jullie van harte!
Wij zijn de beste dus wij eindigen zowiezo op 1quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zolang die plek maar boven ajax is
Maar niet in Nederlands denk ik.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:29 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Wij zijn de beste dus wij eindigen zowiezo op 1
quote:Been kijkt uit naar Chelsea
LONDEN - Racing Genk neemt het woensdag in de Champions League op tegen Chelsea. Genk-trainer Mario Been ziet kansen tegen de Engelse topclub. "Wat de omstandigheden ook zijn, we gaan met veel vertrouwen naar Londen toe."
"Ik zag Chelsea al meermaals aan het werk", aldus Been. "Ik hoef je waarschijnlijk niet te vertellen dat dat een heel moeilijke wedstrijd gaat worden."
Been kijkt erg uit naar de confrontatie met The Blues. "Voor deze wedstrijden doen we het uiteindelijk, we gaan er volop van genieten en ons ding doen."
Taalnaziquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar niet in Nederlands denk ik.
sowieso dat hele team op K2, Lodewijks en in mindere mate Bahia en Paauwe naquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:38 schreef vandermar het volgende:
Die achterhoede bij ons
Echt, hoe hebben we daar kunnen winnen toen.
Waar speelt onze vriend Hossam Ghaly tegenwoordig? Heeft nog een tijdje bij the Spurs gespeeld een paar jaar geleden.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:38 schreef vandermar het volgende:
Die achterhoede bij ons
Toen ik alle doelpuntenmakers zag staan kon ik me niet herinneren dat we 3-0 wonnen... Maar Charisteas kwam natuurlijk pas een jaartje later.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:38 schreef vandermar het volgende:
Die achterhoede bij ons
Serieus?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:44 schreef inZanity het volgende:
[..]
Misschien wel de beste spits die ik ooit bij Feyenoord heb zien spelen.
quote:Biseswar krijgt verlaagd contract aangeboden
De technisch directeur van Feyenoord, Martin van Geel, heeft de 23-jarige Diego Biseswar een nieuw contract aangeboden. Indien laatstgenoemde akkoord gaat, zal hij wel salaris moeten inleveren. Dat meldt Voetbal International.
Van Geel bevestigt dit ook. "Dat is waar. We willen graag verder met Diego, maar niet onder dezelfde condities als in zijn huidige contract. Ik hoop dat Diego daarvoor begrip heeft. Bij ons krijgt hij de kans zich verder te ontwikkelen. Het is voor transfervrije voetballers niet altijd gemakkelijk een nieuwe club te vinden. Mika Vayrynen en Luigi Bruins hebben daar ook lang over gedaan", aldus Van Geel, die vorig jaar nog technisch directeur van Roda JC was.
De in Amsterdam geboren Biseswar trof elfmaal doel in 87 wedstrijden namens de club uit Rotterdam. Dit seizoen kwam de speler pas twee keer binnen de lijnen van de Stadionclub.
Serieus ja.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Serieus?
Misschien wel, maar toch echt niet in Feyenoord-shirt.
[..]
quote:"We hebben veel blessures. Dat is een groot probleem voor ons. Je weet dat je het heel lastig krijgt bij Chelsea als je lange centrale verdedigers mist", zei Been tegen de NOS. "Maar als je ziet hoe wij de doelpunten weggeven, dan gebeurt dat kinderlijk eenvoudig", aldus de oefenmeester.
Goed dat hij dat benadrukt.quote:Het is voor transfervrije voetballers niet altijd gemakkelijk een nieuwe club te vinden. Mika Vayrynen en Luigi Bruins hebben daar ook lang over gedaan", aldus Van Geel, die vorig jaar nog technisch directeur van Roda JC was.
Haha inderdaad. Goed dat hij op zijn nummer is gezet!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:53 schreef eight het volgende:
Mario heeft nog altijd hetzelfde repertoire:
[..]
wat bedoelt u daar mee? De teletekstsupporters die het spelbeeld niet weten?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:09 schreef Hilgo het volgende:
Ach, het zal wel weer gaan zo als elk jaar. Hopen tegen beter weten in en uiteindelijk een klote zondag (en maandag als alle teletekst tijgers me weer lastig vallen).
ach, Iedere keer als ik maandags weer op school kom, komen alle zielepoten me uitlachen als ajax verloren heeftquote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:17 schreef Hilgo het volgende:
Daar bedoel ik al mijn fijne collegea en vrienden mee die niet naar het stadion gaan, die je nooit hoort behalve 2x per jaar bij de klassieker.
blesseert hij de spelers zelf ??quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:53 schreef eight het volgende:
Mario heeft nog altijd hetzelfde repertoire:
[..]
twitter:MegaFeyenoord twitterde op donderdag 20-10-2011 om 08:28:21Koeman over Feyenoord: ,,De veldbezetting is de laatste weken slecht en er ontbreekt af en toe discipline." reageer retweet
twitter:MegaFeyenoord twitterde op donderdag 20-10-2011 om 08:31:13Koeman: ,,Ajax is kwalitatief beter, dat moeten wij tactisch compenseren." reageer retweet
twitter:MegaFeyenoord twitterde op donderdag 20-10-2011 om 08:32:32En: ,,Biseswar is een fantastische speler maar ik heb hem niet nodig wanneer hij alle posities bekleedt behalve die van linksbuiten." reageer retweet
Is geen echte linksbuiten.quote:
Inderdaad, geeft zelf ook ieder interview aan dat hij zich op links veel beter voelt omdat hij dat van kinds af aan doet en hij haalt aan die kant makkelijker de achterlijn en zijn voorzet is dan beter.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:47 schreef Caland het volgende:
Een klassiekere linksbuiten dan Cabral zijn er bijna niet meer te vinden.
Wat zie jij in hem dan? Een echte 10?
Ja. Dat is wel gebleken naderhand toch?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:54 schreef Stokstaart het volgende:
Goh een klassieke linksbuiten dus. Zijn beste wedstrijd voor Feyenoord kwam hij echter op rechts uit. Toeval?
Maar Hempte is gewoon slecht, geef toequote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:54 schreef Stokstaart het volgende:
Goh een klassieke linksbuiten dus. Zijn beste wedstrijd voor Feyenoord kwam hij echter op rechts uit. Toeval?
En daarna had je drie onwijs slechte wedstrijden.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:54 schreef Stokstaart het volgende:
Inderdaad, zag Biseswar bij Jong Feyenoord weer zo'n puntgave assist geven vanaf rechts. En Koeman heeft het er maar over dat hij een linksbuiten isquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:54 schreef Muto het volgende:
Ik snap dat echt niet. Hoe simpel kan het zijn, Bies op rechts, Cabral op links.
Daar kon die aardig langslopen inderdaad.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar Hempte is gewoon slecht, geef toe
Dat ziet Koeman dan volkomen verkeerd ja.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad, zag Biseswar bij Jong Feyenoord weer zo'n puntgave assist geven vanaf rechts. En Koeman heeft het er maar over dat hij een linksbuiten is
die baseren alles een 1 wedstrijdquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Daar kon die aardig langslopen inderdaad.
Maar hij heeft vorig jaar ook op links gestaan en toen werd er hier ook al geroepen dat het een dom dravertje was.
Dat was wel iets meer dan 1 wedstrijd. Eerder een stuk of 20.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
die baseren alles een 1 wedstrijd
Viel ook allemaal wel mee. 90% daarvan waren invalbeurten van 10 minuten.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat was wel iets meer dan 1 wedstrijd. Eerder een stuk of 20.
onthou wel dat een talent niet alles op zn vroegst uit zn schoen kan toverenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat was wel iets meer dan 1 wedstrijd. Eerder een stuk of 20.
Denk dat zijn talent weer eens schromelijk overschat word. Zoals helaas wel vaker hier het geval is.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
onthou wel dat een talent niet alles op zn vroegst uit zn schoen kan toveren
En die 6 hele wedstrijden waren die op links of rechts?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:04 schreef Paul-89 het volgende:
Cabral heeft in 23 wedstrijden meegedaan waarvan 17 als invaller.
Er zijn genoeg laatbloeiers in het voetbal. Denk aan een Boerrigterquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Denk dat zijn talent weer eens schromelijk overschat word. Zoals helaas wel vaker hier het geval is.
Hij speelt toch ook gewoon kut of niet?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:05 schreef Caland het volgende:
Nee, lekker je talenten afbranden helpt.
Dat doen er wel meer.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij speelt toch ook gewoon kut of niet?
Zijn eerste wedstrijd vorig jaar was invalbeurt op rechts tegen Utrecht, Bezorgde Fer een assist als ik me niet vergis.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En die 6 hele wedstrijden waren die op links of rechts?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |