abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103215589
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 22:53 schreef Flepke het volgende:

[..]

Inderdaad, is "peter parker" uit "the spiderman", om zijn identiteit geheim te houden doet hij zich voor als een beta mannetje.
Sorry maar ken je klassiekers dat is Christopher Reeve de originele superman , dit vind ik wel een hele groffe fout.
pi_103215595
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 22:53 schreef formerjellybean het volgende:
Ben je in het echt zo'n soort trainer ofzo want je slaat daarin nogal door.
In het echt train ik wel eens dingen ja?

quote:
Op Paiq heb ik nog geen actie ondernomen met het nieuwe contact, heb er nu niet zo'n zin in ook eigenlijk en geen inspiratie om wat leuks te vertellen :S
Als je geen zin hebt om te vertellen dan moet je luisteren.
Wat wist je van haar? Alleen paiqscore ofzo?
"Zeg meisje met paiqscore van 823992382938 waarom zou ik met jou op date moeten gaan?"
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_103215630
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 22:54 schreef kree het volgende:
Zo mensen ben ik weer :)

Zal niet meer happen naar jullie posts :')

Op Paiq heb ik nog geen actie ondernomen met het nieuwe contact, heb er nu niet zo'n zin in ook eigenlijk en geen inspiratie om wat leuks te vertellen :S
Log in en ga vragen stellen en laat haar iets leuks vertellen. Jij hoeft haar niet te entertainen. Een gesprek is een dialoog.
pi_103215631
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 22:55 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Sorry maar ken je klassiekers dat is Christopher Reeve de originele superman , dit vind ik wel een hele groffe fout.
Wat, een vrouw die gelijk heeft. Hoe kan dat nou
pi_103215664
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 22:55 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ik ging er vanuit dat hij een slechte grap maakte, hem spiderman noemen kan je haast niet menen.
pi_103215678
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 22:57 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ik ging er vanuit dat hij een slechte grap maakte, hem spiderman noemen kan je haast niet menen.
Spinnen zijn super.
  maandag 17 oktober 2011 @ 22:57:26 #107
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103215680
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 21:16 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Wees beknopt over de inhoud inplaats van aannames te doen over mij als persoon.

Jij was diegene die zei dat ik mijn ego streelde, vandaar dat ik begon met ego.
ik heb nergens gezegt dat jij je ego streld met hard to get spelen. Dus de ego er bij halen is niet relevant in deze discussie. Externe factor betrekken bij een discussie dat er niks mee te maken heeft. Zoals keer op keer.

quote:
Ik denk dat ik meer levenservaring heb dan jij eerlijk gezegt. Toen jij zat te "survivalen" in de ardennen zat ik te survivalen een paar maanden eerder in Scandinavië. Verder heb ik het vermoeden dat ik wel 10x meer vrouwen benaderd en ontmoet heb dan jij, want je bent nog niet bekend met een echte en neppe nee te herkennen.
Oh dus als je bent gaan survivalen heb je opeens meer levens ervaring? Geinig wist ik niet. En meer vrouwen benaderen geeft je ook meer mensen kennis. Dat weet je dan verdomde goed te verbergen. Wat trouwens wel een kunst is. Jij maakt je zelf echt te veel wijs of je doelgroep is 16 dat kan ook.

De vrouwen die ik aan spree spelen geen spelletjes, dat noemt men ook wel volwassen.

quote:
Dus nogmaals de vraag, denk je niet dat "hard to get spelen" een test is?
Nou voor de laatste keer. Jonge vrouwen in de pubertijd zullen vast spelletjes en testjes doen. Heb daar geen ervaring mee want is niet mijn doelgroep.

Mijn doelgroep doet er zeker niet aan. Dit herken ik anders wel, ik weet dat ze het niet doen omdat ik genoeg contact heb met vrouwen op zowel vriendschappelijke basis als op scharrel basis.

Tevens zijn vrouwen binnen no time volledig op hun gemak bij mij en vertellen ze heel veel. En van alle vrouwen met wie ik om gaat op vriendschappelijke basis weet ik 1000% zeker dat zij eerlijk zijn als ze iets vertellen. En kom niet met je onbewust aan lopen, want dat is een excuus van niks.

Tevens heb ik genoeg ervaring qua horeca werken waar je dan als nuchter persoon heel veel mannen ziet versieren. Sommige zijn er verdomde goed in terwijl anderen kei hart falen. Maar een nee is een nee en blijft een nee. En alleen de mannen die eigenwijs door gaan zijn in veel heel veel vrouwen hun ogen die irritante gasten die niet weten wanneer ze moeten stoppen.

Dat soort mannetjes zijn de ideale prooi voor vrouwen, want die mannetjes zijn volledig te bespelen zoals ik onlangs al verteld heb. Geef ze het idee dat ze geweldig zijn en dat ze kunnen versieren. En ze zijn zo mak als een lammetje.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_103215699
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 22:57 schreef moneyfornothing het volgende:

Dit dus :P
pi_103215709
Ik zou een boek schrijven
pi_103215786
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 22:56 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Log in en ga vragen stellen en laat haar iets leuks vertellen. Jij hoeft haar niet te entertainen. Een gesprek is een dialoog.
ja snap ik maar ze is niet online dus echt dialoog wordt het niet.
Do what you love, love what you do!
pi_103215814
Ik vond het gewoon zo'n groffe fout dat moest ik wel even corrigeren, je kan christopher reeve gewoon niet spiderman noemen.
En trouwens zijn alter ego was Clark Kent.
  maandag 17 oktober 2011 @ 23:00:24 #112
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103215844
mensen ik gaat slapen kusje :W
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_103215858
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 22:59 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vond het gewoon zo'n groffe fout dat moest ik wel even corrigeren, je kan christopher reeve gewoon niet spiderman noemen.
En trouwens zijn alter ego was Clark Kent.
Je had je punt al gemaakt...
pi_103215862
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 23:00 schreef ook_gek het volgende:
mensen ik gaat slapen kusje :W
Welterusten!
pi_103215878
quote:
10s.gif Op maandag 17 oktober 2011 22:57 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Dit dus :P
:7

Maar geef mij maar de huidige batman.
pi_103215908
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 23:00 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

ja ik weet het dat is de filmnerd in me :Y
pi_103215938
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 23:00 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

:9
pi_103215952
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 22:57 schreef ook_gek het volgende:

[..]

ik heb nergens gezegt dat jij je ego streld met hard to get spelen. Dus de ego er bij halen is niet relevant in deze discussie. Externe factor betrekken bij een discussie dat er niks mee te maken heeft. Zoals keer op keer.

[..]

Oh dus als je bent gaan survivalen heb je opeens meer levens ervaring? Geinig wist ik niet. En meer vrouwen benaderen geeft je ook meer mensen kennis. Dat weet je dan verdomde goed te verbergen. Wat trouwens wel een kunst is. Jij maakt je zelf echt te veel wijs of je doelgroep is 16 dat kan ook.

De vrouwen die ik aan spree spelen geen spelletjes, dat noemt men ook wel volwassen.

[..]

Nou voor de laatste keer. Jonge vrouwen in de pubertijd zullen vast spelletjes en testjes doen. Heb daar geen ervaring mee want is niet mijn doelgroep.

Mijn doelgroep doet er zeker niet aan. Dit herken ik anders wel, ik weet dat ze het niet doen omdat ik genoeg contact heb met vrouwen op zowel vriendschappelijke basis als op scharrel basis.

Tevens zijn vrouwen binnen no time volledig op hun gemak bij mij en vertellen ze heel veel. En van alle vrouwen met wie ik om gaat op vriendschappelijke basis weet ik 1000% zeker dat zij eerlijk zijn als ze iets vertellen. En kom niet met je onbewust aan lopen, want dat is een excuus van niks.

Tevens heb ik genoeg ervaring qua horeca werken waar je dan als nuchter persoon heel veel mannen ziet versieren. Sommige zijn er verdomde goed in terwijl anderen kei hart falen. Maar een nee is een nee en blijft een nee. En alleen de mannen die eigenwijs door gaan zijn in veel heel veel vrouwen hun ogen die irritante gasten die niet weten wanneer ze moeten stoppen.

Dat soort mannetjes zijn de ideale prooi voor vrouwen, want die mannetjes zijn volledig te bespelen zoals ik onlangs al verteld heb. Geef ze het idee dat ze geweldig zijn en dat ze kunnen versieren. En ze zijn zo mak als een lammetje.
Ik zeg niet dat jij zegt dat ik hard to get speel en daarmee mijn ego streel :/ Ik zie alleen ego strelen vaker voorbij komen als je het over mij hebt. That's it.

Zelfs volwassen vrouwen kunnen je testen. Dit is een aanname die je voor jezelf gemaakt hebt.

Je gaat meer als vrienden met vrouwen om merk ik. Jij bent diegene die waarschijnlijk gebruikt wordt voor het shoppen enzo terwijl ze met een ander het bed in duikt.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_103215971
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 23:00 schreef moneyfornothing het volgende:

Maar geef mij maar de huidige batman.
Ik wilde The Joker, maar die is dood :'(
pi_103215989
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 22:59 schreef kree het volgende:

[..]

ja snap ik maar ze is niet online dus echt dialoog wordt het niet.
"Zeg meisje met paiqscore van 823992382938 waarom zou ik met jou op date moeten gaan?"
pi_103216012
quote:
9s.gif Op maandag 17 oktober 2011 23:02 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Dat is wel echt flauw van hem. ;(
pi_103216085
quote:
9s.gif Op maandag 17 oktober 2011 23:02 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ben ik erg raar als ik nog steeds moeite heb om films van Heath Ledger te kijken , ik kan er eigenlijk niet echt aan wennen vond het zo'n mooie man en zo'n rare manier ook :{
pi_103216242
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 23:04 schreef formerjellybean het volgende:

Ben ik erg raar als ik nog steeds moeite heb om films van Heath Ledger te kijken , ik kan er eigenlijk niet echt aan wennen vond het zo'n mooie man en zo'n rare manier ook :{
Raar is een groot woord. Maar het blijft zonde, behalve dat hij enorm lekker was, was het ook een goede acteur :)
pi_103216311
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 23:02 schreef Flepke het volgende:

[..]

Paiq score is 8.7 das het enige wat ik nu weet.
Maar ze is er nu niet dus ik kan er effe weinig mee alleen een berichtje sturen.
Do what you love, love what you do!
pi_103216340
quote:
7s.gif Op maandag 17 oktober 2011 23:06 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Raar is een groot woord. Maar het blijft zonde, behalve dat hij enorm lekker was, was het ook een goede acteur :)
Hij was hartstikke goed en gewoon veel te jong gestorven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')