quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Brrr, ook niet mijn type
Whaha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Qua blond haar en blauwe ogen vind ik Alexander Skarsgård een heul stuk lekkerder.
YES! True Blood sowiesoquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:26 schreef moneyfornothing het volgende:
Whaha.
Qua blond haar en blauwe ogen vind ik Alexander Skarsgård een heul stuk lekkerder.
Dat is wel een idee, maar voor mij duidelijk veel te veel.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:20 schreef Flepke het volgende:
[quote]
[..]
Inderdaad. Probeer jezelf doelen te zetten, 2 Dates per maand ofzo.
Dat is wel een goed idee, hoewel met name dat allereerste een probleem is denk ik. Als het eerste lukt dan lukt het tweede ook welquote:[..]
Doelen, doelen & nog eens doelen. Zet als doel voor de eerst volgende keer dat je uitgaat dat je een gesprekje begint met 10 verschillende vrouwen voordat je naar huis gaat.
Keer daarop minimaal 10 vrouwen aan het lachen gemaakt, daarna 10 vrouwen beetje lichamelijk contact etc.
[..]
Dat is de grote uitdaging inderdaad. Maar daar zit mijn verstand me vaak in de weg. Zonder inhoud wordt het lastig. Misschien moet ik dit maar met vrienden afspreken die me dan kunnen wijzen op het niet gehaalde quotum.quote:"Hoi ik ben flepke."
[..]
Benader, benader, benader. Eerst door kwantiteit over je angsten heen komen, daarna aan je kwaliteit werken.
Wat is hier faggot aan?quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:27 schreef Flepke het volgende:
Faggotalert.
Ik kan de spoiler tag niet vinden, sorry:
[ afbeelding ]
Jij ook, daten?quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:28 schreef moneyfornothing het volgende:
Ah je hebt een goede smaak.![]()
Nomnom
Kijk mannen, zo versier je nou een vrouwquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:30 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jahh, met Dean en Eric erbij?
Ik voel me outclassedquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Kijk mannen, zo versier je nou een vrouw
quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Kijk mannen, zo versier je nou een vrouw
Iets met een appel en bijten enzo.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:28 schreef Held_op_Sokken het volgende:
[..]
Dat is wel een idee, maar voor mij duidelijk veel te veel.
[..]
Dat is wel een goed idee, hoewel met name dat allereerste een probleem is denk ik. Als het eerste lukt dan lukt het tweede ook wel
Heb je geen "cassanova's" in je vriendengroep zitten? Kan je een keer van dichtbij mee maken hoe het moetquote:[..]
Dat is de grote uitdaging inderdaad. Maar daar zit mijn verstand me vaak in de weg. Zonder inhoud wordt het lastig. Misschien moet ik dit maar met vrienden afspreken die me dan kunnen wijzen op het niet gehaalde quotum.
No shit sherlock.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij vindt ook nog wel een leuk meisje
Ik heb een keer gehad dat een meisje wat ik leuk vond dit tegen me zei... dan weet je ook al genoegquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij vindt ook nog wel een leuk meisje
Ze krijgt vast gelijkquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:35 schreef Axel1988 het volgende:
Ik heb een keer gehad dat een meisje wat ik leuk vond dit tegen me zei... dan weet je ook al genoeg
Dit is niet altijd het geval hoor.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:35 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik heb een keer gehad dat een meisje wat ik leuk vond dit tegen me zei... dan weet je ook al genoeg
En ze was zeker in bed af en toe bij vlagen dominant?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |