abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103218240
quote:
10s.gif Op maandag 17 oktober 2011 23:38 schreef Flepke het volgende:

En ze was zeker in bed af en toe bij vlagen dominant?
:D
pi_103218257
quote:
10s.gif Op maandag 17 oktober 2011 23:38 schreef Flepke het volgende:

[..]

En ze was zeker in bed af en toe bij vlagen dominant?
Ik heb geen idee... ik ben niet verder gekomen dan samen op 1 stoel zitten.
pi_103218275
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 23:35 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik heb een keer gehad dat een meisje wat ik leuk vond dit tegen me zei... dan weet je ook al genoeg :D
Vanaf 1:45. Het wordt dan flink zoeken ;)

Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_103218328
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 23:39 schreef Axel1988 het volgende:

Ik heb geen idee... ik ben niet verder gekomen dan samen op 1 stoel zitten.
Hahaha, je hebt haar er toch wel afgeduwd hè?
pi_103218331
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 23:38 schreef formerjellybean het volgende:
Hoe vinden jullie dan dat een meisje / vrouw moet zijn ??
Vooral niet teveel aantrekken van alle meningen om haar heen (vooral van goede vriendinnen!); gewoon haar eigen plan trekken en doen wat ze leuk vind. Schijt hebben aan mensen die haar niet begrijpen of dingen anders zouden doen.
pi_103218337
Het is helemaal niet zo "het komt nog wel", "je tijd komt nog". Er zijn gasten van rond de 30 die nog maagd zijn for god sake
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_103218365
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 23:40 schreef firefly3 het volgende:
Het is helemaal niet zo "het komt nog wel", "je tijd komt nog". Er zijn gasten van rond de 30 die nog maagd zijn for god sake
Het was niet serieus bedoeld.
pi_103218416
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 23:40 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Vooral niet teveel aantrekken van alle meningen om haar heen (vooral van goede vriendinnen!); gewoon haar eigen plan trekken en doen wat ze leuk vind. Schijt hebben aan mensen die haar niet begrijpen of dingen anders zouden doen.
Oh je bent opzoek naar een zekere vrouw. Succes bij je zoektocht.
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_103218430
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 23:40 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Het was niet serieus bedoeld.
Ik dacht al :D
pi_103218444
quote:
10s.gif Op maandag 17 oktober 2011 23:40 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Hahaha, je hebt haar er toch wel afgeduwd hè?
Nee; was in een pauze en we waren met een groep wat aan het kletsen, maar er waren wat weinig stoelen... zij was een van de ongelukkigen die geen stoel had. Ik dacht, ipv haar heel galant een stoel aan te beiden, vraag ik of ze gewoon op schoot komt zitten. Et voila; lichamelijk contact.
pi_103218485
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 23:42 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik dacht al :D
Ja ik zeg het dan ook maar even, het is gewoon zo'n typische dooddoener die in dezelfde klasse valt als de uitspraak van dat meisje.
pi_103218500
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 23:33 schreef Flepke het volgende:

[..]

Iets met een appel en bijten enzo.

[..]

Heb je geen "cassanova's" in je vriendengroep zitten? Kan je een keer van dichtbij mee maken hoe het moet :P Waar bevind je je eigenlijk ergens op deze aardbol?
Ik heb wel vrienden die wat handiger zijn dan ik :) Echt onvoorstelbaar hoe sommige mensen dat doen. Één van die lui heeft volgens mij gewoon 100% kans dat hij een gesprek heeft van minimaal een minuut. En ik bevind me iin het groene hart op beperkte afstand van verschillende steden in de randstad ;)

Edit: Bedtijd, morgen weer op tijd aan het werk

[ Bericht 2% gewijzigd door Held_op_Sokken op 17-10-2011 23:44:53 (typo) ]
pi_103218599
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 23:42 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Nee; was in een pauze en we waren met een groep wat aan het kletsen, maar er waren wat weinig stoelen... zij was een van de ongelukkigen die geen stoel had. Ik dacht, ipv haar heel galant een stoel aan te beiden, vraag ik of ze gewoon op schoot komt zitten. Et voila; lichamelijk contact.
Nog beetje over been/buik geaaid/ als een poes zo met vingertopjes in & uit bewegen?
pi_103218643
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 23:45 schreef Flepke het volgende:

[..]

Nog beetje over been/buik geaaid/ als een poes zo met vingertopjes in & uit bewegen?
Nee; alleen stiekem gevuistneukt; maar ze had het niet door.
pi_103218647
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 23:45 schreef Flepke het volgende:

Wat klinkt dat ranzig, alhoewel ik wel begrijp wat je bedoelt.
pi_103218676
quote:
10s.gif Op maandag 17 oktober 2011 23:46 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Wat klinkt dat ranzig, alhoewel ik wel begrijp wat je bedoelt.
Uiteraard weet jij dat. ;(
pi_103218699
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 23:47 schreef Flepke het volgende:

Uiteraard weet jij dat. ;(
Want?
pi_103218866
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 02:00 schreef WokkelKardinaal het volgende:
kom je niks tegen bij werk-studie-sport-feest?
werk: ja wel:
- redelijk knappe lange collega van kwaliteitsbewaking, even mee gekletst maar verder nooit meer gezien
- heb het hier al vaak over tatoeageman gehad, even mee gekletst over concerten maar hij sluit zich voor mij af; ik verdien toch ook beter
verder niks
studie:
ben deeltijdstudent/tiendejaarsklant in de kleine uurtjes naast werk en kom nooit andere studenten van mijn leeftijd tegen
sport: doe zwemmen, niet echt kletssport, fitness is ook individueel. ik overweeg een zwemclub maar daar moet ik eerst meer geld voor hebben. na aftrek van collegegeld zit ik ongeveer op 1000 euro netto. Ik weet niet hoe andere mensen het doen, maar ik besteed ongeveer 50,- p/m aan drankjes hier en daar, en de rest van het vrij te besteden geld gaat wel op aan treinreizen, fietsonderhoud, noodzakelijke dingen enzo. nu geen geld voor clubs
feest: mwah vaste vriendengroep. afgelopen weekend wel weer die ene ontzettend leuke man gezien, ook al op een vorig feestje gespot, goed gevoel bij, knap, aardig, muzikaal, grappig, maar zijn toenmalige vriendin is nu zijn echtgenote :(
uitgaan: doe ik vanwege geldgebrek nauwelijks, wordt toch ook een vrij individueel verhaal. maar ik ben wel iets spontaner de laatste tijd. misschien is het de volgende keer anders. ik wil het echt wel weer meer.

conclusie is toch dat ik meer moet werken zodat ik meer geld heb en dan voor nieuwe clubs kan gaan. ik heb me al aangemeld voor vrijwilligerswerk bij een poppodium.

quote:
14s.gif Op zondag 16 oktober 2011 01:58 schreef heloef het volgende:

[..]

Tijd maken dan.
Ik plaats van een feestje gaan stappen.
Stappen kost me meer geld dan geld voor cadeautje. Ik wil ook graag tijd steken in die vrienden. Om nu vrienden 'weg' te doen omdat ik meer wil stappen, is ook een beetje, tja..... Ik heb al wel contact gezocht met een vrouwelijke collega en een vriend over stappen. Dat ik dacht dat nooit iemand wilde. Zij willen juist wel. Binnenkort wat plannen.

quote:
14s.gif Op zondag 16 oktober 2011 02:08 schreef Flepke het volgende:
Maak trouwens ook eens aan je vriendinnen duidelijk dat je nu toch echt wel serieus op zoek bent naar een leuke man, wie weet hebben die nog wat voor je op de plank liggen.
Eng. Maar ik ga het gewoon maar doen. Dat verdiept onze band vast ook meer. Daar eerlijk over zijn.

quote:
14s.gif Op zondag 16 oktober 2011 02:06 schreef Flepke het volgende:

[..]

Hoi schat. :W
Voortaan als je me ziet lopen niet alleen hoi zeggen, maar echt aanspreken.
Als iemand op straat tegen me hoi zegt dan denk ik "wie de fuck is dat nou weer".
Dame: "hoi, hihi" Ik: "hey" Dame: "Doei, hihih :@ " is irritant dus zorg dat je wat te zeggen hebt.
Als je lekker bent kun je een diepgaand gesprek over een stoeptegel hebben, anders ben je veroordeeld tot bijvoorbeeld "het weer" of "hoelaat is het? ik moet straks x bla bla"

Mwah. Ik krijg toch best leuke blikken als ik opgewekt 'hoi' zeg.

quote:
En veel oogcontact maken met zelfverzekerde mannen.
Puntje voor tijdens het stappen. Wat is de grens tussen oogcontact maken en obsessief staren? Ik wend nu wel vaak mijn blik af, fèèhteluk.

quote:
Duur + onzinnige kennis. Stel dat je van fotografie houd dan kan je je beter bij een vereniging aansluiten dan dat je een cursus volgt.
Cursus is echt goedkoper dan een club.

quote:
Vrouwen....
Gewoon een doel stellen, deze maand wil ik 5 dates, over een jaar wil ik minimaal 1 serieuze relatie. Een beetje in het rond fladderen & hopen gaat hem niet worden.
Dit is geen haalbaar doel. Haalbaar doel voor mij is dit jaar 2 dates.

quote:
Juist als je gaat zitten verlies je energie, ga even rondje hardlopen als je thuis komt inplaats van op de bank te hangen. Neem een douche en ga iets sociaals doen.
Ik werk 's avonds. Daarna om 20.30 mijn bakje met eten naar binnen schuiven. Voor ik dat achter de rug heb, lekker toetje, etc. is het snel 21.30. Serieus, ik zie niet in waarom ik dan nog, door de week, iets sociaals zou kunnen doen. Bovendien loop ik continu achter met studie, en dat gaat eigenlijk voor. Sociale activiteiten maak ik tijd voor op vrijdag + zaterdag. Anders komt er niets van.

quote:
Kijk ofdat je de sport die je nu doet kan vervangen/verminderen door een sport waar veel mannen komen.
Ik blijf toch hangen bij de zwemclub. Lijkt me echt leuk. En volgens de foto's op de site behoorlijk awt lekkere mannen :P Ik ga wat spul op Marktplaats verkopen en dan kijk ik verder. Alhoewel ik ook wanhopig kleding nodig heb. Overal komen gaatjes in.

Damn ik wil meer geld. Ik wil uitgaan, ik wil naar concerten, ik wil naar Amsterdam Dance Event, ik wil reizen, ik wil naar leuke clubs/verenigingen. Ik wil lekker terrasjes doen en mannen spotten. Hoe dan andere mensen met weinig geld dit?
pi_103218933
quote:
5s.gif Op maandag 17 oktober 2011 23:48 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Want?
Je wist dat ik dit ging laten zien:
pi_103218985
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 23:52 schreef Flepke het volgende:

[..]

Ze lijkt ook nog eens sprekend op die meid... wat een kat
pi_103218997
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 23:40 schreef firefly3 het volgende:
Teveel mensen geven dat als advies. Helemaal fout. Met een passieve instelling heeft nog nooit iemand een partner gevonden... Durven doen en meemaken :)
pi_103219086
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 23:52 schreef Flepke het volgende:

Cute
pi_103219128
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 23:53 schreef jaha het volgende:

[..]

Teveel mensen geven dat als advies. Helemaal fout. Met een passieve instelling heeft nog nooit iemand een partner gevonden... Durven doen en meemaken :)
:)
pi_103219164
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 23:53 schreef jaha het volgende:

[..]

Het leukste gedeelte vind ik altijd het hard op de bek gaan en dan hier je verhaal vertellen :).
pi_103219237
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 23:57 schreef Axel1988 het volgende:

Het leukste gedeelte vind ik altijd het hard op de bek gaan en dan hier je verhaal vertellen :).
Die verhalen heb ik gemist :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')