Dat is wel briljantquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Afgedankte Nederlandse bussen doen het nog goedin Cuba.
Edit: oops even niet opgelet. iets soortgelijks was al gepost![]()
quote:Op woensdag 16 november 2011 23:14 schreef Miendientje het volgende:
Ik kom eigenlijk niet zo vaak specifiek wortels tegen als ik aan het reizen ben.
Hebben ze die ook in speciaal?quote:Op maandag 14 november 2011 14:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Hier in Budapest heb je in vrijwel alle winkelcentra een vestiging van BelFrit, een Vlaamse keten die friet en aanverwante snacks verkoopt. Zo ook de Belgian Sausage, wat gewoon een oer-Hollandse frikandel is!![]()
Ik zocht op buitenlande AH fillialen, maar kwam allees deze tegen:quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:13 schreef BABYxTEQUIERO het volgende:
De Albert Heijn in Blanes, maar eigenlijk is zowat heel Blanes / Lloret Nederlands, haha.
Haha ja bedoelde dit, deze heb je ook in Blanes. Maar in de gewone supermarkten verkochten ze daar ook gewoon hagelslag enzo. Echt bizar zulke plaatsen, je zou niet echt zeggen dat je nog in Spanje zit.quote:Op woensdag 23 november 2011 01:10 schreef Individual het volgende:
[..]
Ik zocht op buitenlande AH fillialen, maar kwam allees deze tegen:
[ afbeelding ]
Appie Hein in Salou.
Is dat wat je bedoelt of was het een echte AH inclusief logo's ed?
even gegoogled, intressante geschiedenisquote:Op zaterdag 26 november 2011 17:15 schreef RobertVH het volgende:
[ link | afbeelding ]
Echte Nederlanders gaan natuurlijk naar deze universiteit puur voor het logo
Even een plaatje erbijquote:Op zaterdag 26 november 2011 21:01 schreef Sandrvich het volgende:
De supermarktketen "Albert" in Tsjechië doet mij qua interieur altijd wel heel erg denken aan de Albert Heijn; het is dan ook van AHOLD.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:15 schreef RobertVH het volgende:
[ link | afbeelding ]
Echte Nederlanders gaan natuurlijk naar deze universiteit puur voor het logo
Normaliter toch chocolate sparkles?quote:Op zondag 27 november 2011 20:08 schreef HomoSaabiens het volgende:
Bij de Cold Storage supermarkt in Singapore kan je zakken Venco drop kopen! En hagelslag, al heet het chocolate rice
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |